Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TT RS Plus Rotor 5 velgen te koop, zwart met rood.

Comment

• Comment

• Geweldige velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Geweldige velgen
          ATS GTR 9.5x18"

Comment

• Ik vraag me af of die auto niet een nog verstoorder / frustrerende balans heeft dan een stock TT RS. Die auto lijdt m.i. voornamelijk onder 't gewicht van z'n motor op (net voor?) de vooras. Dan nog een hele hoop gewicht uit de auto (midden en achteraan) weghalen, maakt dat dan niet dat de gewichtsverdeling procentueel nóg meer op de vooras wordt geconcentreerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik vraag me af of die auto niet een nog verstoorder / frustrerende balans heeft dan een stock TT RS. Die auto lijdt m.i. voornamelijk onder 't gewicht van z'n motor op (net voor?) de vooras. Dan nog een hele hoop gewicht uit de auto (midden en achteraan) weghalen, maakt dat dan niet dat de gewichtsverdeling procentueel nóg meer op de vooras wordt geconcentreerd?
              Misschien, maar de differentielen wegen ook een hoop en die zitten achter versnellingsbak dus meer midden achter + een vleugeltje met een grotere inclinatiehoek + die airco rommel er ook uit. Wie weet weegt de aandrijflijn (bak, differentielen, assen...) te samen meer dan een 5 cilinder motorke.
              Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              ATS GTR 9.5x18"
              Thanx for the info
              Last edited by ; 23/10/2012, 21:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                Misschien, maar de differentielen wegen ook een hoop en die zitten achter versnellingsbak dus meer midden achter + een vleugeltje met een grotere inclinatiehoek + die airco rommel er ook uit. Wie weet weegt de aandrijflijn (bak, differentielen, assen...) te samen meer dan een 5 cilinder motorke.
                Kan allemaal wel zijn, maar mathematisch schuift de cog naar voor als ge 't interieur uit zo'n auto haalt, toch? So...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik vraag me af of die auto niet een nog verstoorder / frustrerende balans heeft dan een stock TT RS. Die auto lijdt m.i. voornamelijk onder 't gewicht van z'n motor op (net voor?) de vooras. Dan nog een hele hoop gewicht uit de auto (midden en achteraan) weghalen, maakt dat dan niet dat de gewichtsverdeling procentueel nóg meer op de vooras wordt geconcentreerd?
                  Ja. dramatisch.
                  De 5 cilinder weegt bijna 185 Kg, dat is meer dan een VR6 3.2.
                  Bij deze RS is het gewicht er op de verkeerde plekken uitgehaald en dat maakt de RS nog kop-lastiger dan hij al is.
                  De stel regel in de racerij is eerst gewicht er uit en dan kijken naar de gewicht verdeling.
                  Als je een ultieme gewicht verdeling wil krijgen in een RS moet je onder de 60-40% zien te komen.
                  Dit houd in dat je de achterbank er altijd in moet laten zitten en zorgen dat je zo veel mogelijk gewicht uit de voorzijde haalt.
                  Beginnen kan je met de complete airco er uit te halen, pomp, slangen, radiateur, verdamper en ga zo maar door.
                  Verder ceramische voorremmen en achter grotere stalen remmen.
                  Zware standaard stoelen er uit en er Recaro Pole Position er in.
                  Kleine gewicht voordelen kan je dan nog bereiken met carbon fiber voor spatborden, motorkap en voor bumper.
                  En om het af te maken kan je er ook nog een grotere/zwaardere accu in monteren.

Comment

• een TTRS heeft bijna een 50-50 regeling in stock vorm dacht ik. als je dan het interieur eruit sloopt, wat rond de cog hangt, dan ga je misschien van 1450 kg naar 1100 kg oftewel 25%. Stel dat de cog in het midden tussen de assen ligt en je haalt massa dichtbij de cog weg (kleine hefboom), dan gaat de cog buiten omlaag toch niet veel longitudinaal verplaatsen? Correct me if i'm wrong, natuurlijk.

Comment

• 50-50% gewicht verdeling is nooit mogelijk bij een auto met de motor dwars voorin.
                      Als ik het goed heb is het bij de TT RS iets van 69% voor en 31% achter.

Comment

• waarom 3 pedalen? of is dit nodig met sequentieel schakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          50-50% gewicht verdeling is nooit mogelijk bij een auto met de motor dwars voorin.
                          Als ik het goed heb is het bij de TT RS iets van 69% voor en 31% achter.
                          Holy crap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                            waarom 3 pedalen? of is dit nodig met sequentieel schakelen?
                            Je hebt een koppeling nodig om weg te kunnen rijden met een sequential gearbox.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Winter wheels.

Comment

• Voor die genen die een Loba Motorsport LO500P turbo hebben op hun TT RS hebben is er nu een intake pipe die op deze turbo aangepast is voor een betere flow.

Comment

• Comment

Working...
                                        X