Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
SDHC is een no-go
Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
SDHC is een no-go
Je kan SD (niet SDHC!) gebruiken. Over 't algemeen zijn die verkrijgbaar tot 2 Gb maar hier en daar (ebay) vind je er ook van 4 Gb. Ik gebruik (in m'n A4) een 4 Gb SD kaartje vanop ebay, zonder enig probleem.
Is een SD kaart de beste manier om muziek op de harde schijf te zetten of zijn er nog andere manieren ?
mijn auto heeft productieweek 7, maar ik heb nog geen bevestiging van de dealer.
had ik nu al iets van de dealer moeten horen ????
Neen, ge hoeft u geen zorgen te maken. De mijne is productieweek 5. Deze week dus en kheb zelf ook nog niks gehoord. Hoop hem binnen dikke twee weken te hebben.
Neen, ge hoeft u geen zorgen te maken. De mijne is productieweek 5. Deze week dus en kheb zelf ook nog niks gehoord. Hoop hem binnen dikke twee weken te hebben.
Bij mij was het week 4 (vorige week) en gisteren (maandag 26/1) was hij al bij de dealer.
Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!
via
- CD
- SD
- music interface (usb) indien besteld
DVD kan ook nog, SD is wel de snelste manier. Je moet er wel rekening mee houden dat het systeem nummers die een beveligingscode hebben (typisch als je nummers via iTunes koopt, daar heeft 80% van de nummers zo'n code), niet mee kopiëert.
Bij mij was het week 4 (vorige week) en gisteren (maandag 26/1) was hij al bij de dealer.
Normaal gezien kan ik erom gaan op 3/2.
Maar ik zit in NL tot 6/2 dus zal het tot volgende week vrijdag zijn dat ik ga moeten wachten!
Comment