Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtengisteren nog eens stiekem op autoscoot gekeken voor een TT-RS en jaja er staan er een paar te koop => wel nog boven budget
Comment
-
@ iceman,
mooie tTT RS maar de kmstand is aan de hoge kant (persoonlijke opinie)... ik weet het, ik ben niet van de gemakkelijkste
er is momenteel zoveel door mijn hoofd aan het gaan... ofwel genoegen nemen met Ford focus RS ofwel nog enkele jaren (2 tal jaar) verder rondtuffen met mijn frans tuuteke en dan een auto kopen van het kaliber TT RS
ahja, de zoektocht ernaar is op zich ook al leuk... (bezitten zal nog beel leuker zijn maja...)
Comment
-
Kilometerstand zegt niets, 80.000 op de autobahn is beter dan 20.000 in de stad.
Je kan een RS kopen met 12.000 op de klok, maar die kan wel 12.000 Km afgeracht zijn terwijl die met 80.000 netjes bereden is.
Als je tweedehands auto's koopt weet je toch nooit hoe goed of slecht ze bereden zijn.
Kapot gaat die motor toch niet IMHO, hij kan hoogstens wat meer olie verbruiken.
Comment
-
@Iceman,hiermee de gervraagde fotos..Vandaag gemonteerd en al proefgereden ..Wat een verschil tegenover de ori schijven.Deze maken wel een klein beetje geluid maar dat maakt de bite meer dan goed.
Als deze setup het op circuit uithoud zou dat prachtig zijn en nog goedkoper dan bij Audi ook nog.Ben zeker dat ik op 100 meter remmen met deze 20 meter sneller stilsta!!!
Veranderingen;Remolie vervangen door AP racing olie 600,Tarox remschijven,Carbon loraine remblokken ,wel de circuit versie dus piepen fel maar na zaterdag 19/11 in Zolder verander ik de blokken toch terug.Luchtgeleiders aangepast want de wind gaat richting motor ipv de remschijf.Normaal ga ik zaterdag ook Ivan zien aldaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten@Iceman,hiermee de gervraagde fotos..Vandaag gemonteerd en al proefgereden ..Wat een verschil tegenover de ori schijven.Deze maken wel een klein beetje geluid maar dat maakt de bite meer dan goed.
Als deze setup het op circuit uithoud zou dat prachtig zijn en nog goedkoper dan bij Audi ook nog.Ben zeker dat ik op 100 meter remmen met deze 20 meter sneller stilsta!!!
Veranderingen;Remolie vervangen door AP racing olie 600,Tarox remschijven,Carbon loraine remblokken ,wel de circuit versie dus piepen fel maar na zaterdag 19/11 in Zolder verander ik de blokken toch terug.Luchtgeleiders aangepast want de wind gaat richting motor ipv de remschijf.Normaal ga ik zaterdag ook Ivan zien aldaar.
Ik neem aan dat de groeven aan de andere kant ook naar voren wijzen.
Comment
Comment