Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    héél dikke Panamera!
    Best te pruimen!

Comment

• Ja man , als die passeert op de belgische wegen zullen er toch veel hun hoofdje omdraaien zunne

En binnen een jaar of 3-4 gaan die geen geld meer op de 2de-handsmarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

en binnen een jaar of 3-4 gaan die geen geld meer op de 2de-handsmarkt
        Laat maar komen!

Comment

• Vandaag een zwarte turbo in mijn gat (en daarna ervoor ) op de E19, ging er af in Mechelen Noord (net als ik .

In de achteruitkijkspiegel toch redelijk impressionant.

Comment

En binnen een jaar of 3-4 gaan die geen geld meer op de 2de-handsmarkt
            Daar ben ik niet zo zeker van... Het zal geen Phaeton-waardeverlies zijn, maar of ze even waardevast gaan zijn als een 911 betwijfel ik ook...

Comment

• Ik vermoed een zeer groot waarde verlies. Tegenwoordig zelfs een ML (huidige model), full option 320cdi (amg kit, luchtvering etc....) met 115.000km: 25.000 euro.

Een V8, benzine, 4 zits Porsche.......nee ik denk dat het juist is als het waardeverlies zeer groot zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Daar ben ik niet zo zeker van... Het zal geen Phaeton-waardeverlies zijn, maar of ze even waardevast gaan zijn als een 911 betwijfel ik ook...
                911 waardevast ?
                Die indruk heb ik toch niet hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Ik vermoed een zeer groot waarde verlies. Tegenwoordig zelfs een ML (huidige model), full option 320cdi (amg kit, luchtvering etc....) met 115.000km: 25.000 euro.

Een V8, benzine, 4 zits Porsche.......nee ik denk dat het juist is als het waardeverlies zeer groot zal zijn.
                Binnen 3 jaar zijn deze te verkrijgen voor de helft van de prijs

Comment

• Prachtige Panamera, die HRE's passen goed bij de Panamera imho.

Comment

911 waardevast ?
                    Die indruk heb ik toch niet hoor

Binnen 3 jaar zijn deze te verkrijgen voor de helft van de prijs
                    Veel minder Toerke, dit wordt zoals cayenne's of nog erger...

Binnen een jaar of 3/4 vind je die voor 20/30K... zeker de benzines...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                      heb hem ook al zien rijde .

wat me opvalt is ook al dat de Panamera al uit is .
                      dat er al veel mense zijn die de wage hebbe aangekocht .
                      kom ze veel tege .
                      je moet eens een nieuw toetsenbord kopen , de letter N hapert
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Ik zou nu niet beginnen overdrijven...de Panamera zal wel iets beter z'n waarde behouden.

Comment

gemakkelijk x2

Comment

• Die HRE-Panamera
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Veel minder Toerke, dit wordt zoals cayenne's of nog erger...

Comment

• Hij is nog jong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Ik zou nu niet beginnen overdrijven...de Panamera zal wel iets beter z'n waarde behouden.
                                  daar vrees ik ook voor
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Toch geen Panamera van 3 jaar oud zeker

Comment

• De restwaarde van een 911 blijft stabieler op langere termijn. Een 997 van 4 jaar oud koop je aan 50% van de nieuwprijs. Een 996 van 10 jaar betaal je nog snel 30% van de nieuwprijs.

De restwaarde van de Cayenne is in vergelijk met de 911 toch wel een stuk lager. Een Cayenne van 4 jaar oud is al maar 30% van de nieuwprijs meer waard. De eerste Cayenne's die op de markt kwamen zijn nu 6 jaar oud en vind je al voor minder dan €20.000. Als éénmaal de nieuwe Cayenne er zal zijn zal deze prijs nog duiken.

Ik vermoed dat de restwaarde van de Panamera zal gelijklopen met de Cayenne. Na 3 jaar zal je zo'n Panamera zeker kunnen kopen voor de helft van de nieuwprijs.

Hier heb ik dan enkel rekening gehouden met de benzines.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        De restwaarde van een 911 blijft stabieler op langere termijn. Een 997 van 4 jaar oud koop je aan 50% van de nieuwprijs. Een 996 van 10 jaar betaal je nog snel 30% van de nieuwprijs.

De restwaarde van de Cayenne is in vergelijk met de 911 toch wel een stuk lager. Een Cayenne van 4 jaar oud is al maar 30% van de nieuwprijs meer waard. De eerste Cayenne's die op de markt kwamen zijn nu 6 jaar oud en vind je al voor minder dan €20.000. Als éénmaal de nieuwe Cayenne er zal zijn zal deze prijs nog duiken.

Ik vermoed dat de restwaarde van de Panamera zal gelijklopen met de Cayenne. Na 3 jaar zal je zo'n Panamera zeker kunnen kopen voor de helft van de nieuwprijs.

Hier heb ik dan enkel rekening gehouden met de benzines.
                                        Exact wat ik bedoel, zie wat er met de cayenne's gebeurt...

Comment

• Cayenne =/= Panamera

Comment

Working...
                                          X