Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@A4AvantB7 : ik vermoed een combinatie van lichtinval en fotobewerking die het groene athermaan glas versterkt.
De wagen heeft geen folie nog optionele verdonkerde ruiten.
Of misschien wel nen Cargraphic dubbele demper uitlaat
We zullen zien.
Hebben ze bij Cargraphic een uitlaat met dubbele demper voor de 2.0 l TDI (quattro) ?
Enig idee over de prijs en waar deze te verkrijgen is ?
Bij ABT geen dubbele leverbaar voor 2.0 l TDI quattro enkel FWD volgens audi dealer.
Of misschien wel nen Cargraphic dubbele demper uitlaat
We zullen zien.
ik zal vanavond een fotootje posten van de mijnen zijn kontje....
ik heb net dezelfde, wit, avant, met panodak, wel een V6 met dubbele pijpjes.
Tevens heb ik op de mijne de dak spoiler van de S4 laten zetten, ( niet overdreven )
deze is iets groter, en accentueerd nog beter zijn strakke lijn.
Ik heb wel de standaard velgen, kwestie van niet steeds 200% allert te moeten zijn in de buurt van borduren en om comfort redenen. Niet tegenstaande staan de uwe erg mooi, en laten me steeds twijfelen. Maar ik ga de mijne toch maar laten staan, de steek die door uw hart ( en portefeuile ) gaat wanneer je een borduur raakt is te pijnlijk...
CARGRAPHIC bietet Sport Auspuff und Abgasanlagen, hochwertige Räder sowie innovatives Fahrzeugzubehör für alle Porsche Modelle und viele sportliche Automobile.
mmmm...smaken verschillen natuurlijk, maar 4 achteraf geplaatste uitlaten hebben op een Audi meer iets van een "wanne be"..."vind ik"
Dit soort dingen zie je meer bij seat rijders.
1 aan elke kant is discreter......werderom, vind ik hé
ieder doet met zen ketel wat hij wil. Maar verknoei de elegantie van je Audi niet door al te veel afther markt spullen.
Als je soms ziet hoe sommige aan de prachtige sobere lijn van een A5 verknoeien door dat afther markt gedoe, is ie aardig op weg om de nieuwe opvolger te worden van de opel manta boy's....
ik zal vanavond een fotootje posten van de mijnen zijn kontje....
ik heb net dezelfde, wit, avant, met panodak, wel een V6 met dubbele pijpjes.
Tevens heb ik op de mijne de dak spoiler van de S4 laten zetten, ( niet overdreven )
deze is iets groter, en accentueerd nog beter zijn strakke lijn.
Ik heb wel de standaard velgen, kwestie van niet steeds 200% allert te moeten zijn in de buurt van borduren en om comfort redenen. Niet tegenstaande staan de uwe erg mooi, en laten me steeds twijfelen. Maar ik ga de mijne toch maar laten staan, de steek die door uw hart ( en portefeuile ) gaat wanneer je een borduur raakt is te pijnlijk...
Ik rij al half jaar met deze velgen en nog geen krasje op...
Ik rij al half jaar met deze velgen en nog geen krasje op...
maar het is vlug gebeurt, ik heb verleden week licht de borduur geraakt met de 17" insch( wagen is nu 15 maand en 90.000km ) standaard velgen, resultaat een krasje van 1 cm juist op de rand. Valt dus nog best mee.
Maar was dit een 19" insch geweest zou de kras op de velg zelf zijn geweest, en geef toe, zulke velgen zijn prachtig als ze schade vrij zijn. De uwe met zen BBS en die witte B8 zien er prachtig uit met die velgen, persoonlijk zou ik opteren voor de 18" insch S4 velgen ( nieuwe generatie ) de vorige zie je op elke hoek van de straat en is mijn inziens passe. Maar bij veel parkeerwerk in krappe plaatjes vraagt het toch wat meer aandacht, en als het fout gaat doet het pijn...
Maar bij veel parkeerwerk in krappe plaatjes vraagt het toch wat meer aandacht, en als het fout gaat doet het pijn...
ik denk persoonlijk dat banden van reeks /55 de limiet zijn om foolproof te parkeren, dwz dat je dan (bijna...) altijd met de band raakt als je tegen de borduur komt
dan zijn spijtig grote velgen op een A4/A5 uitgesloten... of is extra aandacht geboden... of is een naar beneden kantelende rechter spiegel een must
Je had gelijk Pietervdb de BT kit werkt inderdaad na programatie via vagcom.
Dank u audi voor mij 360 euro extra te laten betalen voor lucht grrrrrr.
Mijn vader geniet er nu gratis van lololololol
Goed nieuws.
Ik heb vandaag een poging tot configuratie gedaan, maar de VAG-COM van m'n broer was te oud (ging slechts tot B6);
... op zoek naar nieuwere vag-com software dan maar;
Iemand tips om recente vag-com software te vinden voor een beperkt bedrag?
