Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
    Daarom zal het nog geen koopje zijn he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Daarom zal het nog geen koopje zijn he
      Ik bedoel eerder dat er veel mensen die wacht op een V6, of op een Diesel omwille van taks/verbruik. En dan zal de exclusiviteit pas helemaal weg zijn...

Comment

Ik bedoel eerder dat er veel mensen die wacht op een V6, of op een Diesel omwille van taks/verbruik. En dan zal de exclusiviteit pas helemaal weg zijn...
        Kan je hen dat wachten op een V6 verwijten?

En dat van de exclusiviteit tjah..... een S-klasse is ook niet langer exclusief dan.

Comment

Wat ook wel een tikkeltje te begrijpen valt. Als je ziet hoeveel panamera's er nu al rondrijden, je ziet er op een zondag hier zeker 20... En nu zijn er alleen nog maar V8'en, wat gaat dat zijn met de V6 en zeker als de diesel uitkomt
          Denk dat je een vertekend beeld hebt ofzo.
          Ik ben er nog geen 3 tegengekomen op de baan hoor

Comment

• Een A1 of polo concurrent, dat zou ik, echt, kunnen begrijpen, op het moment dat hij top in zijn klasse is. Het zou zelfs een uitdaging zijn.

Een diesel zelfs ook nog, als hij echt vernieuwend is en eerste leerling van de klas.

Porsche als merk hoort zo te werken.

Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.

Maar goed, als ik me morgen inbeeld dat ik aandeelhouder ben, of in het management zit, kan ik dit wel ergens begrijpen. Als autoliefhebber stoort het me mateloos. En als nieuwe Porsche klant stoot het me eerder af dan iets anders.

Alleen je speelt met vuur en begeeft je op een gevaarlijke grens door zo een wagens in die mate te gaan downsizen. Deze effecten zijn alleen op lange termijn waarneembaar.

Comment

Mijn vader zal binnen twee jaar een nieuwe auto bestellen en zit te wachten op de Pana diesel. (als de prijs niet helemaal de pan uitswingt natuurlijk) Hij is iig zot van de Panamera maar wil alleen een diesel...

Comment

Kan je hen dat wachten op een V6 verwijten?
                Zeg ik dat? Ik bedoel alleen dat er nog een hele hoop gaan bijkomen.
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Denk dat je een vertekend beeld hebt ofzo.
                Ik ben er nog geen 3 tegengekomen op de baan hoor
                Serieus? ik zie er echt elke dag een paar...

Comment

Zeg ik dat? Ik bedoel alleen dat er nog een hele hoop gaan bijkomen.

Serieus? ik zie er echt elke dag een paar...
                  reality-check: niet iedereen woont of komt in Knokke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Zelfs niet alleen daar.

Comment

• Hier in Brasschaat zie ik er eentje per week of zo, misschien is dat zelfs al een vertekend beeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Maar zo een wagen die oorspronkelijk gebouwd is om top te zijn, in verhouding gaan uitrusten met lichte motoren, waardoor het merk herleid wordt tot een meelopertje, dat stoort me wel.
                        Dus door een V6 ter beschikking te stellen in de Panamera wordt Porsche een meelopertje? De V6 is idd wat lichter dan z'n V8 broertjes, maar met z'n 3.6 en 300pk kan je dat volgens mij toch geen modale wagen meer noemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Maar goed, als ik me morgen inbeeld dat ik aandeelhouder ben, of in het management zit, kan ik dit wel ergens begrijpen.
                        Daar draait het in essentie toch rond, of niet?

Comment

• Ik heb er nog maar eentje gezien en dat was dan nogwel in Lanaken waar het normaal vol is met dat soort auto's.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Hier in Brasschaat zie ik er eentje per week of zo, misschien is dat zelfs al een vertekend beeld...
                            Wtf, bij mij op school worden er elke ochtend twee kinderen afgezet met twee Panamera's. En nee niet in Knokke.

Nuja, je kan toch niet ontkennen dat je ze een stuk meer ziet dan eender welke andere porsche?

Comment

Daar draait het in essentie toch rond, of niet?
                              Ook emissienormen. Kans is dus 99% groot dat er nog een diesel en een hybride komen...

Comment

Hier in Brasschaat zie ik er eentje per week of zo, misschien is dat zelfs al een vertekend beeld...
                                Ik heb tot nu toe zelfs nog maar één maal de Panamera in het wild gespot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Comment

Wtf, bij mij op school worden er elke ochtend twee kinderen afgezet met twee Panamera's. En nee niet in Knokke.

Nuja, je kan toch niet ontkennen dat je ze een stuk meer ziet dan eender welke andere porsche?
                                    Ik ga niet meer naar een school waar kindjes afgezet worden hè.

En ik zie hier toch nog voornamelijk 911's en Cayenne's.

Comment

Ook emissienormen. Kans is dus 99% groot dat er nog een diesel en een hybride komen...
                                      De nieuwe emissienormen spelen er idd ook nog een grote rol in, Porsche moet dus wel mee evolueren.

Comment

De duurste auto die bij ons aan school komt om iemand af te zetten is de P van Alex' pa.

Wel 1 keer een GT3 RS zien passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                                          Ik heb tot nu toe zelfs nog maar één maal de Panamera in het wild gespot...
                                          Ik al verschillende maar 90% daarvan is een zwarte.

Comment

Working...
                                          X