Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    thx!!!

super car é

Is dat de standaard voorgrille? Ik denk dat mijn S5 grille niet goed gaat uitkomen op een witte...
    Voor de rest zou hij idem zijn! (ps: voor de freaks: dan wel ZONDER het outdoor pack Sline )
    Is standaard S-line exterieurpakket (maar wel een 3.0tdi-> glanzend zwart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      3 weken wachtlijst ongeveer. de garantie loopt gewoon door...
      En als er echt iets mis gaat met de motor of iets anders...is de garantie dan net zo volledig als direct bij audi zonder getunede motor? Dat vraag ik me af, aangezien ik de upgrade van abt hier gezien heb voor 2.0 tfsi van 180 pk naar 275 pk! Dan ben ik gek om dat niet te doen natuurlijk als dat kan, maar wil wel zeker zijn dat er verder geen nadelen zijn.
      Heb vorige week de s5 velgen met pirelli nero banden besteld bij de bandenboer. Iemand ervaring met pirelli op de a5?

Trouwens, voor mensen die -tijdelijk- een witte a5 willen, je kan ook je zwarte audi wit laten bestickeren en dat er af halen wanneer je het zat bent.
      Heb het nooit gezien en ga het zelf ook niet doen, maar schijnt goed te kunnen!

Comment

thx!!!

super car é

Is dat de standaard voorgrille? Ik denk dat mijn S5 grille niet goed gaat uitkomen op een witte...
        Voor de rest zou hij idem zijn! (ps: voor de freaks: dan wel ZONDER het outdoor pack Sline )
        Ik vind het persoonlijk beetje jammer, S5-grill zonder S line exterieur. Maar dat is ieder zijn keuze. En je kan ook voor een shadowlook S5-grill gaan natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik vind het persoonlijk beetje jammer, S5-grill zonder S line exterieur. Maar dat is ieder zijn keuze. En je kan ook voor een shadowlook S5-grill gaan natuurlijk
          Tja zeer eenvoudig, ik vind dit ook jammer maar het was:

- Sline exterieur

of

- panoramisch dak + audi music interface + gsm voorbereiding + servotronic

dus keuze snel gemaakt niet?

En ergens stopt het anders had ik mij een full option S5 besteld.

Comment

Tja zeer eenvoudig, ik vind dit ook jammer maar het was:

- Sline exterieur

of

- panoramisch dak + audi music interface + gsm voorbereiding + servotronic

dus keuze snel gemaakt niet?

En ergens stopt het anders had ik mij een full option S5 besteld.
            Hey, ik begrijp je, soms moeten er keuzes gemaakt worden. Ik ben iemand die nogal moeilijk kan inbinden. Daarom ook dat er geen A5 in mijn garage staat, ik moest teveel "opgeven" qua opties die ik echt wou. Maar als het enkel over S line exterieur gaat tegenover die opties, ik had hetzelfde als u gedaan. En als er later toch blijkt ergens geld over te zijn voor iets extra kan je ze altijd laten naplaatsen. Dat gaat met die andere opties niet echt natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Hey, ik begrijp je, soms moeten er keuzes gemaakt worden. Ik ben iemand die nogal moeilijk kan inbinden. Daarom ook dat er geen A5 in mijn garage staat, ik moest teveel "opgeven" qua opties die ik echt wou. Maar als het enkel over S line exterieur gaat tegenover die opties, ik had hetzelfde als u gedaan. En als er later toch blijkt ergens geld over te zijn voor iets extra kan je ze altijd laten naplaatsen. Dat gaat met die andere opties niet echt natuurlijk
              you're right!

Uiteindelijk heb ik er nog 7 dubbele spaaks er bij gestoken

Comment

• Paar foto's .
                Op de meeting heb ik een professionele fotograaf mee voor de geïntereseerden.(http://ab-p.be) want deze foto's zijn echt kak met mijn toestel

[ATTACH]63404[/ATTACH]

[ATTACH]63405[/ATTACH]

[ATTACH]63406[/ATTACH]

[ATTACH]63407[/ATTACH]

Comment

Velgen zijn van de RS6 niet?
                  Yep RS6-velgen met Pirelli P-Zero (rosso) 255/35/19

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                    Paar foto's .
                    Op de meeting heb ik een professionele fotograaf mee voor de geïntereseerden.(http://ab-p.be) want deze foto's zijn echt kak met mijn toestel