Hoe doen jullie dit , ik ben op dit gebied een leek . Ik zou ook wel die BT kit willen activeren . Waar kan ik daar voor terecht , ben uit de buurt van Vosselaar
Hoe doen jullie dit , ik ben op dit gebied een leek . Ik zou ook wel die BT kit willen activeren . Waar kan ik daar voor terecht , ben uit de buurt van Vosselaar
Als je het zelf wil doen dan moet je, volgens mij:
1) het internet afschuimen en je inlichten over wat die VAG-COM cable doet en wat het juist inhoudt, zodat je goed weet waar je bezig mee bent
2) je een cable aanschaffen (een 'echte' of een 'namaak' uit china) en er mee oefenen met wijzigen van enkele settings die doorgans heel goed gedocumenteerd zijn op massa's sites
3) checken of je wagen wel degelijk de juiste hardware heeft vanuit fabriek. De mijne is een MY2010 met de 3GMMI met hard disk, en blijkbaar heeft die vanuit de fabriek alle hardware ingebouwd, alleen nog niet geactiveerd.
4) de procedure hierboven volgen om het effectief te doen (en altijd goed je vorige settings noteren vooralleer iets te veranderen)
Als je het zelf wil doen dan moet je, volgens mij:
1) het internet afschuimen en je inlichten over wat die VAG-COM cable doet en wat het juist inhoudt, zodat je goed weet waar je bezig mee bent
2) je een cable aanschaffen (een 'echte' of een 'namaak' uit china) en er mee oefenen met wijzigen van enkele settings die doorgans heel goed gedocumenteerd zijn op massa's sites
3) checken of je wagen wel degelijk de juiste hardware heeft vanuit fabriek. De mijne is een MY2010 met de 3GMMI met hard disk, en blijkbaar heeft die vanuit de fabriek alle hardware ingebouwd, alleen nog niet geactiveerd.
4) de procedure hierboven volgen om het effectief te doen (en altijd goed je vorige settings noteren vooralleer iets te veranderen)
Limited Audi Drive Select individual mode also for cars without Audi Drive Select: C99 reports at A5OC.com (http://www.a5oc.com/forums/showthrea...568/index.html) that even cars without Audi Drive Select buttons can be coded to adjust engine response and automatic gear-box, as well as Servotronic steering, like an ADS (without dynamic steering or dynamic dampening) would. (See also AudiZine.com: http://www.audizine.com/forum/showth...GCOM&p=5020059) First 09 - Central Electric is coded to "Charisma engine only" byte 7, bit 5, change 0 to 1 (you may also have to change byte 7 bit 2 as well), byte 8, bit 2, change 0 to 1 and byte 17, bit 7, change 0 to 1. In byte 8 bit 3, 4 and 5 from 0 to 1 will respectively switch steering, suspension and sports differential modes on in addition to the engine mode, although the latter two modes are undoubtedly of no use without such hardware in the car. Byte 7, bit 4 is apparently for active steering, again probably of use only if such hardware is in the car. Then 09 - Central Electric, Security Access - 16, Adaptation - 10, change channels 63 to 66 to value 4 (individual mode). (See here for more discussion on these codes: http://www.a5oc.com/forums/showthrea...68/index2.html)
Getting the Audi Drive Select individual option appear in CAR menu (MMI cars only) you may need to access the hidden menu to enable "Charisma" (the code-name for Audi Drive Select), see way above in this article on how to enable and access the hidden menu in MMI 2G and MMI 3G. MMI 2G: In hidden menu menu go to Diag settings, Car menus maske, check Charisma and go down to Accept changes. MMI 3G: In hidden menu, go to "car", select “cardevicelist”, scroll down and check Charisma. Go back, and still in the "car" hidden menu, select “carmenuoperation”. Scroll down to Charisma, change from 0 to 1. On both MMIs then reset the MMI. For cars without MMI (e.g. with radio Concert/Symphony) and thus without the Audi Drive Select individual menu it is probably worth trying setting Comfort or Dynamic modes directly (in the channels 63-66) using the VAG-COM coding above in "Changing default Audi Drive Select mode" to see if there is change in engine, steering and auto-transmission.
Ik heb ondertussen ook een chinees kabeltje besteld, dus binnenkort ga ik ook aan de slag.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de bluetooth te activeren op een a4 van 2009. De auto heeft een mmi kleurenscherm.
Alvast bedankt voor de reacties.
Heeft er al iemand de bluetooth actvator gekocht bij vnsmedia.com (http://www.vnsmedia.com/?item=160&t=1277141840). Aan een goede 100 euro is dat redelijk van prijs, maar ik zou toch eerst confirmatie willen van iemand dat het wel degelijk werkt.
PS uw verhalen vervelen niet.
Bluetooth functie aan de praat gekregen, werkt picobello! Rij met een A4 Avant MY2010 MMI 3G.
Comment