Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenmax 2 weken later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenGeloof jij nog 1 woord van wat die dealers zeggen???? Ik stuurde een mail en belde om inlichtingen te vragen om mijn A5 eventueel in te ruilen voor een Q7 (ik zou +/- 2.7ton moeten kunnen trekken)
Dat is nu een maand geleden en ik kreeg gewoon geen reactie...Je zou denken dat ze staan te springen om een 2 maand oude A5 aan een klant door te verkopen maar... gewoon geen reactie!
Het zijn een bende verwaande kwasten bij audi, zelfs bij porsche maakte ik dit nooit mee!Eerst zo lang wachten op een A5 en dan na 2 maanden omruilen voor een boot
Maar als het nodig is dan is het zo natuurlijk.
edit: Heb je trouwens naar je verkoper gemaild? Of de garage? Of het algemeen e-mailadres van Audi. Dat laatste is verloren moeiteLast edited by caoimhin; 01/12/2008, 09:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNieuwe poging: klaar om wasbeurt te krijgen (foto mét transportblokken nog aanwezig)
Comment
-
Ik heb de mijne dus op 24/06/2008 besteld bji mijn dealer in Mechelen. Op mijn bestelbon staat leveringstermijn februari 2009. Nu dat ik al die commentaar hier op het forum gelezen heb, heb ik toch maar besloten om eens naar mijn dealer te bellen. Hij heeft mij gegarandeerd dat mijn A5 niet verlaat zal worden. Hij wordt op de afgesproken datum geleverd. Ik hoop dat ik hem mag geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZelfs dat klopt niet want bij ons was het zelfs 4 weken en dan nog is de dealer die ZELF gaan halen anders duurde het nog langer
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 01/12/2008, 15:48.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenDe levering is normaalgezien max. 3 dagen nadat ze in EK zijn vrijgegeven..
Mvg,
Dus de vraag is, hoeveel dagen tussen aankomst in EK en vrijgave?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WieMagHetWeten Bekijk BerichtenDus de vraag is, hoeveel dagen tussen aankomst in EK en vrijgave?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenOnze bestelling wordt waarschijnlijk geannuleerd. Aanvankelijk was de levering voorzien voor September en het werd maar steeds verlaat. Deze week gebeld zou nog tot april duren. Is meer dan 1 jaar wachttijd. Ronduit belachelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenDe levering is normaalgezien max. 3 dagen nadat ze in EK zijn vrijgegeven..
Mvg,
Hoe lang duren de papieren nu ? Nu is het weer daarop wachten, en wachten ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenGeloof jij nog 1 woord van wat die dealers zeggen???? Ik stuurde een mail en belde om inlichtingen te vragen om mijn A5 eventueel in te ruilen voor een Q7 (ik zou +/- 2.7ton moeten kunnen trekken)
Dat is nu een maand geleden en ik kreeg gewoon geen reactie...Je zou denken dat ze staan te springen om een 2 maand oude A5 aan een klant door te verkopen maar... gewoon geen reactie!
Het zijn een bende verwaande kwasten bij audi, zelfs bij porsche maakte ik dit nooit mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBizar dan, de dealer zegt thans alles in het werk te hebben gesteld om de auto zo snel mogelijk hier te krijgen.
Hoe lang duren de papieren nu ? Nu is het weer daarop wachten, en wachten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenDe papieren waren er bij mij 3 dagen nadat hij in EK geleverd was.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk BerichtenDe papieren waren er bij mij 3 dagen nadat hij in EK geleverd was.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWel bizar want volgens mijn dealer moet de auto eerst betaald worden vooraleer ze de papieren opsturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
EK, dacht dat dit één of andere instelling was voor uw papieren in orde te brengen...
ROFL!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh
EK, dacht dat dit één of andere instelling was voor uw papieren in orde te brengen...
ROFL!
Comment
-
nog een vraagje hier.. heb dus mijn wagen bij timmermans besteld in Tongeren. moest geen voorschot betalen. zijn hier nog mensen die geen voorschot hebben moeten betalen.
Vind het ergens raar.. maar van de andere kant zijn ze tohc zeker na het tekenen van het contract en mja... de auto krijgen ze toch zowiezo verkocht..
Comment
Comment