Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
en binnen een jaar of 3-4 gaan die geen geld meer op de 2de-handsmarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenEn binnen een jaar of 3-4 gaan die geen geld meer op de 2de-handsmarkt
Comment
-
Ik vermoed een zeer groot waarde verlies. Tegenwoordig zelfs een ML (huidige model), full option 320cdi (amg kit, luchtvering etc....) met 115.000km: 25.000 euro.
Een V8, benzine, 4 zits Porsche.......nee ik denk dat het juist is als het waardeverlies zeer groot zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDaar ben ik niet zo zeker van... Het zal geen Phaeton-waardeverlies zijn, maar of ze even waardevast gaan zijn als een 911 betwijfel ik ook...
Die indruk heb ik toch niet hoor
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk vermoed een zeer groot waarde verlies. Tegenwoordig zelfs een ML (huidige model), full option 320cdi (amg kit, luchtvering etc....) met 115.000km: 25.000 euro.
Een V8, benzine, 4 zits Porsche.......nee ik denk dat het juist is als het waardeverlies zeer groot zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten911 waardevast ?
Die indruk heb ik toch niet hoor
Binnen 3 jaar zijn deze te verkrijgen voor de helft van de prijs
Binnen een jaar of 3/4 vind je die voor 20/30K... zeker de benzines...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenheb hem ook al zien rijde .
wat me opvalt is ook al dat de Panamera al uit is .
dat er al veel mense zijn die de wage hebbe aangekocht .
kom ze veel tege .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Binnen een jaar of 3/4 vind je die voor 20/30K... zeker de benzines...gemakkelijk x2
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVeel minder Toerke, dit wordt zoals cayenne's of nog erger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk zou nu niet beginnen overdrijven...de Panamera zal wel iets beter z'n waarde behouden.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Comment
-
De restwaarde van een 911 blijft stabieler op langere termijn. Een 997 van 4 jaar oud koop je aan 50% van de nieuwprijs. Een 996 van 10 jaar betaal je nog snel 30% van de nieuwprijs.
De restwaarde van de Cayenne is in vergelijk met de 911 toch wel een stuk lager. Een Cayenne van 4 jaar oud is al maar 30% van de nieuwprijs meer waard. De eerste Cayenne's die op de markt kwamen zijn nu 6 jaar oud en vind je al voor minder dan €20.000. Als éénmaal de nieuwe Cayenne er zal zijn zal deze prijs nog duiken.
Ik vermoed dat de restwaarde van de Panamera zal gelijklopen met de Cayenne. Na 3 jaar zal je zo'n Panamera zeker kunnen kopen voor de helft van de nieuwprijs.
Hier heb ik dan enkel rekening gehouden met de benzines.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe restwaarde van een 911 blijft stabieler op langere termijn. Een 997 van 4 jaar oud koop je aan 50% van de nieuwprijs. Een 996 van 10 jaar betaal je nog snel 30% van de nieuwprijs.
De restwaarde van de Cayenne is in vergelijk met de 911 toch wel een stuk lager. Een Cayenne van 4 jaar oud is al maar 30% van de nieuwprijs meer waard. De eerste Cayenne's die op de markt kwamen zijn nu 6 jaar oud en vind je al voor minder dan €20.000. Als éénmaal de nieuwe Cayenne er zal zijn zal deze prijs nog duiken.
Ik vermoed dat de restwaarde van de Panamera zal gelijklopen met de Cayenne. Na 3 jaar zal je zo'n Panamera zeker kunnen kopen voor de helft van de nieuwprijs.
Hier heb ik dan enkel rekening gehouden met de benzines.
Comment
Comment