Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik had productieweek 7, we zitten nu in week 6, ik heb nog niets van mij dealer gehoord.
wanneer kan ik de auto verwachten?? binnen 4 weken neem ik aan
heb van mijn dealer begrepen dat men met bepaalde merken SDHC kaarten ook succes gehad heeft (4 en 8 Gig). Heb zelf alleen nog maar 1 en 2 Gig kaartjes geprobeerd (mini en micro SD via een SD adapter). Proberen waard dus, de kosten zijn het niet.
Voila, nu gaan ze u hier perfect kunnen helpen. Er zijn er al genoeg die een 2.7 TDI hebben gekocht. Als het 163pk is dan kan ik u al zeggen dat de BIV 1250 euro is.
Voila, nu gaan ze u hier perfect kunnen helpen. Er zijn er al genoeg die een 2.7 TDI hebben gekocht. Als het 163pk is dan kan ik u al zeggen dat de BIV 1250 euro is.
Respectievelijk 2450 euro of 1250 euro BIV
CO2 speelt toch geen rol bij een A5 (België), er is geen enkele onder de 115 of 104 gr CO2,
dus geen overheidskorting.
Respectievelijk 2450 euro of 1250 euro BIV
CO2 speelt toch geen bij een A5 (België), er is geen enkele onder de 115 of 104 gr CO2,
dus geen overheidskorting.
Grtz.
Nick
Wel als het voor een BVBA is, CO² bepaald de aftrekbaarheid en t'is 70% voor de 2.7tdi 190pk.
Comment