Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Last edited by ; 18/05/2012, 08:54.

Comment

• Zo doe je een snel rondje Nordschleife.

Volg de foto's door er op de klikken

Mini dominierte jahrelang mit seinen Allradlern die Dakar. Dann kamen die heckgetrieben Buggys von Peugeot und siegten reihenweise. Jetzt schwenkt Mini beim Antriebskonzept um und will ebenfalls mit einem Buggy zurückschlagen.

Comment

• Comment

• Die kuipjes

Comment

• Comment

• Comment

• Mat Grijze TT RS by HMS Tuning met HMS Performance Update 309KW/420PS, 620Nm koppel.

Comment

• Race TT RS.

Last edited by ; 27/05/2012, 10:31.

Comment

• Deep Purple (Black Cherry)

Comment

• ^Gewaagd maar geslaagd.

Comment

• Oettinger TTRS-R.

Comment

• @ Iceman..
                            Wil dus best investeren in een goede setup van mijn remmen,het moet wel passen en origineel lijken.Het voorstel dat je me geeft klopt niet hoor.Als ik de RS4 beugel en klauwen erop zet staat de remschijf niet mooi in het midden,bedoel aan de binnenzijde zou ik nieuwe blokken kunnen monteren maar aan de buitenzijde niet?Het verschil is 2 mm.De schijf van 370 mm gaat er probleemloos in en moet dus geen 2.5 mm opvullen.Als ik de klauw 180° draai staat het logo aan de binnenkant en de aansluiting voor de remleiding aan de buitenkant....en dat gaat niet.Zou doodgraag die RS4 klauwen passend krijgen maar denk dat ik een andere beugel moet hebben zodat alles in zijn geheel naar binnen gaat staan maar dat er ook een andere schijf opmoet met andere ET waarde.Miscchien een beugel van R8 want die klauw zit beter naar binnen . Voor mijn Tarox schijf zal ik wel een ander hart kunnen bestellen denk ik.Plaats dit antwoord met opzet op dit forum omdat er misschien iemand een echte oplossing weet.Groeten uit de kempen.. Leo

Comment

• Je moet niet de remklauw 180º "omdraaien" maar je moet hem 180º "Doordraaien" ten aanzien van hoe hij op de RS4 zit.
                              Verder rijden er in de UK al velen met deze set-up rond en die zeggen dat je het er zo op kan schroeven met de TT RS beugel.
                              Het enige wat nodig is om het te monteren is een 2.5 mm spacer tussen de remklauw en beugel om de 370mm TT RS remschijf te monteren.
                              En als laatste moet je de ontluchting nippels en verbinding buisjes omdraaien zodat de ontluchting nippels boven komen te zitten.

Hier een foto van de rechter remklauw.
                              Bij de RS4 moet je hem naar links (achter) draaien bij de TT RS moet je hem naar rechts (voren) draaien en dan de nippel en verbinding buis omdraaien zodat de nippel weer boven komt.
                              Last edited by ; 01/06/2012, 06:26.

Comment

• Hallo Hans,

Dat heb ik geprobeerd en kan je zeggen dat de schijf niet gecentreerd zit met een verschil van 2 mm.De rembeugel van TTRS past NIET op klauw RS4.De rembeugel van RS 4 past wel op TTRS.Volgens de vrienden van the TT-shop past de set gewoon niet zonder een spacer van 5 mm en min 19 inch velgen maar daar was ik ook al opgekomen.Vrees ervoor.Ga nog eens te rade bij Claas van Beek autoracing omdat die verschillende merken heeft en me ook de Tarox schijf verkocht heeft.Verdorie had doodgraag die 8 pots gehad...

Mvg,
                                Leo

Comment

• Ik begrijp er niets meer van, tegen mijn wordt er steeds gezegd dat je het er zo op kan schroeven.
                                  Dat de schijf niet centreert in de remklauw en dat er aan de binnen zijde wel een nieuwe remblok in past en aan de buitenkant niet vind ik ook vreemd.
                                  Ik zal eens rond gaan vragen wat er nu precies aan onderdelen gebruikt worden. (misschien een R8 remklauw beugel)
                                  Zodra ik duidelijke antwoorden heb meld ik het hier, ik ben een beetje pissed dat ik verkeerde/onduidelijke info heb gekregen. (Sorry voor dat)
                                  De 2.5mm remklauw spacer is wel nodig om de remblokken in het midden van de schijf te krijgen, je kan geen 370mm schijf in een 365mm set-up toepassen.
                                  Dan wordt de schijf niet evenredig heet maar meer in het midden en minder aan de buiten kant.
                                  Verder wordt mijn ook verteld dat het in een 18" wiel past qua diameter.

Op deze foto zie je de rem set-up in een 18" ATS GTR wiel en kan je duidelijk zien dat er genoeg ruimte is.

In de UK rijden er al genoeg rond met deze set-up en dat zijn ook voor het grootste deel Track-junkies en die zeggen dat het een weergaloze rem set-up is.

Ook Matt Close rijd met deze set-up in 18" wielen op zijn rally/race TT rond.
                                  De asphalt rally's die hij rijd zijn killing voor remmen en zelf hij is laaiend enthousiast over de remmen.

Last edited by ; 02/06/2012, 08:59.

Comment

• Hier nog even een toevoeging.

Dit is de set-up van Matt op zijn rally TT RS.
                                    Volk G2 18" die zijn maar 8kg! en ze hebben ook ruimschoots ruimte ten aanzien van de remklauwen.

Last edited by ; 02/06/2012, 09:01.

Comment

Working...
                                    X