Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep maar die is er ook gekomen voor de TT.
Verkoopscijfers hé
niet iedereen heeft ook een zware motor nodig.
Mijn vrouw doet alle dagen misschien 15km in stad en ben aan het kijken voor een A5. Eerst ging ik een 2.0 tfsi gaan halen maar nu met die 2.0tdi ga ik mij misschien toch nog overdenken.
Ge kunt hem nog altijd chippen om meer NM te krijgen maar hij zal zowieso al 170pk hebben, niet?
ik dacht ook iets te wijzigen over een paar maanden terug en de dealer rade mij dat af want dan moest ik zeker nog 2 maand langer wachten.
Ik heb dat dan maar zo gelaten.
Mijne A5 is besteld op 12 maart en voorziene leveringsdatum was half september!!
Nu kreeg ik vrijdag telefoon van de dealer,hij wist me de VASTE productieweek te vertellen hou je vast he WEEK 3 +2weken levering dan zul je hem zeker half februari wel hebben vertelde die clown,da's toch maar 11 maanden wachten!!!!!!!!!
2.7TDI multitronic ijszilver 190 pk
pack lounge
pack intenso plus
pack sport design
5 spakig Ydesign velgen
milano leder zwart
multifunctiesportstuur Tip-Multitronic
GSM pre-installatie
wachte kan toch lang duren pfffffff
ik dacht ook iets te wijzigen over een paar maanden terug en de dealer rade mij dat af want dan moest ik zeker nog 2 maand langer wachten.
Ik heb dat dan maar zo gelaten.
Mijne A5 is besteld op 12 maart en voorziene leveringsdatum was half september!!
Nu kreeg ik vrijdag telefoon van de dealer,hij wist me de VASTE productieweek te vertellen hou je vast he WEEK 3 +2weken levering dan zul je hem zeker half februari wel hebben vertelde die clown,da's toch maar 11 maanden wachten!!!!!!!!!
2.7TDI multitronic ijszilver 190 pk
pack lounge
pack intenso plus
pack sport design
5 spakig Ydesign velgen
milano leder zwart
multifunctiesportstuur Tip-Multitronic
GSM pre-installatie
wachte kan toch lang duren pfffffff
Amay, de mijne is 8 maart (zaterdag) besteld en dus 10 maart ingevoerd en hij is gemaakt op 7 November ll
Wacht op de levering deze of volgende week.
Wie weet op welke basis de produktie wordt ingevuld, op kleur, bepaalde opties ????
niet iedereen heeft ook een zware motor nodig.
Mijn vrouw doet alle dagen misschien 15km in stad en ben aan het kijken voor een A5. Eerst ging ik een 2.0 tfsi gaan halen maar nu met die 2.0tdi ga ik mij misschien toch nog overdenken.
Ge kunt hem nog altijd chippen om meer NM te krijgen maar hij zal zowieso al 170pk hebben, niet?
Koop dan maar een benzine
Diesel is nutteloos als je maar 15km per dag doet!
Koop dan maar een benzine
Diesel is nutteloos als je maar 15km per dag doet!
Natuurlijk in het wk gaan we er dan wel meer mee op stap (de A6 zal dan thuis blijven )
Schijnt dat die benzine zeer goed te doen is qua verbruik maar zeker qua prestaties.
Amay, de mijne is 8 maart (zaterdag) besteld en dus 10 maart ingevoerd en hij is gemaakt op 7 November ll
Wacht op de levering deze of volgende week.
Wie weet op welke basis de produktie wordt ingevuld, op kleur, bepaalde opties ????
ik denk dat ze dat bij Audi zelf niet weten. heb wel de indruk dat er veel mensen hun A5 half februari zouden hebben..
Comment