Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, heel mooie wagen, heb ook nog getwijfeld om deze velgen te nemen.

Welke motorisatie / opties heb je?
    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ben ook benieuwd naar een foto van de achterlichten in het donker.
      Wat zijn de aansluitingsmogelijkheden op die MMI met HD (iPod ? Hoe zet men op de HD mp3'tjes) ?
      En lees ik dat hier boven goed dat de 136pk nu een sportophanging heeft ? Zou dat ook voor de multitronic gelden ?
      Ik heb ook nog eens herberekend, ik zie geen meerprijs van 2000 euro voor dezelfde auto, eerder 250 euro. De Xenons zijn nu trouwens gratis (promo).
      Last edited by fdeville; 19/06/2009, 22:36.

Comment

• Hier mijn motorisatie en opties:

Audi A4 Avant 2.0 TDI 136pk Multitronic - ijszilver - Milano Leder zwart sport
        Opties:
        - 3-zones airco
        - Akoestisch parkeersysteem voor en achter
        - afneembare trekhaak
        - Alu velgen 17inch tien-spaaks
        - AMI
        - B&O sound system
        - buitenspiegels pack 2
        - dakrailing en vensteromlijsting in chroom
        - hill hold assist
        - GSM bluetooth
        - alu hologramme
        - multifunctie sportstuur
        - Servo-tronic
        - verlichtingspakket
        - Xenon plus
        - zij-airbags achter (voor de kindjes)
        - geen kentekens
        - zonnescherm deur achter
        - Pack Lifestyle plus (MMI +)
        - Pack Lounge

Om mp3's op de harde schijf te zetten is er een 'import' functie op de MMI. De map- en naamstructuur wordt op de harde schijf gewoon overgenomen.
        Mogelijkheid om 2 SD-kaarten in te pluggen, Er is een DVD/CD-speler + een cd-wisselaar van 6 cd's in het handschoenkastje. Ik heb ook de AMI en dan zijn de aansluitmogelijkheden quasi onbeperkt.

Ik post morgen nog wat extra foto's.

Comment

• DVD op MMI

Krijg mijnen Audi Quattro A4 Avant (143 pk) tegen eind Juni en zal build 2010 zijn. Maar ik vroeg mij af of er een hacker in de zaal is die de DVD afspeel functie (van MMI 3D) kan manipuleren zodat hij ook DVD's afspeelt tijdens het rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superstoffel Bekijk Berichten
            Krijg mijnen Audi Quattro A4 Avant (143 pk) tegen eind Juni en zal build 2010 zijn. Maar ik vroeg mij af of er een hacker in de zaal is die de DVD afspeel functie (van MMI 3D) kan manipuleren zodat hij ook DVD's afspeelt tijdens het rijden ?
            Ten eerste is dit zéér gevaarlijk tijdens het rijden DVD kijken

Maar om op je vraag te antwoorden:
            je moet géén hacker zijn om dit te doen, er bestaat een kabel die je kunt kopen en je moet aansluiten zodat er constant een signaal doorgegeven wordt alsof de auto stilstaat
            (te bestellen via kufatec meen ik)
            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door popidesign Bekijk Berichten
              Ja, dit zijn 17" velgen.
              Velgen staan er prachtig onder, als deze in 19" beschikbaar waren zou het "bom" geweest zijn
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                Ben ook benieuwd naar een foto van de achterlichten in het donker.
                Wat zijn de aansluitingsmogelijkheden op die MMI met HD (iPod ? Hoe zet men op de HD mp3'tjes) ?
                En lees ik dat hier boven goed dat de 136pk nu een sportophanging heeft ? Zou dat ook voor de multitronic gelden ?
                Ik heb ook nog eens herberekend, ik zie geen meerprijs van 2000 euro voor dezelfde auto, eerder 250 euro. De Xenons zijn nu trouwens gratis (promo).

Heb voor alle zekerheid de berekening via de D'Ieteren CC nogmaals gemaakt en de prijs van mijn configuratie, als ik deze nu zou bestellen, is exact 1.999,77 EUR duurder dan zoals deze besteld is geweest ergens midden februari van dit jaar.
                Ik zie trouwens helemaal geen gratis xenons, integendeel. De oude prijs was 1.161,60 EUR tegenover nu: 1246,30. Dit zal deels wel te maken hebben met de LED-achterlichten die nu vasthangen aan de xenons-optie.

De huidige leasingprijs van deze config bedraagt nu trouwens ook bijna 75,- meer dan het geval was in februari.

Ik blijf er dus bij dat in dit geval de lange levertijd mij een serieuze besparing heeft opgeleverd. Hehe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superstoffel Bekijk Berichten

Zoals eerder reeds gezegd door E90N bij Kufatec in Duitsland
                  Ga hier eens een kijkje nemen:

Comment

• Heb ook nog eens nagekeken hoe het zit met de standaard sportvering op bepaalde modellen A4.

