Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mij zelfde verhaal, vogelstront erop, twee dagen blijven zitten, en is in de lak gebrand. Heb met een zachte doek geprobeerd het weg te poetsen, maar zelfs dát geeft krassen!
Blijkbaar is de vernislaag erg zacht?
Hay
vogelstront moet je direct verijderen en geen 2dagen derop laten liggen . leg een vodje in uwe auto om dergelijke problemen te vermijden.
Aan al de zwarte A5's , laat ook geen dode vliegende insecten op de bumpers en carroserie hangen in de volle zon of je hebt ook prijs.
Eigenlijk wel wreed hé .
Denk op een nagelnieuwe E-klasse of E-klasse coupé dat het niet veel zal zijn.
Maar ik ben ook benieuwd
Grtz.
Nick
Al zeg ik hetzelf, dit behoort in een ander topic!!
Back on-topic nu
Sedert gisteren, heb ik mn A5, 3mnd en reeds 11000km op de teller.
Eigenlijk niets dan lof tot nu toe, behalve dat in mn MMI mn oliepeil maar op een kwart meer staat. Ik weet eigenlijk niet, hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb momenteel geen foutmelding hierover. Vind het eigenlijk jammer dat ik geen oliepeilstok meer heb zoals vroeger.
Denk op een nagelnieuwe E-klasse of E-klasse coupé dat het niet veel zal zijn.
Maar ik ben ook benieuwd
Grtz.
Nick
Niet zoveel duurder 54k voor de coupé met ietske meer optie standaard + kit AMG (korting 9%)
En houd je goed vast voor de E-klasse gingen ze 16,5 % fleetkorting Mercedes Drogenbos.
Niet zoveel duurder 54k voor de coupé met ietske meer optie standaard + kit AMG (korting 9%)
En houd je goed vast voor de E-klasse gingen ze 16,5 % fleetkorting Mercedes Drogenbos.
De lease kortingen zijn dezer dagen nogal heftig: bij ING car lease:
12,5% op A4 Avant
16,5% op A6 Avant.
Ja, ik heb al de nodige papieren. Nu alleen nog de betaling, ik moet eerst de auto gaan inspecteren voor zij het geld stortten. Hopelijk weet ik morgen meer
Al zeg ik hetzelf, dit behoort in een ander topic!!
Back on-topic nu
Sedert gisteren, heb ik mn A5, 3mnd en reeds 11000km op de teller.
Eigenlijk niets dan lof tot nu toe, behalve dat in mn MMI mn oliepeil maar op een kwart meer staat. Ik weet eigenlijk niet, hoe ik dit moet interpreteren. Ik heb momenteel geen foutmelding hierover. Vind het eigenlijk jammer dat ik geen oliepeilstok meer heb zoals vroeger.
Iemand hier meer info over??
Grtz.
Nick
hoe kun je dat zien in uw MMI?
Ik zelf al alle knopjes uitgeprobeerd in al de files waarin ik sta ( maar ook ) maar dat oliepeil heb ik nog nooit gezien hoor...
Ja, ik heb al de nodige papieren. Nu alleen nog de betaling, ik moet eerst de auto gaan inspecteren voor zij het geld stortten. Hopelijk weet ik morgen meer
All the best voor morgen!
Kzal een kaarsje branden voor jou
ps: is het die duitse A5 die ik ook op het oog had?
hoe kun je dat zien in uw MMI?
Ik zelf al alle knopjes uitgeprobeerd in al de files waarin ik sta ( maar ook ) maar dat oliepeil heb ik nog nooit gezien hoor...
Gewoon bij de optie CAR en dan 'Oil-level' of zoiets.
Maar ik heb wel geen oliepeilstok meer. Ik geloof dat jij dat wel nog hebt bij jou A6 ...
Comment