Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben tevreden dat je positief bent rond de motor...
Heb je veel last van het doorspinnen van de voorwielen met die 180pk bij "plankgas"? (cfr voodoo zijn reactie)
Ik vermoed van niet aangezien hij zich houdt aan 3.500rpm
Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk
t'zou nogal wat geven als er hier een paar eens op circuit gaan rijden. Jullie rijbewijs bij de cornflakes gekregen zeker?
Trouwens, 163pk & geweld in 1 zin? M'n A4 heeft er meer en die kan dat perfect aan!
Wat is dat met de jeugd van tegenwoordig???
Pakweg 10 jaar geleden had je met 163 PK een performante GTI,tegenwoordig noemen ze dat dus peanuts!!
@H.Nick knappe configuratie,proficiat.
Zoals ik al eerder heb gezegd de 2.0 TFSI is een pracht van een motor,het koppel van een goeie diesel en de
eindrush van een benzine!!!!
Hier ga je nog veel plezier aan beleven!
Last edited by ; 14/01/2009, 14:16.
Reden: Het is H.Nick
Ik vermoed van niet aangezien hij zich houdt aan 3.500rpm
Ideaal voor jou is te zien éénmaal hij meer km heeft hoe het dan is en dan kan je misschien wel tunen tot 210pk of ... 240pk
Zelfs onder 3500 t/min is het mogelijk om de wielen te laten doorspinnen,vergeet niet 350Nm is niet niks.
Hij zal natuurlijk nog niet zoveel hebben aangezien de lage kilometerstand!
Het verschil in koppel na 3à4000 km voel je heel goed.
wat een SCHI-TTE-REN-DE A5 Nick !! Proficiat!
Die showroom ziet er inderdaad gelikt uit amaai.
Eindelijk eens een A5 met een wat specialer kleurtje, werkelijk prachtig.
Wat een zalige manier om je auto af te halen. Wat een showroom. Dat doet toch enorm veel aan dat "moment". Is sowieso al speciaal, je nieuwe wagen halen, maar als je uit zoiets mag buiten rijden. Zalig!
Edit: het belangrijkste vergat ik. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig A5! Echt abnormaal!
Klopt helemaal. De showroom bij D'Ieteren Mail is echt prachtig. Het telt 2 verdiepingen en men heeft zelfs een aparte afdeling voor Rs-modellen en Audi-Exclusive. Wat je daar allemaal ziet, echt niet normaal
Bij aankomst bij de dienst leveringen (=boven) staat je wagen mooi opgepoetst onder een witte hoes speciaal voor het model van toepassing. Het is echt de moeite om je wagen daar op te halen. Ook de nodige uitleg had.
Het verschil is dat het personeel daar gewone werknemers zijn, daar bedoel ik mee dat in vele kleinere garages de eigenaar zelf, tergelijkertijd de job van verkoper, dienst levering & dienst naverkoop voor zijn rekening neemt. En dat merk je, vind ik. De verkoper die ik had, was echt een liefhebber van Audi, net als ik. Die wist waarover hij sprak, deed niet uit de hoogte. Die mensen verkopen even graag een A3 als een A8, geloof me.
Ik kreeg gisteren nog een sms van D'Ieteren Mail. Ik citeer: "Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen. Wij wensen U veel plezier en rijgenot aanboord van uw nieuwe wagen! De ploeg van D'Ieteren Mail" Weliswaar standaard, maar toch leuk om krijgen.
Ik kan de foto's nu niet zien, maar dat viel in D'Ieteren Drogenbos ook nog goed mee. Auto staat te blinken in de showroom, en dan zo recht uit de showroom uitrijden. Zalig
[quote=Lupogti;3183781]De wagen van mijn broer ( Nick) is vandaag geleverd si
Is idd een zeer knappe showroom (en auto natuurlijk )
Toen ik mijn huidige wagen ging ophalen stond die gewoon tussen de auto's in de garage en tussen het lawaai van mecaniekers.
Ik hoop dat het deze keer beter verloopt maar zoals hierboven zal het zeker niet zijn
Op de foto's buiten is hij blauwer dan in de showroom
Welke foto's zijn het dicht bij de werkelijke kleur?
Avuszilver (nu monzagrijs) is een prachtige kleur, onze vorige A3 hadden we in die kleur.
Om nu weer dezelfde kleur te nemen was een beetje van het goede teveel.
Voordeel aan die kleur is dat je er geen echte tint in kunt vatten, andere
factoren zoals licht, regen enz.. doet de kleur iedere keer van look goochelen
De velgen zijn niet echt mijn ding, ze zijn te klassiek maar dat is smaak
Comment