Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al die jaloezie van Opel en Volvo rijders op Audi ....
Ohja niet van aantrekken maar als ze een A5 al gaan vergelijken met een Insignia
Prijs/kwaliteit is het wel een goeie koop want voor 30K heb je al veel opties maar de afwerking blijft een probleem
Rij ook al een tijdje met Audi, en voordat ik een nieuwe bestelde ben ik ook even langs geweest bij de insignia (zonder hoofdletter...beetje jennen hé ) Mooie wagen voor zijn prijs, maar vergelijken met een A5...... not done als je het mij vraagt. (niet dat je het me vroeg, maar ik zeg het lekker toch...) Afwerking, materiaalgebruik, en ergonomie (alhoewel dit misschien een persoonlijke perceptie is) zijn van een heel andere klasse!
Rij ook al een tijdje met Audi, en voordat ik een nieuwe bestelde ben ik ook even langs geweest bij de insignia (zonder hoofdletter...beetje jennen hé ) Mooie wagen voor zijn prijs, maar vergelijken met een A5...... not done als je het mij vraagt. (niet dat je het me vroeg, maar ik zeg het lekker toch...) Afwerking, materiaalgebruik, en ergonomie (alhoewel dit misschien een persoonlijke perceptie is) zijn van een heel andere klasse!
Jaloezie? Waarom ? Het gaat hier toch maar om een auto en niet om een fysieke of geestelijke topprestatie. Op een gebruiksvoorwerp moet je niet jaloers zijn. Ik vergelijk gewoon puur rationeel en dan komt die Opel er zeer goed uit. Net zoals de Toyota Avensis trouwnens. Ik heb overigens nooit gezegd dat die Audi A4 coupé of Audi A5 op niets trekt , integendeel zelfs.
Prima wagentje !. Moet op veel punten niet onderdoen voor de Opel Insigna , de nieuwe referentie in zijn klasse. Ik zou persoonlijk met mijn 3 kinderen echter eerder voor de 4-deurs versie A4 gaan.
Belachelijk gewoon om een audi A5 te vergelijken met een Insigna.... en dan nog beweren dat de audi op veel punten niet moet onderdoen... dus veronderstellen dat de insigna beter is... als ik jou was zou ik nu ....dergelijke opmerking geeft duidelijk blijk van je autokennis.....niets dus
je kunt zo evengoed zeggen.... de nieuwe golf is prima wagentje en moet voor sommige punten zelf niet onderoen voor een een KIA of de nieuwe LADA of zoiets......
Jaloezie? Waarom ? Het gaat hier toch maar om een auto en niet om een fysieke of geestelijke topprestatie. Op een gebruiksvoorwerp moet je niet jaloers zijn. Ik vergelijk gewoon puur rationeel en dan komt die Opel er zeer goed uit. Net zoals de Toyota Avensis trouwnens. Ik heb overigens nooit gezegd dat die Audi A4 coupé of Audi A5 op niets trekt , integendeel zelfs.
... en waar heb ik het ooit ergens over jaloezie gehad???
Mij aub niet quoten en zaken insinueren die er niet staan of zelfs niet tussen de regels te lezen zijn.
Maar idd, best on topic blijven. Is dat eigenlijk een gewoonte in de audi-topics dat er mensen gewoon posten om reactie uit te lokken...
Uit volle borst en voor de laatste keer allemaal samen: "De Insignia is een pracht van een wagen, maar geef ons toch maar een A5"
Ik vergelijk gewoon puur rationeel en dan komt die Opel er zeer goed uit.
Vind ik ook... dan zijn de verschillen relatief klein tov het prijsverschil.
Zo zijn er wel meer vergelijkingen te maken. Een A4 versus Passat. A3 versus Golf. De verschillen zijn klein, en uiteindelijk betaal je best veel voor de extra meerwaarde. 'k Kan me inbeelden dat het merendeel van de mensen de verschillen niet waard zullen vinden. Dat er anderen zijn die de verschillen amper aanvoelen en nog eerder hun design en/of merkvoorkeur laten spreken, die zijn er ook.
Volgens DVV wel, we zijn 6 weken verder en ik heb nog altijd geen offerte. Ik heb ook eens goed gelachen toen m'n makelaar daarmee afkwam. Een Ferrari ja maar een A5 ??
Comment