Wel, dit is vanaf MY2010 enkel standaard op de 120pk TDIe en de 136pk 6V. Dus gelukkig voor mij (en m'n comfort in het bijzonder), niet op de 136pk Multitronic.

Comment

Hier mijn motorisatie en opties:

Audi A4 Avant 2.0 TDI 136pk Multitronic - ijszilver - Milano Leder zwart sport
                      Opties:
                      - 3-zones airco
                      - Akoestisch parkeersysteem voor en achter
                      - afneembare trekhaak
                      - Alu velgen 17inch tien-spaaks
                      - AMI
                      - B&O sound system
                      - buitenspiegels pack 2
                      - dakrailing en vensteromlijsting in chroom
                      - hill hold assist
                      - GSM bluetooth
                      - alu hologramme
                      - multifunctie sportstuur
                      - Servo-tronic
                      - verlichtingspakket
                      - Xenon plus
                      - zij-airbags achter (voor de kindjes)
                      - geen kentekens
                      - zonnescherm deur achter
                      - Pack Lifestyle plus (MMI +)
                      - Pack Lounge

Om mp3's op de harde schijf te zetten is er een 'import' functie op de MMI. De map- en naamstructuur wordt op de harde schijf gewoon overgenomen.
                      Mogelijkheid om 2 SD-kaarten in te pluggen, Er is een DVD/CD-speler + een cd-wisselaar van 6 cd's in het handschoenkastje. Ik heb ook de AMI en dan zijn de aansluitmogelijkheden quasi onbeperkt.

Ik post morgen nog wat extra foto's.
                      Amai, mooi lijstje zeg!! Persoonlijk had ik een aantal dingen laten vallen en wel de sportzetels genomen. Maar het zal een indrukwekkend wagen zijn om mee te rijden. sjieke dinges!

Comment

• Bedankt voor alle complimenten. De auto is idd een waar plezier en genot om mee te rijden.

Als ik me niet vergis zijn dit wel degelijk sportzetels...

Hier nog wat foto's van het interieur...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Bedankt voor alle complimenten. De auto is idd een waar plezier en genot om mee te rijden.

Prachtige wagen!! Proficiat man

Comment

Bedankt voor alle complimenten. De auto is idd een waar plezier en genot om mee te rijden.

Mijn interieur ziet er exact hetzelfde uit dus ik kan wel degelijk bevestigen dat dit sportzetels zijn ;-)

Nogmaals, heel mooie config.!
                            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                              Ik heb gehoord dat samen met het nieuwe MMI 3g de basis bleutooth gsm voorbereiding meteen wordt meegeleverd. Dit houd in dat je je BT GSM kan connecteren met het MMI systeem maar dat er geen aansluiting is om je GSM op te laden en geen externe GSM antenne. Geen probleem zou ik zeggen daar je dit met een parrot ook niet hebt.
                              Wel lekker de extra kosten van een 3th party handsfree kit uitgespaard.(
                              Is dat geconfirmeerd dat er bij de standaard MMI 3G een bluetooth zit ?

Comment

Ik denk het niet, er staan nog steeds verschillende Bluetooth oplossingen in de optielijst.

Comment

Neen, is niet standaard.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                    Neen, is niet standaard.
                                    Spijtig, maar ja een mens kan niet alles gratis willen hé

Comment

• Dat van die geïntegreerde BT in het nieuwe MMI 3G dacht ik ergens gelezen te hebben op een NL-forum maar heb dat nadien niet meer kunnen terugvinden, dus zal dat wel een "misunderstanding" mijnentwege geweest zijn.
                                      Wat ik dan weer wel goed gelezen heb is dat je in Duitsland voor 300,- EUR opleg de basis BT connectiviteit kan krijgen. Hiermee kan je dus handfree bellen en is er interactie met het FIS en MMI van de wagen, evenwel zonder externe antenne en zonder oplaadstation.
                                      In de prijslijsten in België zie ik echter nergens een BT-optie in deze prijsklasse.
                                      Heeft iemand hierover mss meer info?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
                                        Dat van die geïntegreerde BT in het nieuwe MMI 3G dacht ik ergens gelezen te hebben op een NL-forum maar heb dat nadien niet meer kunnen terugvinden, dus zal dat wel een "misunderstanding" mijnentwege geweest zijn.
                                        Wat ik dan weer wel goed gelezen heb is dat je in Duitsland voor 300,- EUR opleg de basis BT connectiviteit kan krijgen. Hiermee kan je dus handfree bellen en is er interactie met het FIS en MMI van de wagen, evenwel zonder externe antenne en zonder oplaadstation.
                                        In de prijslijsten in België zie ik echter nergens een BT-optie in deze prijsklasse.
                                        Heeft iemand hierover mss meer info?
                                        interesseert me ook !

Comment

• Heeft er iemand een idee waar de verlichting van het handschoenkastje gebleven is?
                                          (of is dat verhuisd naar de optie verlichtingspakket ? )
                                          Last edited by ; 23/06/2009, 23:49.

Comment

Working...
                                          X