Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzekering

Het beste is om alle verzekeringen te bundelen bij 1 makelaar want dan gaan ze het verst. En wij, makelaars hebben idd marge maar je moet dat ook niet in overdrijven hoor.

Ik heb een A5 in portefeuille 3.O TDI van 50000 EURO zonder BTW, chauffeur 19 jaar en verzekerd aan 1400 EURO. Zijn vader betaalt jaarlijks wel 25000 EURO aan premies voor het bedrijf.

Als ik je een goede raad kan geven, 2200 EURO per jaar is echt wel een heel scherpe prijs hoor voor jou.

gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Hela geen ruzie hier, de organisatoren willen dat qrider op de meeting komen.
      @logic:
      beetje respect voor ieders keuze he
      't Is niet nodig om er emotioneel op te reageren, 'k denk wel eens vaker luidop en het is he-le-maal niet m'n bedoeling geweest om iemand te beledigen, sorry qrider. Ik heb per slot van rekening zelf maar een standaard A5 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        't Is niet nodig om er emotioneel op te reageren, 'k denk wel eens vaker luidop en het is he-le-maal niet m'n bedoeling geweest om iemand te beledigen, sorry qrider. Ik heb per slot van rekening zelf maar een standaard A5 ...
        Owkay, was de emotie van het moment zeker .....
        Dus qrider blijft op de lijst staan !
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Bon, om de DVV historie af te ronden. Ik heb na 6 weken eindelijk offerte gekregen van m'n makelaar. Val niet omver van de prijzen hé, ik heb dat al gedaan voor jullie Gezien de meeste hier rond de 1600euro zitten met gelijkaardige waarde en BM vond ik dat wel heel duur. Hun uitleg, natuurlijke persoon die ouder is dan 30 met een A5 zonder sportkenmerken komt daaraan, maar omdat ik 26 ben is het zogezegd veel duurder. Hoe lang gaan ze nog met die zever afkomen, rij al van m'n 19, ben ongevalvrij en doe 65.000km per jaar! Dus als er iemand mij kan helpen stuur me gerust je agent door en ik zal hem eens contacteren se.

Auto: Audi A5 2.7tdi 190pk
          Waarde: 47,950 EURO ex BTW
          Ingeschreven op BVBA
          Ikke: geboren in 1982 & BM 0 met 2 jokers

1. DVV

Verzekering in Nieuwwaarde (afschrijving vanaf 25e maand)
          Engelse franchise = € 500,00 (excl. BTW)
          BM-graad : 0
          Prijs: 3321,58

2. AXA

Verzekering in formule "Aangenomen Plus" (cfr. Nieuwwaarde DVV) (afschrijving vanaf 25e maand)
          Engelse franchise = € 750,00 (excl. BTW)
          BM-graad : 7
          Prijs: 2922,36

3. Allianz

Engelse franchise = € 625,00 (excl. BTW)
          BM-graad : 7
          Prijs: 3248

4. Asekura

Engelse franchise = € 625,00 (excl. BTW)
          BM-graad : 0
          Prijs: eerste jaar 1650euro en dan 2189euro

Aan zo'n prijzen mogen ze hun omnium houden hoor, t'is er een beetje over. KBC moet er nog eentje opmaken (KBC Lease) maar dat zal wel niet veel beter zijn.

Al een keer gekeken bij ING. Ik ben zonet veranderd van Ethias naar ING voor mijn A3 s-line 2.0 TDI van het jaar 2005. De verzekering met mini-omnium is bij ING 330,00 EUR goedkoper dan hetgeen ik betaalde bij Ethias.

De moeite waard als je het mij vraagt!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
            Al een keer gekeken bij ING. Ik ben zonet veranderd van Ethias naar ING voor mijn A3 s-line 2.0 TDI van het jaar 2005. De verzekering met mini-omnium is bij ING 330,00 EUR goedkoper dan hetgeen ik betaalde bij Ethias.

De moeite waard als je het mij vraagt!

Denk dat die verzekering van een A5 bij Ethias EEN PAK duurder zal zijn dan bij Asekura

Comment

Heb ik gedaan maar ze willen nu het PVG-nummer hebben (wat ik niet ken) van de wagen voor ze nog een inspanning doen.
              Dan belt ge naar Asekura, ge geeft een lijst van al uw polissen en ge vraagt of er nog iet vanaf kan als ge alles overbrengt tot bij hun.

Comment

Heb ik gedaan maar ze willen nu het PVG-nummer hebben (wat ik niet ken) van de wagen voor ze nog een inspanning doen.
                Bel naar de keuring, daar kunnen ze u dat vertellen ... (allez, toen ik de mijne ingevoerd heb hebben ze dat daar toch opgezocht ...)
                So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Vraag

Audi A5 2.0TFSI Nieuw, Modeljaar 2009, 0 km

[FONT='Calibri','sans-serif'] Phantomblack metallic[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Leder Alcantara zwart[/FONT]

[FONT='Calibri','sans-serif'] Xenon Plus[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Adaptive Light[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Verwarmde zetels[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Armsteun vooraan[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Navigatie met kleurenscherm en MMI Plus[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Bluetooth voor GSM[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Parkeersensoren achter[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Licht- en regensensor[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] CD wisselaar[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] FIS met kleurenscherm[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Lendensteunen[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Aluvelgen Audi Exclusive 7-dubbelspaak 20”[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Sportzetels met S-Line logo[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Tapijten velours[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Winterpakket[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] S LINE SPORTPAKKET PLUS[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Interieurinleg Alu[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] S-Line Multifunctioneel sportstuur 3-spaken[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Audi Soundsystem[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Dynamische sturing[/FONT]
                  [FONT='Calibri','sans-serif'] Audi Drive Select[/FONT]

