Vandaag ook mijn eerste Astra gaan halen.
Als ik zo hier de berichten op het forum lees, heb ik tot nu toe het meeste geduld moeten hebben
Besteld ergens half november 2009, afgehaald vandaag 18 juni, dus dat zijn z'n goede 7 maanden...
Zo even vanuit het hoofd wat ik besteld heb (lease):
1.3 EcoFlex
Gold pack
Elektronische klimaatregeling ECC
Quickheat
Spice red (binnenbekleding)
Had deze config zowat blind besteld, dus na het uitlekken van wat real-life foto's kreeg ik dan al snel spijt van de spice red binnenbekleding, en vooral het rode dashbord.
Vandaag de auto gaan ophalen, en toch wat vreemde vastellingen:
- binnenbekleding is gewoon zwart, dus geen spice red tinten aanwezig (ben ik opzich dus niet kwaad om maarja)
- de boordcomputer (U6
is standaard op de 1.3 CDTI EcoFlex, maar! blijkbaar vindt Opel het niet belangrijk om het verbruik, tank autonomie, gemiddelde snelheid, ... te vermelden op hun zuinigste paradepaartje... Hierdoor heb ik dus maar 3 menuitems in de BC: TripA, TripB, digitale snelheid.
Om op wat eerdere vragen te antwoorden. Heb erstraks even op de autostrade gereden, 120km/h doet hij zo ongeveer aan 2500RPM.
Als ik zo hier de berichten op het forum lees, heb ik tot nu toe het meeste geduld moeten hebben

Besteld ergens half november 2009, afgehaald vandaag 18 juni, dus dat zijn z'n goede 7 maanden...
Zo even vanuit het hoofd wat ik besteld heb (lease):
1.3 EcoFlex
Gold pack
Elektronische klimaatregeling ECC
Quickheat
Spice red (binnenbekleding)
Had deze config zowat blind besteld, dus na het uitlekken van wat real-life foto's kreeg ik dan al snel spijt van de spice red binnenbekleding, en vooral het rode dashbord.
Vandaag de auto gaan ophalen, en toch wat vreemde vastellingen:
- binnenbekleding is gewoon zwart, dus geen spice red tinten aanwezig (ben ik opzich dus niet kwaad om maarja)
- de boordcomputer (U6

Om op wat eerdere vragen te antwoorden. Heb erstraks even op de autostrade gereden, 120km/h doet hij zo ongeveer aan 2500RPM.
Comment