Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind ik ook... dan zijn de verschillen relatief klein tov het prijsverschil.
Zo zijn er wel meer vergelijkingen te maken. Een A4 versus Passat. A3 versus Golf. De verschillen zijn klein, en uiteindelijk betaal je best veel voor de extra meerwaarde. 'k Kan me inbeelden dat het merendeel van de mensen de verschillen niet waard zullen vinden. Dat er anderen zijn die de verschillen amper aanvoelen en nog eerder hun design en/of merkvoorkeur laten spreken, die zijn er ook.
Uit hoofde van mijn beroep bekijk ik een auto puur rationeel zonder me te laten leiden door merkemblemen en dergelijke en dan kan ik alleen maar vast stellen dat sommige 'gewone' merken (Toyota , Skoda etc) kwalitatief zeker niet moeten onderdoen voor sommige zgn. 'premium' merken. De meeste van die fabrikanten houden het trouwens nog altijd bij een armzalige 2 jaar algemene waarborg. 'Premium' merken die superkwaliteits voertuigen met een ongelofelijke afwerking op de markt brengen moeten toch niet onderdoen voor armzalige Toyota' s (5 jaar) en Kia's (7 jaar) dacht ik.
'Premium' merken die superkwaliteits voertuigen met een ongelofelijke afwerking op de markt brengen moeten toch niet onderdoen voor armzalige Toyota' s (5 jaar) en Kia's (7 jaar) dacht ik.
Ik vind niet dat je 'Premium' per definitie moet interpreteren als het duurzaamste. En daarbij, ik vraag me af hoe ruim je die 7 jaar garantie kan interpreteren... slijtage gevoelige onderdelen behoren daar misschien niet bij, en een km-beperking zorgt ervoor dat je na 3 jaar zonder bijkomende garantie zit? In mijn ogen heeft 'premium' meer te maken met techniek, technisch vernuft & finesse, ... Het nieuwste van het nieuwste, is daarom zeer zeker niet het betrouwbaarste. De introductie van de DSG was ook niet 100% probleemloos, maar 't feit is dat een premium merk zoiets als eerste doet. Afwachten totdat het meer en meer gebruikt wordt, is dan het gemakkelijkste wat er is. Garantie bieden, tot 5 jaar, deed zelfs Alfa Romeo bij de introductie van de 159. Maar wat de kleine letters zeggen, is dat het eigenlijk ook gewoon in de prijs verwerkt zit. (idem bij de Premium merken, waar je ook gewoon een garantie kan afkopen)
Uit hoofde van mijn beroep bekijk ik een auto puur rationeel zonder me te laten leiden door merkemblemen en dergelijke en dan kan ik alleen maar vast stellen dat sommige 'gewone' merken (Toyota , Skoda etc) kwalitatief zeker niet moeten onderdoen voor sommige zgn. 'premium' merken. De meeste van die fabrikanten houden het trouwens nog altijd bij een armzalige 2 jaar algemene waarborg. 'Premium' merken die superkwaliteits voertuigen met een ongelofelijke afwerking op de markt brengen moeten toch niet onderdoen voor armzalige Toyota' s (5 jaar) en Kia's (7 jaar) dacht ik.
Ga je in elk topic over een wagen van een premium merk zo gaan leuteren? Je hebt je aandacht hier gehad, open een eigen topic ofzo. Ik kom hier om dingen over de A5 te lezen en foto's te bekijken, niet om het geleuter over wagen x is dat en wagen y is dat te lezen.
Ik vind niet dat je 'Premium' per definitie moet interpreteren als het duurzaamste. En daarbij, ik vraag me af hoe ruim je die 7 jaar garantie kan interpreteren... slijtage gevoelige onderdelen behoren daar misschien niet bij, en een km-beperking zorgt ervoor dat je na 3 jaar zonder bijkomende garantie zit? In mijn ogen heeft 'premium' meer te maken met techniek, technisch vernuft & finesse, ... Het nieuwste van het nieuwste, is daarom zeer zeker niet het betrouwbaarste. De introductie van de DSG was ook niet 100% probleemloos, maar 't feit is dat een premium merk zoiets als eerste doet. Afwachten totdat het meer en meer gebruikt wordt, is dan het gemakkelijkste wat er is. Garantie bieden, tot 5 jaar, deed zelfs Alfa Romeo bij de introductie van de 159. Maar wat de kleine letters zeggen, is dat het eigenlijk ook gewoon in de prijs verwerkt zit. (idem bij de Premium merken, waar je ook gewoon een garantie kan afkopen)
Hybride techniek werd voor het eerst op grote schaal gebruikt door Toyota in de Prius dus kan je Toyota ook rustig als een premium merk beschouwen. Ze geven er bovendien nog een extra garantie op dacht ik.
Hybride techniek werd voor het eerst op grote schaal gebruikt door Toyota in de Prius dus kan je Toyota ook rustig als een premium merk beschouwen. Ze geven er bovendien nog een extra garantie op dacht ik.
Hybride techniek werd voor het eerst op grote schaal gebruikt door Toyota in de Prius dus kan je Toyota ook rustig als een premium merk beschouwen. Ze geven er bovendien nog een extra garantie op dacht ik.
Man, man ... Niet goed geslapen vannacht ofzo?? Of niet ???
Jij MOET naar de meeting komen als (in mijn ogen) vetste A5 hier
Inschrijven dus !
Oei, waar , wanneeer? Ik kijk even via je onderschrift... Ik was een week gaan skieen, twee weken terug en de laatste 3 dagen op cursus... Heb blijkbaar iets gemist.
Hola, ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar ik ben voor onze trouw nog op zoek naar vervoer. Ik zie de A5 énorm graag en ben bijgevolg op zoek naar iemand die zo'n prachtige auto (al dan niet uitgebouwd) heeft om chauffeur te spelen (tegen vergoeding uiteraard). Wij trouwen op 22 augustus in Bilzen. Ik geef de voorkeur aan een zwarte of witte
Je mag me altijd mailen: vera.pauly@khlim.be
Of waar zou ik deze vraag het best kunnen posten?
Eigenlijk... is zo'n A5 toch maar een saaie auto. Bekijk het nu eens objectief. Dit doet me werkelijk niks. Vermits ik zelf een A5 gekocht heb, mag ik dat toch zeggen hoop ik?
Comment