Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door popidesign Bekijk Berichten
    Een bizar probleem met beantwoorden van inkomende oproepen.

wagen: A4 Avant 2010 met MMI 3G.
    GSM: Apple iPhone 3G software 3.0

Verbinden vie bluetooth geen probleem, MMI vindt mijn iPhone ook zonder problemen bij starten wagen en ook telefoneren geen probleem.

MAAR: als ik een inkomende oproep krijg en ik druk op opnemen dan wordt er wel verbinding gemaakt en begint het inkomende gesprek wel te lopen maar ik hoor mijn gesprekspartner niet en mijn gesprekspartner hoort mij ook niet. Als bvb de radio op stond als men mij belt dan springt het MMI terug naar het scherm 'radio' nadat ik het gesprek heb opgenomen. Zeer bizar.

Deze morgen mee naar de garage geweest - daar heeft men alles geprobeerd en ook een andere iPhone verbonden en met die iPhone werkte alles perfect.
    Conclusie van garage: het probleem zit bij uw iPhone en niet bij soft- en/of hardware van de wagen.

Iemand ook al dit probleem ervaren? Of iemand een idee of ik een bepaalde instelling in iPhone moet wijzigen?
    Alle suggesties zijn welkom...
    Was er geen update uit van Audi voor de MMI ? Of die ging uitkomen ...

Is iig een gekend probleem met de 3G ... en v3

Comment

• Er is idd. een update voor het MMI van Audi uit, maar mijn wagen stond daar niet voor opgegeven.
      De update is blijkbaar niet nodig bij alle wagens. adhv. uw chassisnummer weet men of de update nodig is of niet. En bij mijn wagen is het blijkbaar niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Was er geen update uit van Audi voor de MMI ? Of die ging uitkomen ...

Is iig een gekend probleem met de 3G ... en v3
        Ik heb de update gekregen maar het is niet opgelost. Het ligt idd aan het nieuwe bluetooth protocol van de iPhone
        Hopelijk is het vanaf 3.1 opgelost en anders hopen dat Audi er toch iets aan zal doen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
          iemand met zijn A4 al tegenkomen dat tijdens het rijden de ESP uitvalt?
          ik reeds twee keer.
          Hoe voel je dat dat uitvalt ? Normaal grijpt het esp toch alleen maar in als het nodig is, dus bij normaal rijden voel je daar toch niets van ?

Comment

• Ik heb op een aantal sites gelezen dat de MMI 3G Plus een built-in bleutooth transeiver heeft.
            Bovendien heeft ie built-in voice control.

Weet iemand wat men nog meer nodig heeft om een bluetooth gsm interface te hebben?

Hebben ze bij audi louter de software voor gsm integratie gedesactiveerd?

Comment

• @Wax-it:

Knappe kleur als je 't mij vraagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                Hoe voel je dat dat uitvalt ? Normaal grijpt het esp toch alleen maar in als het nodig is, dus bij normaal rijden voel je daar toch niets van ?
                Je voelt dat niet direct, maar het controlelampje gaat wel branden, net zoals bij het manueel uitschakelen van de ESP.

Op het knopje drukken van ESP doet dan niks, het lampje blijft branden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                  @Wax-it:

Knappe kleur als je 't mij vraagt

http://spots.autogespot.com/viewimag...24052009190503
                  Idd vet ! Maar ik vrees exclusive

Voorlopig heb ik beslist op een Daytona / Bruin leder / Zwarte piano lak / Black optik pack / RS6-style 19" velgen

Comment

• Mijn A4 Avant werd geproduceerd in week 30 (20 - 24 juli)

Heb contact gehad met garage, staat momenteel in transport van D naar B.

Hoe lang hebben jullie moeten wachten tussen productie en levering?

Comment

Voorlopig heb ik beslist op een Daytona / Bruin leder / Zwarte piano lak / Black optik pack / RS6-style 19" velgen
                      Mooie keuze vind ik!!!

Comment

Gaaaaaaaaaaaannnnn !!!

