Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hou me maar op de hoogte als je meer weet...
    Ik doe hetzelfde...
    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
      Hou me maar op de hoogte als je meer weet...
      Ik doe hetzelfde...
      Zijn je achter schijven ook zo'n ravage. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
        Na 2 jaar klagen en "terecht" gaan ze alles vervangen eind maart... hopelijk 2013
        Ondertussen mag de onze TTRS niet meer rijden...
        d'Ieteren gaat ons ondertussen een vervangenwagen geven tot vervanging...
        Wordt vervolgd...
        Audi RS5 maar waarschijnlijk een Audi A1 of VW Polo mooie TT RS trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Gaaf interieurtje IMHO, alleen het stuur vind ik minder.

Nice!

Comment

• Comment

• Mooi Mooi...ben gestart met prijzen op te vragen van mov'it schijven..mijn Tarox schijven die amper ingereden zijn ga ik verkopen gewoon omdat ik de mov'it schijven meer op ori lijken want met de Tarox is niks mis behalve vind ze echt niet mooi..Als de set up in maart van Audi eraan komt hoef ik enkel de schijven te wisselen en kan ik terug gaan spelen..

Comment

• Alle aanpassingen zijn in mijn ogen nog steeds lapmiddelen en de nadruk van alle aanpassingen aan de remklauw is het voorkomen van piepende remmen.
                De schijven blijven onveranderd van waardeloze kwaliteit en ontwerp. (zeer slechte ventilatie en niet richting gebonden)
                Het is ook zeer aan te bevelen om de ankerplaten achter de schijven te verwijderen naar mijn mening, waardoor de schijven ook aan de binnenkant beter hun hitte kwijt kunnen.

Comment

• Comment

• Ja Hans heb ik reeds gedaan en is een groot verschil.Ben gaan shoppen bij Porsche om luchtgekeiders van Gt3 Rs te plaatsen en zal binnenkort hier eens een paar foto s van posten..Moesten ze de draagarm van TTRS zelfde maken als bij de buren kon ik de geleiders er gewoon opklikken...

Comment

• 2 Loba Motorsport LO500P turbo's met CNC ported intake pipes.
                      De aangepaste aanzuig buis is een must have om maximaal voordeel te halen uit de aangepaste Loba turbo.

Comment

• Congratulations to Matt and Casey Close in their Revo Technik tuned TT RS!
                        2nd Outright in the Targa Wrest Point.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Waarom staat deze nog bij nieuwe wagens??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Waarom staat deze nog bij nieuwe wagens??
                                  Waar zou hij dan moeten staan volgens jouw. ???

Comment

• S-Tronic paddles update.

Zo misschien interessant voor de TT RS S-Tronic rijders.
                                    De R8 facelift versie heeft deze grotere paddles op het stuur en die passen ook op de TT RS.

Comment

• Red Chrome.

Comment

• Comment

Working...
                                        X