Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ben van Gent; ik denk dat ik zelf achter die nummerplaten ga
ik heb een 2.0TFSI, zwart met beige lerenstoeltjes;
wel zonder LED lichten( waar ik enorme spijt van heb)
ik ben van Gent; ik denk dat ik zelf achter die nummerplaten ga
ik heb een 2.0TFSI, zwart met beige lerenstoeltjes;
wel zonder LED lichten( waar ik enorme spijt van heb)
Kan je zelf bellen naar Kortenberg voor een testrit, of moet je altijd eerst bij een dealer langsgaan, zodat die dat regelt voor jou?
Kan beiden.
Toen ik er naar vroeg, gaf de dealer mij een tel.nr. mee waarop ik moest bellen. Had dat toen niet gedaan en toen ik de auto enkele weken later ging bestellen wou ik dan toch ook graag een testrit, al is het maar om het wachten wat minder lang te maken. En dan heeft de dealer dat zelf geregeld.
Kan beiden.
Toen ik er naar vroeg, gaf de dealer mij een tel.nr. mee waarop ik moest bellen. Had dat toen niet gedaan en toen ik de auto enkele weken later ging bestellen wou ik dan toch ook graag een testrit, al is het maar om het wachten wat minder lang te maken. En dan heeft de dealer dat zelf geregeld.
OK.
Is het dit?
D'Ieteren Contact Center (Erps-Kwerps): 02 756 84 01
Ik heb vroeger 1 uur met een A5 2.7 mogen test rijden.
Nadien, om het lange wachten te compenseren, een VIP dag geregeld gekregen via de dealer; VIP day = men brengt de wagen van uw keuze (A5 2.7) 's morgens tot bij u aan de deur. Men kan er dan 24 uur over beschikken om te testrijden (wel in Belgie blijven!)
Blijkbaar doet men dit enkel voor de duurdere modellen? Wij hebben op 15 maanden tijd één A6 + A5 + A4 besteld. (daarvoor mogen ze natuurlijk wel eens uit hun kot komen!)
Om de dynamische ophanging te testen ben ik nog eens een A4 (2.7) met dyn ophanging één uur gaan testrijden. (kasteelstraat aan het testcenter met kasseien en veel verkeersdrempels ;-)
vraagje voor de vroegere A4 rijders. Aan de foto's te zien zit er in de A5 geen uitschuifbare sleuf meer waar je je kaarten kon insteken zeker ?? Die zat links naast de bekerhouder.
Comment