Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die middentunnels van Audi met de vele knopjes vind ik echt wel impressionant voor de bijrijder,klinkt mischien muggenziften maar die pook is zo veel knapper dan bij BMW he,de A5 is echt zowel binnen als buiten erg geslaagd
Welke kleur van leder is mooist bij een witte A5?
Ik zou vanzelfsprekend voor zwart kiezen, omwille van het contrast.
Iemand die het al anders gedaan heeft of anders gezien heeft?
ik heb ooit een interieur gezien (E-line dacht ik) met zwart en wit gecombineerd.
super maar héél gewaagd... ik denk dat er in het begin van het forum dergelijke foto's zijn gepost.
Exclusive line zwart-lichtgrijs (al ziet het er eerder wit uit) is idd een aanrader Ik ben het nog lang niet beu Alleen wel regelmatig onderhouden als je met jeans in je wagen zit.
Heeft er iemand ervaring met die Miltek uitlaat?
Als ik de achterkant van mijn a5 bekijk vind ik dat die eindstukken net iets te klein zijn...
Zie m'n topic...
Maar ik vind ze dan misschien weer net ietsje te groot... vooral schuins vanachter bekeken. Ze vullen de uitsparing in de bumper daarentegen wel perfect. Maar mij was het oa ook voor de klank te doen, en dat is van een ander niveau nu. Uitlaat + montage < 1000 euro, daarvoor moet je het niet laten!
Zie m'n topic...
Maar ik vind ze dan misschien weer net ietsje te groot... vooral schuins vanachter bekeken. Ze vullen de uitsparing in de bumper daarentegen wel perfect. Maar mij was het oa ook voor de klank te doen, en dat is van een ander niveau nu. Uitlaat + montage < 1000 euro, daarvoor moet je het niet laten!
Tot als je dat in het echt bekijkt. S line alu is toch een pak knapper.
Dat zijn smaken natuurlijk, ben blij dat ik de Hologramm heb en niet die matte fletse alu
Maarja, ik kan niet op tegen dé S-Line fetisj bij uitstek op't forum he :-D
Volgens mij is het de stock die dan vermindert (laten we het zo stellen) en de "zwaardere" bestellingen zullen de nieuwe gps zowieso krijgen. (ik kan het weten )
Ze weten lang op voorhand wanneer het modeljaar gaat veranderen hoor, ieder model heeft "zijn" maand
dus normaal dat ze dan geen overproduktie doen van oude systemen he
@ E90N , weet je al wat meer over de uitlaat voor de 2.7?
zou een op maat gemaakte ongeveer hetzelfde resultaat hebben als de milltek? Vraag me af hoe het klinkt op een multitronic vermits het toerental geleidelijk omhoog gaat
Wij hebben ook de matte aluminium maar hebben geen s-line, we hebben de auto ook niet zelf kunnen configureren want het was een 'stock'wagen (voordeel was wel dat we hem binnen de week hadden)
Is dit dan een optie geweest of kan men kiezen tussen die matte alu of die met profiel van E90N met een niet s-line?
A5 S line --> S line interieur
A5 S line + Pack Sport Design S line --> S line interieur + exterieur
A5 + Pack Sport Design S line --> S line exterieur
Is hier soms nog iemand op het forum die de Dunlop Sportmaxx GT onder zijn A5 heeft liggen en daar ook niet over te spreken is?
Langs geen kanten grip bij vochtig weer en in de sneeuw glij je meer dan met ski's onder!!
@ E90N , weet je al wat meer over de uitlaat voor de 2.7?
zou een op maat gemaakte ongeveer hetzelfde resultaat hebben als de milltek? Vraag me af hoe het klinkt op een multitronic vermits het toerental geleidelijk omhoog gaat
Dat gaat "nooit" hetzelfde effect hebben, daar ben ik zeker van dus laat ik dit voorbij gaan
Wij hebben ook de matte aluminium maar hebben geen s-line, we hebben de auto ook niet zelf kunnen configureren want het was een 'stock'wagen (voordeel was wel dat we hem binnen de week hadden)
Is dit dan een optie geweest of kan men kiezen tussen die matte alu of die met profiel van E90N met een niet s-line?
Ik denk dat die van u gewoon de standaard inlegstukken zijn.
Is dit échte alu of alu "look" ??
A5 S line --> S line interieur
A5 S line + Pack Sport Design S line --> S line interieur + exterieur
A5 + Pack Sport Design S line --> S line exterieur
Is hier soms nog iemand op het forum die de Dunlop Sportmaxx GT onder zijn A5 heeft liggen en daar ook niet over te spreken is?
Langs geen kanten grip bij vochtig weer en in de sneeuw glij je meer dan met ski's onder!!
Yep, ik ben er ook niet echt gelukkig mee, hoewel het bij mij minder gripproblemen geeft (quattro). Ik vind dat de rolgeluiden redelijk sterk zijn en de flanken lijken mij te hard. Natuurlijk kan je met 19" geen wonderen qua comfort verwachten, maar ik heb toch de ervaring dat het beter kan (Michelin, Goodyear).
Yep, ik ben er ook niet echt gelukkig mee, hoewel het bij mij minder gripproblemen geeft (quattro). Ik vind dat de rolgeluiden redelijk sterk zijn en de flanken lijken mij te hard. Natuurlijk kan je met 19" geen wonderen qua comfort verwachten, maar ik heb toch de ervaring dat het beter kan (Michelin, Goodyear).
Ik heb idd.geen quattromaar het is wel geen koppelbak à la 3.0Tdi.
Ondanks het feit dat het maar een 1.8Tfsi laat de grip toch te wensen over!!!
Als ik de ESP uitschakel spint hij tot in 3e versnelling.
Op onze A6 staan Michelins in 19"245/35 en die hebben er geen last mee om het vermogen aan de grond te
krijgen hoewel hij 415 Nm koppel heeft.
Michelin is volgens mij een veel betere band zowel betreft grip,comfort,wegligging en levensduur.
Comment