Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DAB

DAB radio was af fabriek verkrijgbaar, de reden waarom hij niet genomen is, is omdat je er in Belgie niet veel meerwaarde van hebt ( nog niet ). Mijn luistertijd is 50 % USB, 40% radio 1 ( zeker in de voormiddag ) en de rest.........radio stilte, en luisteren naar de stilte!!....

Comment

• [quote=RedFive;4223861]
      Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

Mooi poetswerk, wagen staat er zeer strak en clean op! Proper !
      Welke glaze, sealant heb je gebruikt? Merk that is...
      Beiden Wolfgang , de glaze 3.0 en de deep gloss paint sealant 3.0 , topspul !

Momenteel op verlof in de Franse vogezen met de A4 , 550km tot hier , ongeveer 475 snelweg a 130 op CC , rest secundaire wegen. Tot hiertoe nu in totaal vanaf thuis 950 km rondgebold met aardig wat cols , gemidd verbruik zit nu op 7.1l , als ik de snelweg alleen rekende gaf hij slechts 6.1l aan. Niet slecht voor een 2.7 V6 die nog in het roderen is , en het is nu niet dat ik met een ei onder de pedaal rij...

Comment

• Als er iemand een A4 avant zoekt!
        ==> http://www.autoforum.be/showthread.p...19#post4227019

Comment

• Heb een vraagje ivm het pakket lifestyle plus: zijn er bij zowel de GPS met DVD als GPS met HD 2 gleuven voorzien voor een SD-kaart of is dit enkel met de HD?

Wat is de max. grootte van zo'n SD-kaart die je kan gebruiken?

Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
            DAB radio was af fabriek verkrijgbaar, de reden waarom hij niet genomen is, is omdat je er in Belgie niet veel meerwaarde van hebt ( nog niet ). Mijn luistertijd is 50 % USB, 40% radio 1 ( zeker in de voormiddag ) en de rest.........radio stilte, en luisteren naar de stilte!!....
            Met stilte bedoel je uiteraard het mooie V6-geluid ;-)
            1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
            1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
            1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
              Met stilte bedoel je uiteraard het mooie V6-geluid ;-)
              of net het ontbreken ervan...je geeft gas...je voelt kracht...maar je hoort niets...zalig !!

Comment

of net het ontbreken ervan...je geeft gas...je voelt kracht...maar je hoort niets...zalig !!
                Een V6/8/10.. wil ik best wel horen hoor... mijn 4cil diesel daarentegen...

Comment

• winterbanden met 17 inch velg

winterbanden 225 50 17 dunlop, met 17 x 7,5 inch velgen te koop voor a4b8, banden hebben 5.000 km. gereden, 1 jaar oud, 700 euro
                  groetjes patrik
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                    Een V6/8/10.. wil ik best wel horen hoor... mijn 4cil diesel daarentegen...
                    Het is gewoon bij " normaal " rijden, mag je een beetje gas geven...voel je veel koppel, maar hoor je de motor niet, als je hem echt wil horen moet je diep gaan, maar ter zelfde tijd ook zien dat je plaats hebt voor je wagen, want dan gaat het wel heel snel.
                    Maar een V6 diesel is nu ook weer niet het fraaiste geluid dat er is....integenstelling tot een V8 benzine ( RS4 )...........maar je hoort mij niet klagen hoor

Comment

• foto's velgen in 6-spakenuitvoering 17"

Ben op zoek naar foto's van 17" banden met de 6-spakenuitvoering. Heb al wel van de 17" in de 7-armenstructuuruitvoering foto's kunnen terug vinden maar van de 6-spaken nog niet.

Kan er iemand mij helpen? Ik twijfel nl hard welke ik zou nemen op een A4 berline ...

Comment

• effe zoeken op mobile.de en je komt ze zo tegen ;-)
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ok bedankt voor de tip!

Nu dus nog effe afwegen welke ik zou nemen (beide 17"): de 6 spaken zoals op deze foto's of de 7-armenstructure velgen ...

Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                          effe zoeken op mobile.de en je komt ze zo tegen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                            Heb een vraagje ivm het pakket lifestyle plus: zijn er bij zowel de GPS met DVD als GPS met HD 2 gleuven voorzien voor een SD-kaart of is dit enkel met de HD?

Wat is de max. grootte van zo'n SD-kaart die je kan gebruiken?

Merci!
                            Iemand die me hier over uitsluitsel kan geven? Krijg nl tegengestelde antwoorden van 2 dealers ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                              Iemand die me hier over uitsluitsel kan geven? Krijg nl tegengestelde antwoorden van 2 dealers ...
                              SD kaartjes?...dacht dat dit iets van de vorige generatie was ???
                              Mijne is GPS met DVD en heeft HD voor muziek opslag, en heeft een aansluiting voor Ipod en USB stick...dus meer als ruimte en mogelijkheden genoeg...

Comment

SD kaartjes?...dacht dat dit iets van de vorige generatie was ???
                                Mijne is GPS met DVD en heeft HD voor muziek opslag, en heeft een aansluiting voor Ipod en USB stick...dus meer als ruimte en mogelijkheden genoeg...
                                De nieuwe versies zitten dan toch wel wat anders ineen ofwel is er een verschil tussen GPS met HD en DVD ? De mijne (besteld eind april, 2 weken terug geleverd ) is als volgt, ik had volgende opties genomen :

- MMI met GPS HD optie ( navigatie plus dus )
                                - Audi Music Interface

Ik heb volgende zaken : op het dashbord een CD/DVD speler , daaronder zitten 2 SD kaartsloten met max cap van 32Gb elk en nog een Sim kaartslot. Dit alles zit achter een afschermpaneeltje , zie foto dus onder de tekst audi multimedia, dit plaatje klapt dus open als je op een knopje drukt :

Dit alles zit blijkbaar in het nieuwe MMI systeem ( met HD ) , op de HD is een jukebox voorzien met 10Gb aan plaats voor muziek

Daarnaast heb ik de Audi Music Interface optie genomen , dit is dus een aansluitpunt in het handschoenkastje waarop je een externe speler of datahouder kunt aansluiten, ipod, usb stick, externe HD enz... Je moet wel het desbetreffende juiste kabeltje bijbestellen, ik heb er eentje met een gewone USB aansluiting zodat ik een externe mini HD van 300Gb kan aansluiten.

