Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe wagen!

Comment

• schitterende wagen, wat een kleur alleen staan de rs6 velgen er niet op vind ik

Comment

• Wat een verschijning

In de A5 cabrio zie ik wat gelijkenissen met de elegante lijnen van de BMW E46 cabrio.

Comment

• Prachtig!
                freude am fahren

Comment

• Rij-impressie A5 Cabrio
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Heb er op staan geilen bij audi Rietje dit weekend... knap!
                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Weet er iemand toevallig ergens een 2.0 TFSI 211 staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door YA5 Bekijk Berichten
                        Weet er iemand toevallig ergens een 2.0 TFSI 211 staan?
                        Al een aantal stockwagens (effe zoeken op A5 cabriolet):

Comment

• Dank u :-) Wil dat dan zeggen dat die op de parking in Kortenberg staan, of hoe moet ik dat zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door YA5 Bekijk Berichten
                            Dank u :-) Wil dat dan zeggen dat die op de parking in Kortenberg staan, of hoe moet ik dat zien?
                            Je gaat naar de site van Audi, dan dealerlocator, en elke dealer heeft z'n stock die je kan opvragen. 'k Heb het eigenlijk zelf nog maar een uurtje geleden op de site van Audi zien staan.
                            Het voorbeeld dat ik gaf, is van mijn Audi dealer Y&N in Wilrijk. Ik veronderstel dat ze daar ook staan.

Comment

• OK, nevermind, 't zal toch nog iets anders zijn dan. Als ik bij Y&N Wilrijk zoek op A5 Coupe, zie ik dat ze er zogezegd 65 hebben staan. Laatste keer dat ik daar was, stonden die toch niet allemaal in de showroom.
                              Best effe rondbellen denk ik.

Comment

• Ben net gaan kijken naar de stock van de dealers bij mij in de buurt, en het gaat om dezelfde auto's. Toch maar Kortenberg dan?

Comment

• Gisteren zo een chocolate bruine zoals hierboven zien rijden.
                                  man

audi heeft weer een schitterende cabrio gemaakt.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Gisteren een witte in Sint-Truiden zien rijden, wist zelfs niet eens dat die al uit was
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ben er eens naar gaan kijken, ding heeft minder ruimte achterin dan een Golf Cabrio zeg... Dikke 60k voor een 3.0 TDI die er stond. Wel zéér knappe kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Ben er eens naar gaan kijken, ding heeft minder ruimte achterin dan een Golf Cabrio zeg...
                                        Heb ik ook gemerkt. Knappe kar maar verre van een 4zitter.

Comment

• Welke cabrio is er eigenlijk wel een goede vierzitter?

Comment

Working...
                                          X