Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Idd, een kleine 11 maanden geleden. De wagen had ik besteld op 08/03/2008 om precies te zijn. Levering was voorzien, eind september.

Grtz.
    Nick
    Kun je misschien (als je eventjes tijd kunt vrijmaken natuurlijk ) eens een korte review schrijven rond je A5 en in het bijzonder rond de motor? (welke auto/motor had je hiervoor?)

Ik wil ook deze motor nemen en het is vrij moeilijk om reviews te vinden rond dit.

Thx anyway!

Comment

• Net gebeld en vernomen dat de A5 2.0 Tdi vanaf vandaag bestelbaar is en start aan 36.315€ incl. BTW
      Eerste leveringen vanaf augustus ...

Comment

• Even sharper response is available to drivers who choose the optional Sport upgrade, which along with 18-inch 10-spoke V-design alloy wheels and sports seats brings sports suspension lowered by 20mm. This suspension set up is also included as part of the new S line specification available for all A5 models, which features 18-inch 5-spoke S line alloy wheels, an exclusive S line front and rear bumper design, side sill extensions, S line treatments for the interior and xenon headlamps with LED daytime running lights. S line subscribers also have the option to specify an even more driver-focused S line suspension at no extra cost.
        Bestaat dat in Belgie de Sport upgrade van -20mm ??

Comment

• Is dat niet gewoon de S line sportvering?

Comment

• volgens mij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Is dat niet gewoon de S line sportvering?
              Neen die zakt normaal maar 10mm bij de A5.

Comment

• net gebeld met de garage.. voorlopig nog geen vaste productie datum voor men a5.. zucht

Comment

• Juist ! Mss staat ie standaard hoger in de US.

Comment

• 2.0 tdi en 2.0 tdi quattro (S-line ook mogelijk) kun je configureren via audi.be!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      2.0 tdi en 2.0 tdi quattro (S-line ook mogelijk) kun je configureren via audi.be!

Had ik deze morgen vernomen en gezien. Zeer scherpe prijs ook +- 4.000€ goedkoper in mijn geval dan een 2,7tdi maar naar 2 garages gebeld die zeggen dat eerste testen in Erps-Kwerps in maart zijn en de eerste leverbare pas augustus .... die op het autosalon is dan niet te koop ofzo?
                      En in de showroom zullen er geen zijn dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                        Had ik deze morgen vernomen en gezien. Zeer scherpe prijs ook +- 4.000€ goedkoper in mijn geval dan een 2,7tdi maar naar 2 garages gebeld die zeggen dat eerste testen in Erps-Kwerps in maart zijn en de eerste leverbare pas augustus .... die op het autosalon is dan niet te koop ofzo?
                        En in de showroom zullen er geen zijn dan?
                        Blijkt dus 3.000 te zijn want geen Xenon+ in 2.0 en bovendien is Pack Intenso Plus duurder.
                        Met 3000 kan je veel (zoals andere velgen) maar bon verschil is dan al een stuk lager dan verwacht enkel nog verbruik ...

Comment

Blijkt dus 3.000 te zijn want geen Xenon+ in 2.0 en bovendien is Pack Intenso Plus duurder.
                          Met 3000 kan je veel (zoals andere velgen) maar bon verschil is dan al een stuk lager dan verwacht enkel nog verbruik ...
                          En jaarlijkse tax

Comment

• Beiden 163pk als je wil en dan geen verschil. Enkel erna de 2,7 op 190pk of meer doen zetten ZONDER aan koppel te komen.
                            Enige is gemiddeld +- 1,5l meer per 100km ...

Comment

• ik ga toch voor de 2.0 tfsi... voor de 10k km's /jaar dat mijn vrouw doet

Comment

Beiden 163pk als je wil en dan geen verschil. Enkel erna de 2,7 op 190pk of meer doen zetten ZONDER aan koppel te komen.
                                Enige is gemiddeld +- 1,5l meer per 100km ...
                                Sorry, maar dat geloof ik niet!
                                Deze zomer reed ik 3 maanden met een passat 2.0tdi DSG (ook mee naar toscane gereden) en had een gemiddeld verbruik van 8.7L
                                De A5 3.0tdi heeft nu 9200km en een gemiddelde sedert de start van 9.4.
                                Dus, ik kan nooit geloven dat die 2.7 zoveel gulziger dan de 2.0 zal zijn. Denk eraan dat die 2.0 een behoorlijk zware auto moet vooruit duwen.
                                Klanten met een A4 vertellen me ook dat hun 2.0 veel dorstiger is dan hun vorig model A4.
                                Heeft denk ik ook te maken met de grote welwillendheid van die motor; Hij pruttelt immers nooit tegen als je doorduwt en geeft pas echt het gevoel erop los te gaan in de hogere toeren.

Het normverbruik kan misschien veel lager zijn, de werkelijkheid is zeker anders.

Comment

• en ja, k weet het ik grote en zware voeten naar het schijnt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Ja, met S line exterieur

Een 'must-have' voor mij. Ook het exclusieve S line kleur Monzazilver, ben één van de eerste A5's in België in dit kleur

Grtz.
                                    Nick
                                    Das pas een gelukkig nieuwjaar
                                    Kleur ziet er heel goed uit, heb zelf een zwarte besteld maar die begint ge al veel te zien,
                                    Dat monza zilver is ne keer iets anders
                                    Have fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onestepahead Bekijk Berichten
                                      net gebeld met de garage.. voorlopig nog geen vaste productie datum voor men a5.. zucht
                                      Dat is volgens mij nog veel te vroeg om een datum te krijgen.
                                      mijn verhaal
                                      Besteld half april en normaal 6 maand wachten
                                      Heb er zelf 2 maand bijgedaan dus was voor begin jan gevraagd
                                      Begin dec gaan horen een geen vaste productiedatum maar waarschijnlijk zal het week 6 worden.
                                      Vandaag terug geweest en datum staat nu vast voor 19 Jan
                                      Levering voor eind jan of begin feb volgens dealer

Comment

• dat is pas nieuwjaar voor jou!

Comment

Working...
                                        X