[ATTACH]63404[/ATTACH]

[ATTACH]63405[/ATTACH]

[ATTACH]63406[/ATTACH]

[ATTACH]63407[/ATTACH]
                    Prachtige bak
                    Is je config ergens te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door supercarfan
                      Hello,

Eerst, dikke proficiat met je A5 ziet er geweldig uit !!!
                      Sta zelf op het punt om een A5 te bestellen toen ik je bericht las;
                      Nog eens bedankt aan Wax-It om alles te regelen, en aan WoKe om me de B&O upgrade af te raden

Vermits ik een audio freak ben, en natuurlijk deze optie wil/wou nemen, vroeg ik me af waarom dit afraden ?

Als ik zo vrij mag zijn, waarom heb je de wagen in Duitsland besteld ? Schilt het zoveel ?
                      Bedankt voor je antwoord. grts
                      Ik kreeg een PM dus maar ff antwoorden voor iedereen!

Ik ben geen audio-fiel of hoe ze dat ook noemen maar het moet uiteraard wel goed spelen. De Audi Sound System upgrade doet dat meer dan behoren, speelt goed en je kan genoeg instellingen aanpassen. De subwoofer & bass staan zelfs maar halfverwege want is al zwaar genoeg De B&O zal misschien nog beter zijn maar ik ben al heel tevreden met de Audi Sound System upgrade

In duitsland gekocht wegens de korting van 14,5% en de kortere levertijd (okt 2008 )

P.S.: de AMI moet je zeker nemen en de mensen met een MT nemen best ook de peddels + de Hold Assist!

Comment

• [quote=Daniele_P;3401855]Paar foto's .
                        Op de meeting heb ik een professionele fotograaf mee voor de geïntereseerden.(http://ab-p.be) want deze foto's zijn echt kak met mijn toestel /[quote]

ja in 't echt ziet ie er beter uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                          Paar foto's .

[ATTACH]63404[/ATTACH]

[ATTACH]63405[/ATTACH]

[ATTACH]63406[/ATTACH]

[ATTACH]63407[/ATTACH]
                          ja in 't echt ziet ie er veel beter uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                            ja in 't echt ziet ie er veel beter uit

daarnet twee zwarte A5'en achter elkaar gezien, die goed aan het doorrijden waren hier in oudenaarde op de N60. Soms iemand van het forum hier??
                            laatste was een 3.0TDI, eerste had een S5 gril

Comment

Iemand uberhaupt een idee wanneer die TFSI 1.8 160pk op de belgische markt komt?

= meer opties ipv geld aan taxen te spenderen
                              Die komt er blijkbaar, http://www.audiblog.nl/?p=15752

Grtz.
                              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                daarnet twee zwarte A5'en achter elkaar gezien, die goed aan het doorrijden waren hier in oudenaarde op de N60. Soms iemand van het forum hier??
                                laatste was een 3.0TDI, eerste had een S5 gril
                                Grote kans dat het mijn vader was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                  Die komt er blijkbaar, http://www.audiblog.nl/?p=15752

Grtz.
                                  Nick

Met hoeveel verschillende motorisaties gaan ze nog op de proppen komen?

Comment

Met hoeveel verschillende motorisaties gaan ze nog op de proppen komen?
                                    Ik zou er niet van verschieten dat de 180pk versie op termijn verdwijnt. Binnen het benzine aanbod was er trouwens wel nog plaats voor deze instapversie, net zoals de 2.0 TDI bij de tractors

Comment

• Mag je eigenlijk direct starten of moet je eerst duwen voor contact en dan nog eens duwen met de voet op de rem? Er verschijnt wel altijd een tekst maar mijn duits is niet goed genoeg.

Heel de MMI is in het Nederlands maar de BIS blijft in het duits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        Mag je eigenlijk direct starten of moet je eerst duwen voor contact en dan nog eens duwen met de voet op de rem? Er verschijnt wel altijd een tekst maar mijn duits is niet goed genoeg.

Heel de MMI is in het Nederlands maar de BIS blijft in het duits
                                        Rem induwen + dan contact induwen = klaar voor te knallen

Comment

Rem induwen + dan contact induwen = klaar voor te knallen
                                          Zo doe ik het nu maar vroeger wachtte ik altijd tot er OK verscheen op de BIS en dan pas effectief starten. Is dat van jou ook in het duits of is dat de taal van het land waar je hem besteld hebt?

Comment

Working...
                                          X