Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik weet dat er mensen zijn die niet graag hebben dat het hier weer eens over levertijden gaat, ik wil enkel opmerken dat ik net heel hoopvolle berichten lees op het motor talk forum.
    bvb: iemand die 1 maart besteld heeft en hooguit 8 weken zou moeten wachten én dat er geen biezondere vertragingen zijn op deze moment...
    eind deze maand ga ik toch ook eens om een update vragen
    4 rings driver

Comment

• Heb gelukkig mijn keuze gevonden bij de stockwagens, maar tot vandaag ,nog steeds levertermijn tot augustus.

Comment

• ja sorry ben niet zo weg in velgen en zo. het zullen dus de rs6 velgen zijn. ja ben nog maar nieuw op dit forum en heb die fotos dus nog niet gezien. bedankt allesinds voor de foto. ik vind wel tof maar toch twijfel ik nog over de velgen. kleur zit al ok vind ik. mvg keeréééé

Comment

• Hallo ! Is een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb , volg wel regelmatig de berichtgeving hier op het forum en heb er al veel over opgestoken, waarvoor dank aan iedereen.
          Vandaag een mailtje gekregen van de dealer dat m'n auto aangekomen is bij Dieteren en volgende week in de garage verwacht wordt. De oorspronkelijke levertermijn is dus blijkbaar gerepecteerd, meer nog , is een week vroeger.
          Heb ook gevraagd om alsnog de auto te voorzien van chromen uitlaatsierstukjes (2.0 TDI 136 Multitronic)
          Zou mij op 103 € inc. btw komen ! Ik dacht hier op het forum al andere (veel lagere) bedragen gezien te hebben of vergis ik mij ?
          In ieder geval sta ik te popelen om mijn huidige Renault in te ruilen voor weer een Audi !!!
          Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
          Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
            Hallo ! Is een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb , volg wel regelmatig de berichtgeving hier op het forum en heb er al veel over opgestoken, waarvoor dank aan iedereen.
            Vandaag een mailtje gekregen van de dealer dat m'n auto aangekomen is bij Dieteren en volgende week in de garage verwacht wordt. De oorspronkelijke levertermijn is dus blijkbaar gerepecteerd, meer nog , is een week vroeger.
            Heb ook gevraagd om alsnog de auto te voorzien van chromen uitlaatsierstukjes (2.0 TDI 136 Multitronic)
            Zou mij op 103 € inc. btw komen ! Ik dacht hier op het forum al andere (veel lagere) bedragen gezien te hebben of vergis ik mij ?
            In ieder geval sta ik te popelen om mijn huidige Renault in te ruilen voor weer een Audi !!!
            Ik laat het ook op de mijne zetten. Hij zou vandaag ook toegekomen zijn bij Dieteren. De uitlaatsierstukjes kosten mij een kleine 80 euro
            Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
            Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

77,89 EUR BTW inbegr.

dure "plaatsingskost" als je 't mij vraagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                77,89 EUR BTW inbegr.

dure "plaatsingskost" als je 't mij vraagt

Thx. voor de link naar de e-site van Audi: het zal met een gouden schroevendraaiertje zijn zeker!
                Audi 100 C4 2.3E

Comment

Thx. voor de link naar de e-site van Audi: het zal met een gouden schroevendraaiertje zijn zeker!
                  had je maar beter moeten onderhandelen bij jouw bestelling. Verkoper heeft het gratis erbij gedaan bij onze bestelling.

Comment

• als je een s-line pakket neemt... zit er dat dan niet bij zo een uitlaaierstuk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keeré Bekijk Berichten
                      als je een s-line pakket neemt... zit er dat dan niet bij zo een uitlaaierstuk?
                      volgens mij enkel wanneer je het s line exterieurpakket als optie kiest, niet met een standaard s-line?
                      4 rings driver

Comment

• OMG... Zo iemand moesten ze zijn wagen afpakken en voor de rest van zijn leven te voet laten gaan...

Comment

• Zo Nu eindelijk wat foto's

Hier zijn ze dan .

En in de donker

Comment

• Zou je eens een foto kunnen nemen voor de achterruimte? Zou graag de beenruimte eens bekijken van de A4 t.o.v een bmw 5 serie.

alvast bedankt.

Comment

• Prachtige wagen, proficiat ! Ik zie dat de de uitlaatsierstukjes ook genomen hebt; maakt af hé !
                              Eindelijk nog eens een berline, met al dat Avant geweld hier :-)
                              Ik heb de orininele '16 wielen ook zo gelaten: vind ze niet misstaan en bovendien stel ik comfort voorop.
                              Zo zal mijne er nagegenoeg ook uitzien, maar dan ijszilver. Dit is fantoomzwart ?
                              Ik wou na zovele donkere wagens eens een lichte kleur en wit leek met net iets te ver !
                              Volgende week zal ik hem in het écht kunnen aanschouwen.
                              Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Je vind die uitlaatsierstukjes ook op ebay, ik heb er gekocht via ebay bij een audi dealer in GB, kostte me ongeveer 60 euro (verzending inbegrepen).
                                Plaatsing....duurt, als je er eerst lang naar kijkt, zo ongeveer 5 seconden per stuk...dus 10 seconden in totaal . Je hebt er zelfs geen schroevendraaier voor nodig, ook geen in goud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                                  Plaatsing....duurt, als je er eerst lang naar kijkt, zo ongeveer 5 seconden per stuk...dus 10 seconden in totaal . Je hebt er zelfs geen schroevendraaier voor nodig, ook geen in goud
                                  tja, wat kunnen we hierop zeggen.... sommigen "willen" daadwerkelijk afgezet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
                                    tja, wat kunnen we hierop zeggen.... sommigen "willen" daadwerkelijk afgezet worden
                                    inderdaad de sierstukken moet je er gewoon opschuiven en eens een goede mep op geven zodat ze door tot achter schuiven heb ze 70€ betaald in de garage .
                                    Ik had al teveel korting gekregen om ze nog gratis te hebben :.
                                    @dirk ja dit is fantoom zwart wat de velgen betreft mis zijn ze niet maar je komt wel nog terug van het poetswerk .
                                    ik heb beslist om er 19ers onder te zetten .

Comment

• @Blackspeed:
                                      Welke 19'' velgen heb je eronder gezet?

Mvg, Keeré

Comment

• welk merk banden

Hallo,

Ik veronderstel dat hier wel redelijk wat bezoekers een A4 met 19inch banden hebben. Maar welk type van banden hebben jullie opliggen.

Een kennis van mij klaagt nogal van geluid op de autostrade (op beton, niet op asfalt) van zijn A4. Ik weet niet welk merk banden hij heeft maar wel 19inch 245/35.

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk Berichten
                                          Hallo,

Ik veronderstel dat hier wel redelijk wat bezoekers een A4 met 19inch banden hebben. Maar welk type van banden hebben jullie opliggen.

Een kennis van mij klaagt nogal van geluid op de autostrade (op beton, niet op asfalt) van zijn A4. Ik weet niet welk merk banden hij heeft maar wel 19inch 245/35.

Alvast bedankt.
                                          kheb deze bandenmaat, het zijn pirelli's enja enkel in duitsland beetje last gehad van lawaai maarja daar waren de snelheden ook anders é

Comment

Working...
                                          X