[FONT='Calibri','sans-serif'] Huisprijs = 37.500,- Euro excl. BTW[/FONT]

[FONT='Calibri','sans-serif']Is dit nu eig een Audi A5 S Line ? Ben al tijdje op zoek naar een GOEDE+SPECIALE audi a5 en ik wil niet 9 maanden wachten ( wat niet overdreven is). Iemand wat advies voor mij ?[/FONT]

[FONT='Calibri','sans-serif']Mvg[/FONT]
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                    Audi A5 2.0TFSI Nieuw, Modeljaar 2009, 0 km

[FONT='Calibri','sans-serif'] Phantomblack metallic[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Leder Alcantara zwart[/font]

[FONT='Calibri','sans-serif'] Xenon Plus[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Adaptive Light[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Verwarmde zetels[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Armsteun vooraan[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Navigatie met kleurenscherm en MMI Plus[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Bluetooth voor GSM[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Parkeersensoren achter[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Licht- en regensensor[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] CD wisselaar[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] FIS met kleurenscherm[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Lendensteunen[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Aluvelgen Audi Exclusive 7-dubbelspaak 20”[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Sportzetels met S-Line logo[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Tapijten velours[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Winterpakket[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] S LINE SPORTPAKKET PLUS[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Interieurinleg Alu[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] S-Line Multifunctioneel sportstuur 3-spaken[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Audi Soundsystem[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Dynamische sturing[/font]
                    [FONT='Calibri','sans-serif'] Audi Drive Select[/font]

[FONT='Calibri','sans-serif'] Huisprijs = 37.500,- Euro excl. BTW[/font]

[FONT='Calibri','sans-serif']Is dit nu eig een Audi A5 S Line ? Ben al tijdje op zoek naar een GOEDE+SPECIALE audi a5 en ik wil niet 9 maanden wachten ( wat niet overdreven is). Iemand wat advies voor mij ?[/font]

[FONT='Calibri','sans-serif']Mvg[/font]
                    is ééntje uit duitland... ik heb er ook naar gekeken...

Comment

• re

niet oke??

Mvg

Comment

niet oke??

Mvg
                        t'is geen S-Line, alleen de sportzetels, stuur & ext pack. Een fake S-Line dus
                        Maar als je hem mooi vindt moet je hem kopen hé, en anders eens mailtje sturen naar WaxIt

Comment

t'is geen S-Line, alleen de sportzetels, stuur & ext pack. Een fake S-Line dus
                          Maar als je hem mooi vindt moet je hem kopen hé, en anders eens mailtje sturen naar WaxIt
                          Het is 36.000€ zonder BTW, maar je moet hem wel gaan halen.
                          Ik had die man al kunnen overhalen om hem te brengen tot in Kortrijk
                          Ziet er mij een zeer deftige wagen uit

Het is een officiele duitse garage:

http://car.my-motion.de/10840/car767...f01f9facba157c

Als je nog wat beter foto's nodige hebt, ik heb er een paar maand gekregen via email. Ik kan ze u ook eens doorsturen.
                          Ik heb besloten om een nieuwe te kopen. Want voor 37.000€ (ex btw) heb ik een zeer complete A5

greets,

Comment

• Mensen, inschrijven voor de meeting want zonder een A5
                            gaat de meeting niet door
                            Sintruin till I die

Comment

• hellow

E90N is de uw A5 verlaagd?

mvg

Comment

E90N is de uw A5 verlaagd?

mvg
                                Dat is toch de bedoeling, maar zoals reeds beschreven ergens in het begin vh topic steekt er bij ons thuis een eindstop (voor poort) uit van ongeveer 8a9 cm
                                Pas als ik zie dat ik er zonder problemen over kan rijden doe ik het effectief.
                                Er is nu nog ongeveer 2a3cm ruimte en dat is precies de verlaging die ik in gedachte had.
                                Last edited by E90N; 21/03/2009, 13:38.
                                Sintruin till I die

Comment

• achzo dus hij is standaard laag. Mooie wagen!

S line?

MVg

Comment

achzo dus hij is standaard laag. Mooie wagen!

S line?

MVg
                                    neen , na 2 Audi's S-Line wou ik ff iets anders, waaronder bruin lederen interieur
                                    Sintruin till I die

Comment

• 10 dagen en 2200km verder, rijd ik nog elke dag met plezier in die auto.
                                      heeft al iemand met een 2.0TFSI zijn auto getund? zo ja wat zijn de resultaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                        10 dagen en 2200km verder, rijd ik nog elke dag met plezier in die auto.
                                        Ik zou ook deze motor willen in mijn toekomstige A5...
                                        Wat is zijn verbruik?
                                        Is hij wat agressief in het vertrekken? Hernemingen?
                                        Heb je het gevoel dat hij ergens tekort komt?
                                        Wat was je vorige auto? (om het verschil te kennen )

thx voor je feedback...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                          10 dagen en 2200km verder, rijd ik nog elke dag met plezier in die auto.
                                          Ik weet bij Heinz in Aalst gaan ze tot 240pk en 360Nm. (ipv 180/320)
                                          Effektieve gebruikservaring weet ik (nog) niet.

Comment

Working...
                                          X