Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand ervaring met het B&O systeem bij de Audi A5?
Ik denk (niet zeker) dat deze vraag al eens is gesteld maar ik heb dit niet meer teruggevonden...
Of is het Audi sound system meer dan voldoende?
Any idea?
Ik ben ook tevreden met het Audi sound systeem.
Alleen de subwoofer resoneert een beetje, hebben meer mensen daar last van?
Maar als ik het over mocht doen, had ik de 6 cd-wisselaar (symphony) en dimmende binnenspiegel niet genomen, maar het B&O systeem. Heeft iets betere bas volgens mij...
Overigens de IPOD interface is echt SUPERRRRRR!!!!!
Eventjes voor de mensen die geïntereseerd zijn in VAG com aanpassingen, kunnen we misschien niet allemaal samen leggen en zo eentje aanschaffen? dan hebben we toch voor een aanzienlijk laag bedrag (vb 50€/persoon) de aanpassingen die we zouden willen
Ik ben ook tevreden met het Audi sound systeem.
Alleen de subwoofer resoneert een beetje, hebben meer mensen daar last van?
Maar als ik het over mocht doen, had ik de 6 cd-wisselaar (symphony) en dimmende binnenspiegel niet genomen, maar het B&O systeem. Heeft iets betere bas volgens mij...
Overigens de IPOD interface is echt SUPERRRRRR!!!!!
Ik heb ook voor de B&O gekozen en ik moet zeggen dat het verschil wel redelijk groot is tussen het AS system.
Ik vind dat je zelf een S5 had moeten kopen ipv een veel te snelle tractor
Jaja.. blabla, gij met uw tractors altijd.. Dat was op de moment van mijn bestelling een beetje over mn budget. Ik heb er lang over nagedacht maar heb in ieder geval geen spijt dat ik voor de tractor heb gekozen...
Jaja.. blabla, gij met uw tractors altijd.. Dat was op de moment van mijn bestelling een beetje over mn budget. Ik heb er lang over nagedacht maar heb in ieder geval geen spijt dat ik voor de tractor heb gekozen...
Ik zou het ook niet erg vinden om er mee te rijden. Maar ik zou al heel veel kilometers moeten doen per jaar om daar mijn geld te willen aan geven Hoe goed dat ook rijdt, ik vind het doodjammer om in zo'n wagen met een diesel te rijden En ik blijf dat herhalen van die tractors, de wereld zou er veel beter uitzien zonder
Ik zou het ook niet erg vinden om er mee te rijden. Maar ik zou al heel veel kilometers moeten doen per jaar om daar mijn geld te willen aan geven Hoe goed dat ook rijdt, ik vind het doodjammer om in zo'n wagen met een diesel te rijden En ik blijf dat herhalen van die tractors, de wereld zou er veel beter uitzien zonder
Mijn roots hebben altijd al op het platteland gelegen...
E90N en ik hebben het al eens in de vluchte gevraagd... was geen probleem voor hem maar is ondertussen toch al een tijdje geleden dat er iets van gehoord hebben..
nuja ik ben niet echt iemand die constant zit aan te dringen, dus was ik opzoek naar andere oplossingen
heb woke eigenlijk al een tijdje niet meer actief gezien hier, of ben ik mis
beetje druk gehad de laatste weken ...
'k Ga proberen om naar de A5-meet te komen, heb de avond ervoor toch een trouw in de geburen, dus wschl hotelleke zoeken daar in de buurt.
Maar kzal anders een VAGCOM-verhuur opzetten he
Zoiets in de zin van 3 dagen vagcom huren à 20€ + portkosten (aangetekend)
Ik heb ook voor de B&O gekozen en ik moet zeggen dat het verschil wel redelijk groot is tussen het AS system.
Het B&O systeem is niet super maar wel erg goed.
Vind de B&O ook wel super hoor..... lekkere bas, komt vooral tot uiting bij DVD en surround..... jammer dat ge dit zo weinig kunt gebruken.... tot nu toe een enkele maal in de carwash en eens demonstreren in stilstaande wagen..... bij rijdende wagen hoor je enkel geluid van de DVD.....
beetje druk gehad de laatste weken ...
'k Ga proberen om naar de A5-meet te komen, heb de avond ervoor toch een trouw in de geburen, dus wschl hotelleke zoeken daar in de buurt.
Maar kzal anders een VAGCOM-verhuur opzetten he
Zoiets in de zin van 3 dagen vagcom huren à 20€ + portkosten (aangetekend)
Comment