1,8TFSI, als ik nu een wijziging doorgeef, komt de auto weer achteraan in die lange rij te staan. en daar heb ik zeker geen zin in............
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten1,8TFSI, als ik nu een wijziging doorgeef, komt de auto weer achteraan in die lange rij te staan. en daar heb ik zeker geen zin in............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat hoeft niet persé, je kan altijd eens informeren. Hoeveel maanden wacht je al?
toch wel hoor, bij de minste wijziging vlieg je naar achteren
heb het zelf ook al willen doen, al is het maar een "bandenspanningcontrole" erbij ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb hem eind mei 2008 besteld. eerst zou de auto in oktober komen, dan januari nu is het maart geworden
en gisteren heb ik gehoord dat er geen 1,8TFSI meeer gemaakt wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtentoch wel hoor, bij de minste wijziging vlieg je naar achteren
heb het zelf ook al willen doen, al is het maar een "bandenspanningcontrole" erbij ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZeiden ze tegen mij ook, maar ik heb al anderen gehoord die dat zonder problemen konden. Blijkbaar hangt het een beetje van de goodwill van je garage af. Zo komt het bij mij toch over.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenniet bij de A5 dan hoor ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenheb jij ook een 1,8TFSI? met 160pks? bevalt het? is het niet te weinig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmijn broer heeft een volvo C70 T5, als mijn audi net zo snel is ben ik dik tevreden....
alleen met 211 pks is ie zo snel als die volvo
De mijne heeft er nu 215.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik heb iets doms gedaan, mijn A5 besteld zonder Xenon, ik heb erg veel spijt van
is het mogelijk om die achteraf in te bouwen?? en wat gaat dat mij kosten??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Derrick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenKnappe bak ! (hoezo zonder Xenon lelijk?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenKnappe bak ! (hoezo zonder Xenon lelijk?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Derrick Bekijk BerichtenIk zou het nog proberen te bestellen,zolang er nog geen productieweek bepaald is zou het geen probleem mogen geven volgens mijn dealer.
Iedere wijziging brengt een verandering naar achteren van de produktiedatum vast.
Dit werd bevestigd door de "districtmanager" die ik vandaag gebeld heb omdat ik zelf ook een wijziging wou doorvoeren en men mij dezelfde boodschap gaf.
Hier hoorde ik gisteren andere geluiden (weliswaar A3) maar klopt dus NIET voor de A5 !
En anders liegt die man dat het barst en vraag ik een "schadevergoeding " aan.
Dus degene die me zwart op wit kan bewijzen dat er voor de A5 géén verschuiving naar achteren is bij een verandering mag dat hier melden en ik geef er een vervolg aan.Sintruin till I die
Comment
Comment