Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1,8TFSI, als ik nu een wijziging doorgeef, komt de auto weer achteraan in die lange rij te staan. en daar heb ik zeker geen zin in............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      1,8TFSI, als ik nu een wijziging doorgeef, komt de auto weer achteraan in die lange rij te staan. en daar heb ik zeker geen zin in............
      Dat hoeft niet persé, je kan altijd eens informeren. Hoeveel maanden wacht je al?

Comment

• ik heb hem eind mei 2008 besteld. eerst zou de auto in oktober komen, dan januari nu is het maart geworden
        en gisteren heb ik gehoord dat er geen 1,8TFSI meeer gemaakt wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dat hoeft niet persé, je kan altijd eens informeren. Hoeveel maanden wacht je al?

toch wel hoor, bij de minste wijziging vlieg je naar achteren
          heb het zelf ook al willen doen, al is het maar een "bandenspanningcontrole" erbij ...
          Sintruin till I die

Comment

ik heb hem eind mei 2008 besteld. eerst zou de auto in oktober komen, dan januari nu is het maart geworden
            en gisteren heb ik gehoord dat er geen 1,8TFSI meeer gemaakt wordt
            Je kan altijd eens informeren of je xenon kan bestellen, en dat ze de levertijd zo laten als compensatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              toch wel hoor, bij de minste wijziging vlieg je naar achteren
              heb het zelf ook al willen doen, al is het maar een "bandenspanningcontrole" erbij ...
              Zeiden ze tegen mij ook, maar ik heb al anderen gehoord die dat zonder problemen konden. Blijkbaar hangt het een beetje van de goodwill van je garage af. Zo komt het bij mij toch over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Zeiden ze tegen mij ook, maar ik heb al anderen gehoord die dat zonder problemen konden. Blijkbaar hangt het een beetje van de goodwill van je garage af. Zo komt het bij mij toch over.
                niet bij de A5 dan hoor ....
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  niet bij de A5 dan hoor ....
                  Bij de A3 bij mij ook niet hoor

Comment

• heb jij ook een 1,8TFSI? met 160pks? bevalt het? is het niet te weinig?

Comment

• ik vind het niet kunnen hoe zij met klanten omgaan.......elders zou dit niet kunnen

Comment

heb jij ook een 1,8TFSI? met 160pks? bevalt het? is het niet te weinig?
                        In een A3 vind ik dat zeker niet te weinig. Al ben ik wel aan het uitkijken om een vitaminekuurtje te laten toepassen. Theoretisch gaat ie toch in 7,8 seconden naar 100, wat niet slecht is. Ik ben er alvast heel tevreden mee, alleen went vermogen zo snel.

Comment

• mijn broer heeft een volvo C70 T5, als mijn audi net zo snel is ben ik dik tevreden....
                          alleen met 211 pks is ie zo snel als die volvo

Comment

mijn broer heeft een volvo C70 T5, als mijn audi net zo snel is ben ik dik tevreden....
                            alleen met 211 pks is ie zo snel als die volvo
                            Geen zorgen,de meeste 1.8 Tfsi in de A5 leveren op de bank om en bij de 185 pk standaard.
                            De mijne heeft er nu 215.

Comment

ik heb iets doms gedaan, mijn A5 besteld zonder Xenon, ik heb erg veel spijt van
                              is het mogelijk om die achteraf in te bouwen?? en wat gaat dat mij kosten??
                              Ik zou het nog proberen te bestellen,zolang er nog geen productieweek bepaald is zou het geen probleem mogen geven volgens mijn dealer.Ik heb in maart een bestelling gedaan van een 1.8T (nu dus 2.0T) en in juli nog een paar opties bijgenomen (Audi sound systeem,zonnescherm,bandenspanningscontrole en koffermodule) -> productieweek 49 ,dus zeker niet later dan de andere die toen hun bestelling gedaan hebben.

Comment

• Foto 2.0T zonder Xenon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Derrick Bekijk Berichten
                                  Knappe bak ! (hoezo zonder Xenon lelijk?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    pak dezelfde foto eens met de lichten aan bij valavond, zal heel wat anders zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      Zonder Xenon is daarom niet lelijk,maar het is wel zo dat je moet weten dat zonder Xenon je ook geen leds als DRL krijgt .Zodat je bij de afhaling niet voor een verrassing komt te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Derrick Bekijk Berichten
                                        Ik zou het nog proberen te bestellen,zolang er nog geen productieweek bepaald is zou het geen probleem mogen geven volgens mijn dealer.
                                        Niemand weet een exacte produktiedatum, pas 3 weken voor de "effectieve" produktie weet je die pas.
                                        Iedere wijziging brengt een verandering naar achteren van de produktiedatum vast.
                                        Dit werd bevestigd door de "districtmanager" die ik vandaag gebeld heb omdat ik zelf ook een wijziging wou doorvoeren en men mij dezelfde boodschap gaf.
                                        Hier hoorde ik gisteren andere geluiden (weliswaar A3) maar klopt dus NIET voor de A5 !
                                        En anders liegt die man dat het barst en vraag ik een "schadevergoeding " aan.
                                        Dus degene die me zwart op wit kan bewijzen dat er voor de A5 géén verschuiving naar achteren is bij een verandering mag dat hier melden en ik geef er een vervolg aan.
                                        Sintruin till I die

Comment

• @E90n: heb jij al ergens op het internet iets kunnen vinden omtrent de problemen met de 2.7 motoren?

Comment

Working...
                                          X