Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
Persoonlijk denk ik dat je beter de zwarte grill gekocht had. Heb ik ook gedaan en past heel goed op een zwarte, veel mooier (uiteraard zonder quattro logo ) Vind de S5 grill te licht van kleur, niet m'n ding. De toekomstige RS5 grill ziet er wel cool uit
Idd is zeer flauw, is het ook niet mogelijk om de badge er gewoon uit te laten?
Of is dit niet mogelijk?
Want ben denk ik ook wel van plan om er een s5 grill op te plaatsen eens ik mijn auto heb.
Bij levering wordt er bij mij een S5 grille gestoken zonder logo'tje erin. Perfekt mogelijk!
Ik wil de auto ook zeker niet laten doorgaan als een S5 dus die badge is voor mij geen optie.
Het is zeker mogelijk om de badge eruit te laten maar echt mooi is het niet.
Vervangen door een S line badge hé. Als je een S line hebt.
Wie gelooft die computers nu. Toen ik in het begin bij mijn dealer informeerde voor zo'n grill was het zogezegd ook niet mogelijk om daar een S line logo in te plaatsen. Tamme kloten zijn het
Wie gelooft die computers nu. Toen ik in het begin bij mijn dealer informeerde voor zo'n grill was het zogezegd ook niet mogelijk om daar een S line logo in te plaatsen. Tamme kloten zijn het
Ik heb dat ook al gemerkt, vanaf je iets anders wilt dan in het boekje, kan het niet
Ja, in Duitsland is de A5 Sportback al in de voorbestelling te bestellen en de prijzen zijn ook bekend. Te bestellen zijn de 2.0TFSI 211pk quattro S tronic en de 3.2FSI 265pk quattro S tronic. En voor de dieselaars de 2.0TDI 170pk, de 2.7TDI en de 3.0TDI 240pk quattro S…
Comment