Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    Zoals J3nkins al vermelde is het idd.een 1.8 Tfsi en het is een 'probleem' voor de
    keuring.
    Het duurt ongeveer een 1/2 uurke om de originele einddemper terug te monteren en
    de keuring dat is voor binnen een jaar of 3.
    Zoals beloofd nog een paar pic's.
    echt af jimmy ! Hoeveel heb je hiervoor betaald?? Hoeveel PK heb je na de chiptuning nu meer?? goed geluid?,

peacee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Volgens hem was er een staking bij de toeleverancier van de dieselmotoren of zoiets.

Er moet toch een reden zijn als de ETA september is en plots is hij geleverd in juni...
      ik heb een 2.7 multitronic bestelt levering augustus,is ook vervroegt 19 juni word hij gemaakt

Comment

Zoals J3nkins al vermelde is het idd.een 1.8 Tfsi en het is een 'probleem' voor de
        keuring.
        Het duurt ongeveer een 1/2 uurke om de originele einddemper terug te monteren en
        Knap ! Echt knap. Nu nog de S line exterieur bumper van de 3.0 TDI achteraan en het zou af zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Hier is die witte ...

pure van een mooie auto!!

Foei!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scapaman Bekijk Berichten
            ik heb een 2.7 multitronic bestelt levering augustus,is ook vervroegt 19 juni word hij gemaakt
            thx, eind deze week weet ik ook meer.
            Tziet er naar uit dat hij ook vroeger komt

Comment

Toch wel knap,hoop enkel dat wit niet 'uit' is binnen een jaar.
              Geniet nog van de 17"want met 20" is hij een stuk minder vinnig maar wel veel knapper.
              Veel rijplezier in elk geval.
              sorry maar vind de velgen hier niet echt mooi onder staan. Velgen zouden toch wat groter mogen en iets racier/bruter...

Comment

keuring.
                deze is heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Knap ! Echt knap. Nu nog de S line exterieur bumper van de 3.0 TDI achteraan en het zou af zijn
                  Wat is er mis met de S-Line exterieur pack bumper van de 2.7tdi ?

P.S.: t'is dezelfde zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    sorry maar vind de velgen hier niet echt mooi onder staan. Velgen zouden toch wat groter mogen en iets racier/bruter...
                    Je moet Jimmy zijn post goed lezen hé, er komen 20" velgen op
                    De 17" velgen verdwijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Wat is er mis met de S-Line exterieur pack bumper van de 2.7tdi ?

P.S.: t'is dezelfde zenne
                      Dat weet ik Maar waarom allebei opsommen als je met één al genoeg zegt

Comment

• Thank's,ik was ook aangenaam verrast toen ik hem zag staan bij Heinz.
                        De eindstukken zijn idd.groter dan de originele van een 2.7 of 3.0 Tdi.
                        @Daniele_P.Weet nog niet hoeveel ze kosten,heb de rekening nog niet gehad.
                        Chiptuning heb ik reeds een zestal maand;

opgegeven vermogen 170pk
                        testbank 185pk
                        opgegeven koppel 250nm
                        testbank 258nm
                        Na tuning;211pk
                        310nm
                        Zaterdag op testbank:217pk
                        310nm
                        De uitlaat is niet luider dan de originele maar de cat moet er nog uit voor we dit verder bekijken.
                        Volgende week terug binnen om de software aan te passen aan de grotere intercooler
                        en de nieuwe uitlaat zonder cat.
                        Benieuwd welk resultaat dit geeft op de bank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          Wacht maar tot dinsdag...dan zet ik wat pics met de 20" eronder op t'forum.

Ge moet u niet excuseren, ik vind die 17" ook maar niks.

Comment

• Van die witte met zwart dak/koffer/motorkap word ik zeer ziek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                              Van die witte met zwart dak/koffer/motorkap word ik zeer ziek...
                              Me too.
                              Hoe mooi hij er uitziet met enkel een zwart dak.
                              Zo lelijk ziet hij er uit met zwart dak én moterkap+koffer.

Comment

• En den dezen is nochthans nie mis...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Dat is inderdaad kotsmateriaal.. Ik vind zowel de bodykit van Caractere als die van ABT allemaal veel te sjonnie.. S-line exterieur is het enige wat hij nodig heeft vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      Dat is inderdaad kotsmateriaal.. Ik vind zowel de bodykit van Caractere als die van ABT allemaal veel te sjonnie.. S-line exterieur is het enige wat hij nodig heeft vind ik.
                                      ²²²²²

S line exterieur vind ik zelf een must, maar dat is dan weer persoonlijke smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                        En den dezen is nochthans nie mis...

hoe kun je zo'n mooie wagen verkrachten...

mooie velgen en wat leuke opties zijn meer dan voldoende om het te finaliseren!!

Comment

• gisteren heeft heel eventjes het lampje van de roetfilter gebrand.

eveneens het voorgloeilampje (spiraal) en de uitlaatgascontrole (geel motorblokje) knipperde.

zojuist merkt ik op dat het voorgloeilampje zeker 20min bleef branden (terwijl de wagen makkelijk starte) alsook het motorblokje.

heb dan boven de 3000 toeren gereden en na de motor te herstarten, was het voorgloeilampje uit. maar het motorblokje blijft branden.

gisteren zijn we al naar de garage geweest, na een computeranalyse, zeiden ze dat het de roetfilter was die vol zit. nuja ik vraag mij eigenlijk af wat die 2 andere lampjes er mee te maken hebben. in het boekje staat dat wanneer deze blijven branden je ommiddelijk naar audi moet, terwijl zei zeggen het zal wel de roetfilter zijn.

Comment

Working...
                                          X