Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En nieuw is daarom niet noodzakelijk ook mooier eh. Hoewel ik LED's altijd knap gevonden heb (zoals achteraan op de A6 Avant), vind ik ze op de A5 minder geslaagd.
Iemand maakt de vergelijking tussen het standaard uitlaatsysteem, en die van Milltek.
Hij weet alleen niet dat 'ie een 3.2V6 aan het vergelijken is met een diesel.
De nieuwe achterlichten zijn echt heel geslaagd imho. Zijn de koplampen ook niet zoals bij de A3 facelift?
Neen, bij de A3 facelift zijn de leds "wenkbrauwen", en hier "wallen" Als je begrijpt wat ik bedoel Ik vind de "wallen" mooier, maar liever de "wenkbrauwen" dan dat streepje onderaan bij de A6 of die slinger bij de A4.
Vind trouwens nog niet direct mijn droom A5 terug Qua looks dan toch niet. Qua motorisatie ben ik ik al tevreden met 211pk quattro. Maar qua looks .. Ik zou dan voor een briljantzwarte gaan met shadow look en titanoptik 20" velgen. Nog een KW V1 eronder en S line exterieur en gaan met die banaan
Vind trouwens nog niet direct mijn droom A5 terug Qua looks dan toch niet.
Oppervlakkige mens!
Ik wil wel eens weten hoeveel opties je gaat aanvinken op een A5, en dan zien of je voor die prijs geen standaard S5 kan kopen ofzo.
Oppervlakkige mens!
Ik wil wel eens weten hoeveel opties je gaat aanvinken op een A5, en dan zien of je voor die prijs geen standaard S5 kan kopen ofzo.
Ik heb het natuurlijk over mijn droom A5. En mijn minimumvereisten voor een A5 liggen daar trouwens niet ver af. Ook een reden dat ik niet met een A5 rijd. Ik kon er één betalen, maar hij was dan te weinig naar mijn goesting. En dan doe ik die investering liever niet. Een wagen moet voor mij zowel qua motorisatie als looks mijn ding zijn. Dure smaak
Comment