@ Smekkie, ik heb even gecheckt en ik heb GEEN Aux in aansluiting in de middenarmsteun zitten, enige wat ik daar heb is een 12V aansluiting. Of die aansluiting optioneel is kan ik niet met zekerheid zeggen, in de handleiding staat er wel degelijk " voor wagens met Aux in " duidelijk vermeld.

Achteraf gezien had ik de optie Audi Music interface beter niet genomen, 2 SD sloten van 32gB is meer dan voldoende muziek voor me...

In de handleiding kan ik niet direct uitmaken of de SD sloten bij de GPS DVD versie er ook zijn, het boekje is specifiek voor een GPS met HD vandaar, bij het DVD systeem zal een ander boekje horen.
                                Last edited by Audidriver; 30/09/2010, 20:03.

Comment

• Allee, vooruit....de tijd staat niet stil...dit is idd anders als bij mij, ik heb helemaal geen mogenlijkheid voor die kaartjes, ik zou ook niet weten wat er mee aan te vangen, gezien de USB aansluiting. Van mijn part hadden ze zelfs de cd speler mogen weglaten....heeft niet echt een meerwaarde vind ik....

Comment

• Toen ik de bestelling van mijn A4 plaatste was het nog modal 2009. Dus koos ik ook voor de MMI, de interface en het audi music whatever met 6 cd wisselaar.

Toen ik hem kreeg was het een modeljaar 2010 en bleek de cd-wisselaar niet meer in de optie lijst te zitten omdat er nu idd 10Gb harde schijf was en dus ook die SD-kaart slots. Maar de wisselaar zat er toch ook nog in... dus: dubbel

Die SD slots heb ik nog nooit gebruikt.

Wat die music interface betreft: dit is om uw ipod aan te sluiten en voor mij dus één van de beste opties die ik genomen heb.

Ik moet wel zeggen toen ik er mijn iPhone op aansloot kon hij hem niet lezen, vorige week deed ik dat nog eens en hoppa, de ganse playlist van op de iPhone kon ik ook afspelen. Zou er na een onderhoud bvb een software update geplaatst zijn dat de iPhone nu ook leesbaar werd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                                      Toen ik de bestelling van mijn A4 plaatste was het nog modal 2009. Dus koos ik ook voor de MMI, de interface en het audi music whatever met 6 cd wisselaar.

Toen ik hem kreeg was het een modeljaar 2010 en bleek de cd-wisselaar niet meer in de optie lijst te zitten omdat er nu idd 10Gb harde schijf was en dus ook die SD-kaart slots. Maar de wisselaar zat er toch ook nog in... dus: dubbel

Die SD slots heb ik nog nooit gebruikt.

Wat die music interface betreft: dit is om uw ipod aan te sluiten en voor mij dus één van de beste opties die ik genomen heb.

Ik moet wel zeggen toen ik er mijn iPhone op aansloot kon hij hem niet lezen, vorige week deed ik dat nog eens en hoppa, de ganse playlist van op de iPhone kon ik ook afspelen. Zou er na een onderhoud bvb een software update geplaatst zijn dat de iPhone nu ook leesbaar werd?
                                      Er zijn er wel meer die tgv de overgang met beide systemen zitten...Ik heb er gewoon een USB op zitten van 2G en ben daar ruim tevreden over. Mijn zoon heeft in het begin als we de wagen hadden zijn Ipod er eens op aangesloten en deze werkte ook onmiddellijk via MMI.
                                      Maar kaart slots heb ik niet, maar zou ook niet weten wat ermee aan te vangen, gezien de ruime opslag mogelijkheden van de USB, Ipod, HD...

Comment

Allee, vooruit....de tijd staat niet stil...dit is idd anders als bij mij, ik heb helemaal geen mogenlijkheid voor die kaartjes, ik zou ook niet weten wat er mee aan te vangen, gezien de USB aansluiting. Van mijn part hadden ze zelfs de cd speler mogen weglaten....heeft niet echt een meerwaarde vind ik....
                                        Die kaartjes zijn heel erg handig, 64Gb aan muziek is niet niks, ik heb momenteel ruim 750 CD's muziek op die kaartjes staan, ik kan dus voor een paar jaar luisteren in de wagen , ik heb er niet echt bij stilgestaan maar had ik dit geweten dan gaf ik geen extra 330 euro ( AMI + bijbehorend USB kabeltje ) uit voor die USB poort in het handschoenkastje... CD lader is idd een beetje waardeloos tenzij je nog DVD's wil bekijken...
                                        Last edited by Audidriver; 02/10/2010, 09:16.

Comment

• Mja het is niet simpel meer tegenwoordig. De wagens zouden tegenwoordig standaard voorzien zijn van 2 SD-gleuven, ongeacht of je over HD of DVD beschikt.

Zijn er mensen die de GPS met DVD hebben? Kunnen zij me zeggen of zij ook de aux-in aansluiting in de middenarmsteun hebben?

Thanks!

Comment

Working...
                                          X