Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow! Als ik zowat hier hoor... is de TT-RS en de RS3 dan toch niet zo behoorlijk qua kwaliteit...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
      Wow! Als ik zowat hier hoor... is de TT-RS en de RS3 dan toch niet zo behoorlijk qua kwaliteit...?
      De grootste tekortkoming zijn de remmen van de TT RS en de RS3.
      En verder hebben ze last van de bekende Audi (VAG) kwaaltjes.
      Zoals distributie ketting problemen bij de eerste generatie TT RS, en DSG/S-Tronic kwaaltjes bij de RS3 en TT RS-en die S-Tronic hebben.
      Ik blijf het ongelofelijk vinden dat VAG nog steeds niet in staat is om storingsvrije DSG te produceren.
      Ik weet in Duitsland TT RS S-Tronic eigenaren die al aan hun tweede en derde DSG onder garantie hebben gekregen.
      Maar wat er met de bakken aan de hand is wordt niet vermeld en houd Audi geheim.

Ik vind het ook een zeer verontrustend gerucht dat de volgende generatie TT-S en TT RS alleen nog als S-Tronic's zouden komen.
      Dat zou betekenen dat ze beide van mijn toekomstige auto lijstje gestreept worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        De grootste tekortkoming zijn de remmen van de TT RS en de RS3.
        En verder hebben ze last van de bekende Audi (VAG) kwaaltjes.
        Zoals distributie ketting problemen bij de eerste generatie TT RS, en DSG/S-Tronic kwaaltjes bij de RS3 en TT RS-en die S-Tronic hebben.
        Ik blijf het ongelofelijk vinden dat VAG nog steeds niet in staat is om storingsvrije DSG te produceren.
        Ik weet in Duitsland TT RS S-Tronic eigenaren die al aan hun tweede en derde DSG onder garantie hebben gekregen.
        Maar wat er met de bakken aan de hand is wordt niet vermeld en houd Audi geheim.

Ik vind het ook een zeer verontrustend gerucht dat de volgende generatie TT-S en TT RS alleen nog als S-Tronic's zouden komen.
        Dat zou betekenen dat ze beide van mijn toekomstige auto lijstje gestreept worden.
        Man man man En ik wou altijd al een RS3 aanschaffen in de toekomst, maar als ik dit allemaal lees.
        Een derde DSG-bak en toch nog altijd geen oplossing. Maw RS3 zonder garantie moet je al ZEKER niet kopen?

Comment

• De TT RS en RS3 maken gebruik van een nieuwe 7 versnelling quattro DSG, de quattro DSG's in andere TT's (bv vroegere 3.2) hebben 6 versnellingen.

Comment

• Audi's nieuwste ontwikkeling tegen piepende remmen bij TT RS. (RS3)
            Dat plaatje wordt in het Engels een "Shim" genoemd.

Comment

• Die zitten er bij mij al op af fabriek, helpen niet!

Comment

• Comment

• 8-pot brakes by LOBA.

Comment

• Movie: https://www.youtube.com/embed/4tOeQFHydtQ#!

Comment

• Comment

• Comment

• Al verschillende recente ttrs's gaan kijken en toch moeilijk van een zuiver model te vinden,
                          zijn er nog andere gekende problemen dan de remmen?

Heb bijvoorbeeld dit model gevonden:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...1&id=222520383
                          Op 14.000kms nieuwe cardanas, niet originele velgen alsook bilsteins pss10 b16
                          motortuning via jdengineering

Kan dan of louche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                            Al verschillende recente ttrs's gaan kijken en toch moeilijk van een zuiver model te vinden,
                            zijn er nog andere gekende problemen dan de remmen?

Heb bijvoorbeeld dit model gevonden:http://nl.autoscout24.be/Details.asp...1&id=222520383
                            Op 14.000kms nieuwe cardanas, niet originele velgen alsook bilsteins pss10 b16
                            motortuning via jdengineering

Kan dan of louche?
                            Velgen zijn de Audi dubbel-7 spaak met winterbanden.
                            Verder heeft de auto fabrieksgarantie tot September 2015 dus ik geen probleem.

Comment

• En een cardanas vervangen? Is dat wel normaal op ttrs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                En een cardanas vervangen? Is dat wel normaal op ttrs?
                                Geen idee, nog niet eerder gehoord.
                                Ik zou deze laten voor wat hij is, ik zou nooit een dergelijke auto van een Particulier kopen.
                                Dit soort auto's moet je altijd bij een Audi dealer kopen.

Comment

• In Nederland staan er niet eens een handvol TT RS-en te koop.

Veel verder dan 2 witte en 2 Daytona's kom ik niet met zoeken.

Comment

• Comment

• foto verwijderd was geen RS maar een 3.2 met TT RS bodykit upgrades.
                                      Last edited by ; 15/12/2012, 15:23.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X