Comment

Inrijden van een motor gaat toch wel enkele uren duren denk ik. En als je ziet hoeveel A4's er van de band rollen per uur denk ik niet dat het mogelijk is een motor in te rijden ...
                          Toch wel. Die motoren zijn namelijk al van tevoren gemaakt. Een Audi bestellen duurt toch pakweg 4 maanden, in die 4 maanden is er heus wel tijd om die enkele uren in te draaien.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Dat ze hem even aankoppelen en een testrun doen kan ik verstaan. Maar inrijden ...
                          Zoals eerder gezegd is het ook gewoon niet nodig bij een gewone straat wagen ...
                          Het is wel nodig, o.a. om de motor zuiver te maken vanbinnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            Toch wel. Die motoren zijn namelijk al van tevoren gemaakt. Een Audi bestellen duurt toch pakweg 4 maanden, in die 4 maanden is er heus wel tijd om die enkele uren in te draaien.

Als ik een audi bestel staat die 8 weken later al voor de deur

En dan hoor ik nog dat productiedatum 1 of 2 weken ervoor was ofzo ...
                            Kijk, reken gewoon eens uit hoeveel A4's er elke dag buiten rollen, het kan gewoon niet dat elke motor ingereden wordt, en de vraag zou dan nog zijn waarom ???

Het is helemaal niet nodig ! Het is geen racemotor ...

Comment

Dat hij aangesloten wordt en er een testrun gedaan wordt, daar ben ik mee akkoord, maar daarmee is een motor nog lang niet ingereden hé

Comment

• ja maar die rollen niet van de band hé, die rijden deraf!

Comment

• Heeft er iemand met adaptieve xenons al opmerkingen gehad ivm de afregeling van de lampen?
                                  Vanavond reed ik een tijdje achter een kameraad, nadien vertelde hij dat de linkerlamp naar zijn idee te hoog scheen. Zonet dan nog een tegenligger gehad die met de grootlichten knipperde (vermoedelijk om hetzelfde duidelijk te maken?)

De regeling van xenons is bij mijn weten automatisch, eenmaal thuisgekomen heb ik de wagen herstart (zelftest van hoogteregeling verliep zonder probleem) en vond ik niet dat er een verschil merkbaar was tussen links en rechts, voor zover dat met het blote oog al merkbaar is.
                                  Last edited by ; 06/08/2009, 00:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                    Je voelt dat niet direct, maar het controlelampje gaat wel branden, net zoals bij het manueel uitschakelen van de ESP.

Op het knopje drukken van ESP doet dan niks, het lampje blijft branden.
                                    klopt, gisteren terug tegengekomen, het weer maakt niet uit, heb wel de indruk dat het bij het optrekken is en is ook telkens op de autoweg

Comment

Dat hij aangesloten wordt en er een testrun gedaan wordt, daar ben ik mee akkoord, maar daarmee is een motor nog lang niet ingereden hé
                                      Ik weet niet precies wat je als 'testrun' kwalicifeert en wat je als 'inrijden' kwalificeert. Feit blijft dat er meer gedaan wordt dan alleen de motor starten om te zien of ie marcheert. De motor draait met een speciale olie en werkt tegen een gegenereerd tegenkoppel. Ik noem dat inrijden.

Comment

Ik weet niet precies wat je als 'testrun' kwalicifeert en wat je als 'inrijden' kwalificeert. Feit blijft dat er meer gedaan wordt dan alleen de motor starten om te zien of ie marcheert. De motor draait met een speciale olie en werkt tegen een gegenereerd tegenkoppel. Ik noem dat inrijden.
                                        Ja, zo kunnen we bezig blijven hé ...

Een motor inrijden op de baan duur voor mij 3000 tot 5000 km ...
                                        Als je daarin slaagt dat proces op een testbank uit te voeren voor elke A4 die buiten rolt ...

Dus laten we het erbij houden dat we een andere definitie van inrijden aanhouden, zo hebben we beiden gelijk, en is iedereen tevereden

Comment

• Hoe dan ook... ik kijk wel effe uit de eerste 5000km...

Heeft er iemand ervaring met de tuning van een 2.0TDI 120PK?

Comment

Working...
                                          X