Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Na 48 maanden moet ik ‘m gewoon terug inleveren.
    Je koopt dus feitelijk niets maar huurt een Tesla voor een periode van 4 jaar. Zelfs geen echte klassieke financiële renting of operationele renting? Staat er voor jou een km-beperking op?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Gixxer
    replied
    Deze is nu weer mooi samengesteld (zoals altijd bij D.)en heeft tenminste nog een interieur.

    Maar de meeste zijn zwart, wit of grijs en dan is het maar een saaie auto.
    Maar heb dat wel meer met grote wagens in deze kleuren.

    Vind dat elektrisch rijden wel zalig en de instant power ook.

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Na 48 maanden moet ik ‘m gewoon terug inleveren.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

    € 1.420 ex BTW
    Valt nog goed mee, is maar een dikke €80 meer dan mijn Allroad BiT.
    Wie betaald de restwaarde van het voertuig einde renting of wanneer je definitief wil uitstappen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Benieuwd nu naar je maandelijkse afbetaling...
    € 1.420 ex BTW

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Hoe is die lage platte middenconsole afgewerkt heden ten dagen? 3, 4 jaar geleden was dat een stuk harde plastiek wat je echt niet in een wagen van €120k+ zou verwachten.
    Zoom maar eens in op mijn foto, en dan zie je dat de volledige middeenconsole en armsteun bekleed is met leder met mooi zichtbare stiksels. Heel chique dus.

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Op foto moeilijk te bepalen natuurlijk maar op bovenstaande foto vind ik het interieur te wit, alles behalve beige feitelijk.

    Mooiste buitenkleur alvast en heeft inderdaad grote wielen nodig.
    Ik zou hem toch niet kiezen nu ze bij Audi een E-tron hebben. Vind ik een stuk mooier. Of ze bijna even ver staan, technisch/elektronisch gezien dan Tesla, is een andere vraag natuurlijk.
    Op foto lijkt het idd veel bleker dan het irl is. Ik vind het alleszins een heel knappe beige kleur.

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    je 7 was nu niet bepaald je favoriete auto, je vond het agiele van de 5 prettiger, maar als je die met de tesla vergelijkt, in welke mate zijn die verschillend of gelijkend kwa comfort en rust?
    Deze Tesla voelt aan als een 5.

    Leave a comment:


  • RX-8
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    .. het is wennen ..
    Ge hebt een n te veel gezet :-D

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    De model S zou nog wel lukken om dagelijks mee rond te rijden.

    de model X is precies een kruising van een X6 en een monovolumewagen.

    Het interieur van de model 3 vind ik dan weer serieus tegenslagen met zo 1 grote tablet.
    De Model S vind ik een prachtige wagen waar ik ook wel mee zou willen rijden.

    De Model X is precies een mislukte botsauto.

    En die Model 3, wat een kleine Model S had moeten worden ziet er uit als een stuk speelgoed.

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Denk het niet want je weet zijn restwaarde niet. Niet geheel onbelangrijk om een juist inzicht te krijgen wat je die echt gaat kosten op 4jaar.
    En wat nadien...
    Tesla werkt (of werkte) met gegarandeerde restwaardes..

    Wat de toekomst brengt is natuurlijk altijd afwachten in ons apenland.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten


    Dat laat tesla makkelijk op hun website zien.

    Een 100d voor 48m 30k km/jaar is +- 1.300€/pm ex btw.
    Denk het niet want je weet zijn restwaarde niet. Niet geheel onbelangrijk om een juist inzicht te krijgen wat je die echt gaat kosten op 4jaar.
    En wat nadien...

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Benieuwd nu naar je maandelijkse afbetaling...

    Dat laat tesla makkelijk op hun website zien.

    Een 100d voor 48m 30k km/jaar is +- 1.300€/pm ex btw.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik heb inderdaad wel nog gratis supercharging worldwide, zolang ik deze auto heb. Ook moet ik geen BIV en rijtax betalen, is de wagen 120% fiscaal aftrekbaar, en is het VAA slechts 4%. Ook heb ik een renting genomen over 4 jaar, met een hoge restwaarde, waardoor mijn maandelijke aflossingen niet hoger zijn dan bij mijn C450 destijds. Als je al deze voordelen optelt, is deze Model S allesbehalve een dure wagen, als je 'm gaat vergelijken met even grote, even luxueuze, even comfortabele, en even snelle andere wagens.
    Benieuwd nu naar je maandelijkse afbetaling...

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

    Ik vind dat mijn Tesla met goede en mooie materialen is afgewerkt. Ook rammelt 'm niet, wat een opluchting is na de vreselijk rammelende Mercedes C450.
    Hoe is die lage platte middenconsole afgewerkt heden ten dagen? 3, 4 jaar geleden was dat een stuk harde plastiek wat je echt niet in een wagen van €120k+ zou verwachten.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

    Ik vind mijn interieur wel knap, zo in 't beige en met die carbon lijsten.



    Blauw/beige/carbon/antraciet 21'ers vind ik veel knapper dan zwart/zwart/hout en zilveren 19'ers.
    Op foto moeilijk te bepalen natuurlijk maar op bovenstaande foto vind ik het interieur te wit, alles behalve beige feitelijk.

    Mooiste buitenkleur alvast en heeft inderdaad grote wielen nodig.
    Ik zou hem toch niet kiezen nu ze bij Audi een E-tron hebben. Vind ik een stuk mooier. Of ze bijna even ver staan, technisch/elektronisch gezien dan Tesla, is een andere vraag natuurlijk.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten


    Dat is.

    nadeel van de E-tron. Geen supercharge netwerk zoals Tesla dat wel heeft.
    tja als jij 25 km omrijden voor een supercharger een voordeel vind?
    ik heb ze op 2 jaar nog nooit nodig gehad

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    je 7 was nu niet bepaald je favoriete auto, je vond het agiele van de 5 prettiger, maar als je die met de tesla vergelijkt, in welke mate zijn die verschillend of gelijkend kwa comfort en rust?

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Ik heb inderdaad wel nog gratis supercharging worldwide, zolang ik deze auto heb. Ook moet ik geen BIV en rijtax betalen, is de wagen 120% fiscaal aftrekbaar, en is het VAA slechts 4%. Ook heb ik een renting genomen over 4 jaar, met een hoge restwaarde, waardoor mijn maandelijke aflossingen niet hoger zijn dan bij mijn C450 destijds. Als je al deze voordelen optelt, is deze Model S allesbehalve een dure wagen, als je 'm gaat vergelijken met even grote, even luxueuze, even comfortabele, en even snelle andere wagens.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    ...maar de oude behouden wél het voordeel...(van 14 tot 18? )

    Leave a comment:

Working...
X