Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door "carscoop.blogspot.com
THESE are the first official pictures of the 2007 Opel – Vauxhall Corsa that holds a strong resemblance to the Astra while the interior seems to follow that of the Antara with the circular air evnts.As with the Astra, the rear bodywork of both versions vary significantly, in a bid to make them appeal to different types of customer. The five-door Corsa will have a longer wheelbase, which will also underpin the next-generation Meriva, scheduled to arrive in 2008. Spin-offs from the three door platform will include the eventual replacement for the coupe-cabrio Tigra TwinTop, although this is not expected to happen before 2010.
De tellerpartij en grote oplichtende draaiknoppen kunnen me niet echt bekoren, vermoedelijk zal de alu look ook plastiekerig aanvoelen
Wait and see voorlopig, maar nu valt de buitenkant me beter mee dan de binnenkant.
Dit is gwn een schaamteloze copie van de Renault Clio III
Denk toch dat ze hem al een tijdje aant uitdenken waren. De Clio III is trouwens nog geen jaar oud zeker? Denk da ze bij Opel wreed snel moeten geweest zijn als ze echt de clio hadden willen kopiëren ... En zelfs al zou het gekopieerd zijn van de Clio ... de achterkant van deze Corsa is just het mottigste aan dienen oto
Yup een astra die een ferme schop in zijn kont heeft gekregen.
Ik verwijt hem hetzelfde als de Clio. Te vrouwelijk! Vooral dat interieur. De middenconsole zou een waardige opvolger zijn van de renault Twingo.
De achterkant deed me reeds bij scoops denken aan een clio, een daar is het bij gebleven.
Voorkant is het meest geslaagde, maar dan nog vind ik niet echt mooi. Opel had hier iets veel mooiers kunnen van maken, getuige de scoops die rondgingen van een OPC-blauwe versie .
Wat niet wegneemt dat ik er wel eens ga mee rijden
Ben wel content, elke concurrent die me van mijn aankoop kon doen spijt hebben, laat het afweten
Comment