Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De lang verwachte opvolger van de 350Z is nu eindelijk in normale foto’s te bewonderen. De Cayman, TT en Z4 (opvolger) kunnen hun borst nat maken.
De auto deelt veel met concerngenoot Infiniti G37. Zo gebruiken ze dezelfde 3.7 liter V6 motor, die in de Infiniti 320 pk levert. Voor de 370Z zal de V6 iets gekieteld worden en 330 pk en 360 nm leveren. Ten opzichte van de 350Z lijkt de 370Z kleiner te worden. Zo wordt de wielbasis 15 cm kleiner, waardoor de 370Z wendbaarder moet zijn dan zijn voorganger. In november zal Nissan de 370Z op de Los Angeles Auto Show officieel onthullen.
Die koplampen en achterlichten zien eruit alsof iemand een 350Z in Photoshop heeft geopened en gespeeld heeft met de "smudge" functie Wa is me da voor iet lelijk.
Het interieur is wel wat meer "gestyled", maar of da sportiever is geworden? Zou het eens irl willen zien in het zwart ipv dat vies "alezan" dat ze op de 350Z ook hadden als optie.
Die koplampen, en heel de voorkant eigenlijk, vind ik een geweldige vooruitgang! De verschillende kenmerken naar de 240Z vind ik ook mooi van Nissan. Het enigste aan deze auto waar ik nog mijn twijfels bij heb is de achterkant.
De achterkant van de oude op deze, zou echt geweldig zijn
The new 2010 Nissan 370Z was unveiled earlier today and will make its official debut at the LA Auto Show next month before going on sale in early 2009. The new Z car will also make an unusual debut within Electronic Arts' new racing game, Need for Speed: Undercover, which goes on sale November 18th. We already knew the car was involved in the game somehow after it was seen in screen shots of in-game video.
Driving games today have no trouble recreating cars down to the smallest detail, and Nissan says it worked hand in hand with the game's studio developer, Black Box, to make sure its new sports car was accurately rendered and drives like it does in real life. This means you'll be able to pilot the 370Z, at least in the virtual sense, weeks before it arrives on dealers lots. And from the look of these screen captures in our gallery below, the car took to being digitized quite well. We were going to pick up the new Need for Speed anyway, but this just gives us all the more reason.
Comment