Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk BerichtenOei vertel, wa was er toen ni in orde?
VW is besteld met de optie geen typeaanduiding achteraan, maar staat er toch nog op. Nu blijkt vandaag dat al mijn documentatie en onderhoudsboekje in het frans is ...
Veel collega's met gelijkaardige verhalen ook'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenAudi is 3 maand na beloofde datum geleverd met tussendoor heel slechte communicatie. Dakhemel is een beetje los over enkele centimeters, daar plakt een gele bol naast, dus volgens mij is dat opgemerkt bij controle maar niets aan gedaan ...
VW is besteld met de optie geen typeaanduiding achteraan, maar staat er toch nog op. Nu blijkt vandaag dat al mijn documentatie en onderhoudsboekje in het frans is ...
Veel collega's met gelijkaardige verhalen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenAl 2 leasingauto's (2x Audi) afgehaald bij Claessens, zonder problemen en mooi afgeleverd op de afgesproken datum. Je moet wel op tijd bestellen uiteraard, maar dat is Audi...Maar bij ons is er echt iets raar gelopen, ze mailden dat de wagen eind van de week er ging zijn en uiteindelijk hebben we nog bijna 2 maand moeten wachten. Tussendoor hebben ze dan ook nog een paar datums gegeven die niet gehaald werden ... Terwijl ze normaal dat perfect kunnen zien in hun systeem wanneer die in productie gaat.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Vandaag plots barst van ongvr. 15cm in voorruit van bovenaan naar beneden.
Kheb audi dealer gebeld ivm het probleem en ik vroeg of het nog op tijd was voor garantie aangezien de wagen nu bijna 2j. is maar hij zei onmiddellijk dat glasbreuk niet onder garantie valt, nuja ik herinner me nog toen ik de wagen kreeg 2j geleden dat sommigen hier op het forum klaagden dat ze ook een gebarsten voorruit hadden en dat de oorzaak daarvan was dat op dit audi model de voorruit dunner is om zo het gewicht van de wagen lager te houden...
Iemand ervaring met dit probleem en/of jullie aanspraak konden maken op garantie.
Comment
-
Ik zal me niet uitspreken over fabriekgarantie, kan best zijn dat glasschade niet onder fabriekgarantie valt. Ik vrees dat je je verzekering hiervoor zal moeten aanspreken.
*Kuch, in het ergste geval even achter een vrachtwagen rijden met bv stenen ofzo, nummerplaat, plaats en tijdstip noteren en dan je verzekering aanspreken. Tip van vriend. Succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVandaag plots barst van ongvr. 15cm in voorruit van bovenaan naar beneden.
Kheb audi dealer gebeld ivm het probleem en ik vroeg of het nog op tijd was voor garantie aangezien de wagen nu bijna 2j. is maar hij zei onmiddellijk dat glasbreuk niet onder garantie valt, nuja ik herinner me nog toen ik de wagen kreeg 2j geleden dat sommigen hier op het forum klaagden dat ze ook een gebarsten voorruit hadden en dat de oorzaak daarvan was dat op dit audi model de voorruit dunner is om zo het gewicht van de wagen lager te houden...
Iemand ervaring met dit probleem en/of jullie aanspraak konden maken op garantie.
Mijn Pano dak is in het eerste jaar zonder aanleiding ineens stukgesprongen.
Er zat een groot gat in met het glas naar buiten gericht.
Mijn garagist had er uitgebreid foto's van genomen en naar Audi gestuurd.
Audi heeft dit volledig in garantie vervangen, men sprak dat het mogelijk was dat er teveel spanning int glas zat.
Iets later is mijn wagen nog onderdeel geweest van een terugroepactie tgv het panodak.
Maar na controle bleek alles ok
Problemen met de voorruit heb ik niet gehad, noch ooit over gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenHeeft er al iemand de facelift van de A4 gezien? of heb ik me nu zo miskeken op de nieuwe A6?
Volgende week zal ik hem zien in Frankfurt.... en de nieuwe A6 avant in al zijn geuren en kleuren
Comment
-
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Audi in Engeland?
Prijzen zijn zeer gunstig -> www.audi.co.uk
Uitrustingspaketten zijn wel helemaal anders dan hier (lees: meer opties voor je geld).
En ja, je kan er eentje bestellen met links stuur en tellers in km voor kleine meerprijs.
Zijn de Engelse auto's verder conform de Belgische wetgeving?
PS: de nieuwe A6 Avant staat volgende week ook bij Dielis Bornem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVandaag plots barst van ongvr. 15cm in voorruit van bovenaan naar beneden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met het kopen van een Audi in Engeland?
Prijzen zijn zeer gunstig -> www.audi.co.uk
Uitrustingspaketten zijn wel helemaal anders dan hier (lees: meer opties voor je geld).
En ja, je kan er eentje bestellen met links stuur en tellers in km voor kleine meerprijs.
Zijn de Engelse auto's verder conform de Belgische wetgeving?
PS: de nieuwe A6 Avant staat volgende week ook bij Dielis Bornem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenik denk niet dat ie al rond rijdt in Belgie.....
Volgende week zal ik hem zien in Frankfurt.... en de nieuwe A6 avant in al zijn geuren en kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichtende nieuwe A6 heb ik al zien rijden in meerdere kleuren, maar de facelift-A4 die ik meende gezien te hebben stond geparkeerd. Mijn indruk van de A6 is dat het te veel een A4 rip-off geworden is.
Ik ben zeer nieuwschierig om de A6 avant IRL te zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de facelift kan besteld en geleverd worden
Comment
-
Vandaag mijn dealer aan de lijn gehad. Ik moet in principe veranderen eind november van voertuig (ik zou een stockwagen nemen) maar de facelift zou te bestellen zijn vanaf begin november voor levering maart/april. Dus ik wacht tot ik een facelift heb. Hij was net terug van München waar hij de interne voorstelling meegemaakt heeft. Foto's mochten niet gemaakt worden, maar hij beschrijft hem als een kleine A6. Koplichten zijn veranderd, achterlichten ook ( stijl A6), de grille ook stijl A6. En binnenin zijn er ook aanpassingen aan het dasboard en de bedieningen. Officiële foto's zouden binnen dit en een 3-tal weken verschijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichtenpm Naish.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten, maar hij beschrijft hem als een kleine A6. .
Samengevat: het zal nog moeilijker worden een A4/A6/A8 van elkaar te onderscheiden ...
Comment
Comment