Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals J3nkins al vermelde is het idd.een 1.8 Tfsi en het is een 'probleem' voor de
keuring.
Het duurt ongeveer een 1/2 uurke om de originele einddemper terug te monteren en
de keuring dat is voor binnen een jaar of 3.
Zoals beloofd nog een paar pic's.
echt af jimmy ! Hoeveel heb je hiervoor betaald?? Hoeveel PK heb je na de chiptuning nu meer?? goed geluid?,
Zoals J3nkins al vermelde is het idd.een 1.8 Tfsi en het is een 'probleem' voor de
keuring.
Het duurt ongeveer een 1/2 uurke om de originele einddemper terug te monteren en
Knap ! Echt knap. Nu nog de S line exterieur bumper van de 3.0 TDI achteraan en het zou af zijn
Toch wel knap,hoop enkel dat wit niet 'uit' is binnen een jaar.
Geniet nog van de 17"want met 20" is hij een stuk minder vinnig maar wel veel knapper.
Veel rijplezier in elk geval.
sorry maar vind de velgen hier niet echt mooi onder staan. Velgen zouden toch wat groter mogen en iets racier/bruter...
keuring.
Thank's,ik was ook aangenaam verrast toen ik hem zag staan bij Heinz.
De eindstukken zijn idd.groter dan de originele van een 2.7 of 3.0 Tdi.
@Daniele_P.Weet nog niet hoeveel ze kosten,heb de rekening nog niet gehad.
Chiptuning heb ik reeds een zestal maand;
opgegeven vermogen 170pk
testbank 185pk
opgegeven koppel 250nm
testbank 258nm
Na tuning;211pk
310nm
Zaterdag op testbank:217pk
310nm
De uitlaat is niet luider dan de originele maar de cat moet er nog uit voor we dit verder bekijken.
Volgende week terug binnen om de software aan te passen aan de grotere intercooler
en de nieuwe uitlaat zonder cat.
Benieuwd welk resultaat dit geeft op de bank.
Dat is inderdaad kotsmateriaal.. Ik vind zowel de bodykit van Caractere als die van ABT allemaal veel te sjonnie.. S-line exterieur is het enige wat hij nodig heeft vind ik.
Dat is inderdaad kotsmateriaal.. Ik vind zowel de bodykit van Caractere als die van ABT allemaal veel te sjonnie.. S-line exterieur is het enige wat hij nodig heeft vind ik.
²²²²²
S line exterieur vind ik zelf een must, maar dat is dan weer persoonlijke smaak
gisteren heeft heel eventjes het lampje van de roetfilter gebrand.
eveneens het voorgloeilampje (spiraal) en de uitlaatgascontrole (geel motorblokje) knipperde.
zojuist merkt ik op dat het voorgloeilampje zeker 20min bleef branden (terwijl de wagen makkelijk starte) alsook het motorblokje.
heb dan boven de 3000 toeren gereden en na de motor te herstarten, was het voorgloeilampje uit. maar het motorblokje blijft branden.
gisteren zijn we al naar de garage geweest, na een computeranalyse, zeiden ze dat het de roetfilter was die vol zit. nuja ik vraag mij eigenlijk af wat die 2 andere lampjes er mee te maken hebben. in het boekje staat dat wanneer deze blijven branden je ommiddelijk naar audi moet, terwijl zei zeggen het zal wel de roetfilter zijn.
Comment