Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
zo een TT-RS blijft een prachtig machien.
Op mijn werk heb ik een foto van een witte op mijn dektop staan.
Daar stond vroeger een scirocco op. Deze heb ik nu in reallife.
Hopelijk is dat bij de TT-RS ook zo.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Na 2 jaar klagen en "terecht" gaan ze alles vervangen eind maart... hopelijk 2013
Ondertussen mag de onze TTRS niet meer rijden...
d'Ieteren gaat ons ondertussen een vervangenwagen geven tot vervanging...
Wordt vervolgd...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]95073[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95074[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95075[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95076[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95077[/ATTACH]
MOV'IT replacement schijven is een plug&play optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]95078[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95079[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95080[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95081[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95082[/ATTACH]
Die gaan dicht zitten met remstof waardoor de koeling helemaal te wensen over laat.
Er zijn mensen die de gaatjes laten uitboren op 7mm met een heel klein velsrandje.
Dit zou het dicht slippen drastisch verminderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet grote probleem zijn ook de te kleine gaatjes in de schijven.
Die gaan dicht zitten met remstof waardoor de koeling helemaal te wensen over laat.
Er zijn mensen die de gaatjes laten uitboren op 7mm met een heel klein velsrandje.
Dit zou het dicht slippen drastisch verminderen.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenNa 2 jaar klagen en "terecht" gaan ze alles vervangen eind maart... hopelijk 2013
Ondertussen mag de onze TTRS niet meer rijden...
d'Ieteren gaat ons ondertussen een vervangenwagen geven tot vervanging...
Wordt vervolgd...
Het probleem is alleen dat er niets aan de remschijven verbeterd wordt, dus die blijven nog steeds van de bekende waardeloze kwaliteit.
Bekijk de foto.
Comment
Comment