Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
akkoord, hij verandert niet veel tov een gewone S line maar wat een motor en deze is betaalbaar wat verkeersbelasting betreft....
en die Stronic
enig idee wanneer eerste leveringen kunnen plaatsvinden en wat prijs zou kunnen zijn ?
I'm interested maar waarschijnlijk te duur voor mijn portemonnee....
De nieuwe Audi S4 zal voor het eerst aan het publiek onthuld worden op de autoshow van Parijs (2-19 oktober 200. Het hart van de S4 en S4 Avant is een compleet nieuwe motor, het gaat om de 3.0 TFSI. Deze V6 is een 2,995 cc motor met supercharger. De sedan gaat van 0-100 km/u in 5,1 seconden, de Avant doet het in 5,2 seconden. De topsnelheid van beide modellen is begrensd op 250 km/u (155.34 mph). Audi zal de nieuwe S4 gaan leveren vanaf maart 2009. Afhankelijk van de prijs kun je dan een keuze maken, of gewoon wachten op de nieuwe RS4…
ziet er erg knap uit.
maar waarom moeten ze die weer begrenzen?
wat heb je nu aan die paardjes als je ze niet deftig kunt gebruiken.
weet iemand hier misschien een antwoord op waarom ze dat doen?
mjah.. zoals verwacht. nu hebben ze eindelijk een echte 335i concurrent..
knappe wagen overall.. benieuwd hoe hij rijdt en klinkt.
Was dat dan nodig? Ze hadden hem beter wat meer grunt gegeven en dezelfde motor van in de A6 gebruikt als concurrentie.
Vroeger vond ik de S4 specialer, door z'n V8. Da's niet langer zo.
Was dat dan nodig? Ze hadden hem beter wat meer grunt gegeven en dezelfde motor van in de A6 gebruikt als concurrentie.
Zot! (en ik meen dat wel een beetje )
Ik had ook liever ofwel een V8 gezien ofwel een V6 twin-turbo (of beter een reihe Fünf turbo)
ziet er erg knap uit.
maar waarom moeten ze die weer begrenzen?
wat heb je nu aan die paardjes als je ze niet deftig kunt gebruiken.
weet iemand hier misschien een antwoord op waarom ze dat doen?
V6 biturbo = back to the roots.
Een V8 is véél te zwaar op de neus. Ik hoop dat de RS4 opnieuw een V6 krijgt met 140pk/l. Een zware V8 hoort niet thuis in een compacte berline of break. Toch niet als je er deftig mee wil rijden tenminste.
Kleinere en dus lichtere motoren met drukvoeding, dat is de toekomst. Uitstootnormen weet je wel.
Ziet er trouwens best ok uit, wolfje in schaapskleren
Geen tuningprul, behalve dan die leds
Hmmmm...
Ik vind weer de avant mooier dan in de sedan versie
En tjah...goeie prestaties, perfect afgewerkt, vaste weglegging...wat moeten we nog meer verwachten van audi??
Beetje vuurwerk mss? Hopelijk heeft de RS4 dat
Comment