Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
Ik bedoel eerder dat er veel mensen die wacht op een V6, of op een Diesel omwille van taks/verbruik. En dan zal de exclusiviteit pas helemaal weg zijn...
Ik bedoel eerder dat er veel mensen die wacht op een V6, of op een Diesel omwille van taks/verbruik. En dan zal de exclusiviteit pas helemaal weg zijn...
Kan je hen dat wachten op een V6 verwijten?
En dat van de exclusiviteit tjah..... een S-klasse is ook niet langer exclusief dan.
Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
Denk dat je een vertekend beeld hebt ofzo.
Ik ben er nog geen 3 tegengekomen op de baan hoor
Een A1 of polo concurrent, dat zou ik, echt, kunnen begrijpen, op het moment dat hij top in zijn klasse is. Het zou zelfs een uitdaging zijn.
Een diesel zelfs ook nog, als hij echt vernieuwend is en eerste leerling van de klas.
Porsche als merk hoort zo te werken.
Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.
Maar goed, als ik me morgen inbeeld dat ik aandeelhouder ben, of in het management zit, kan ik dit wel ergens begrijpen. Als autoliefhebber stoort het me mateloos. En als nieuwe Porsche klant stoot het me eerder af dan iets anders.
Alleen je speelt met vuur en begeeft je op een gevaarlijke grens door zo een wagens in die mate te gaan downsizen. Deze effecten zijn alleen op lange termijn waarneembaar.
Mijn vader zal binnen twee jaar een nieuwe auto bestellen en zit te wachten op de Pana diesel. (als de prijs niet helemaal de pan uitswingt natuurlijk) Hij is iig zot van de Panamera maar wil alleen een diesel...
Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.
Dus door een V6 ter beschikking te stellen in de Panamera wordt Porsche een meelopertje? De V6 is idd wat lichter dan z'n V8 broertjes, maar met z'n 3.6 en 300pk kan je dat volgens mij toch geen modale wagen meer noemen.
Comment