Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het grootste probleem met de TT RS remmen is oververhitting.
Het zijn vooral de remblokken en de remvloeistof die de problemen geven op het circuit.
Ten eerste is het remoppervlak te klein en de koeling te weinig IMHO.
De goedkoopste rem up-grade voor de TT RS is het monteren van een 8 zuiger remklauw van de RS4 B7.
Deze remklauw heeft namelijk 4 remblokken met een veel groter rem oppervlak waardoor de hitte over een groter gedeelte verspreid wordt en dus minder hoog wordt.
Ook stahlflex leidingen kunnen beter tegen de hitte.
Verder is Castrol SRF Racing Brake fluid aan te raden, heeft een hoger kookpunt.
Problemen met de pc, sorry, dus nogmaals proberen... TT/RS @ NS in 8.13 min
Voor de eerste keer, dus "cool drive"
2 sec. verloren bij de start, begrenzer en 2 maal gepeddeld dus van 3 naar 5.... kan beter ;-)))
Dat peddelen kan nog beter... ben gewoon te roeren ;-))))))))
Met de RS4 had ik ook steeds probleem met onderstuur, is blijkbaar idem voor de TTRS.
Tot nu toe is dit mijn beste BTG tijd, moet de wagen nog wat gewoon worden, was eerste keer op NS met de TT ;-)
Dit is wat ontbreekt op de GoPro, een afstandbediening :-(
Bedankt voor de foto's, zijn er heel wat...
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Met de RS4 had ik ook steeds probleem met onderstuur, is blijkbaar idem voor de TTRS.
Tot nu toe is dit mijn beste BTG tijd, moet de wagen nog wat gewoon worden, was eerste keer op NS met de TT ;-)
Dit is wat ontbreekt op de GoPro, een afstandbediening :-(
Bedankt voor de foto's, zijn er heel wat...
Een paar simpele aanpassingen zijn maar nodig om het te verhelpen.
H&R stabilisator stangen voor en achter. (zijn simpel verstelbaar in hard en zacht)
Camber vooras maximaal negatief laten stellen. (is 1º a 2º verstelbaar aan de onderkant)
Om het helemaal af te maken ook een setje H&R sport veren monteren. (20mm lager)
Met deze aanpassingen moet je BTG 15 tot 20 sec sneller kunnen.
Hier een filmpje van TTRS met standaard vermogen maar met aangepast onderstel inclusief Dunlop Direzza banden en 18" ATS GTR velgen.
Het 2480cc motorblok is mega sterk. (2541cc is mogelijk met 1mm overmaat zuigers).
Met een hybrid turbo (standaard turbo maximaal geoptimaliseerd) is 500+ pk mogelijk. (theoretisch 570 pk)
Met een hybrid turbo met vergroot compressor huis is tot 580 pk mogelijk.
En met een Garrett turbo met nieuw turbo spruitstuk van APR moet 600+ pk haalbaar zijn in stage 3.
Het 2480cc motorblok is mega sterk. (2541cc is mogelijk met 1mm overmaat zuigers).
Met een hybrid turbo (standaard turbo maximaal geoptimaliseerd) is 500+ pk mogelijk. (theoretisch 570 pk)
Met een hybrid turbo met vergroot compressor huis is tot 580 pk mogelijk.
En met een Garrett turbo met nieuw turbo spruitstuk van APR moet 600+ pk haalbaar zijn in stage 3.
weet je wat al het fijne is van dit TT-RS == RS3 whopaaa
Comment