Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interieur vind ik ook best knap, middenconsole is wat druk maar 't valt mee, en daar valt zeker aan te wennen.
Was de buitenkant maar even mooi...
Buitenkant is inderdaad niet bijster mooi, maar de auto zal waarschijnlijk verbluffend rijden voor een echte 4-zits, je er moet tenslotte niet op zien als je rijdt, enkel op het interieur (dat knap is) en de auto zal wel de nodige uitstraling/x-factor hebben...
Ik vind hem op deze plaatjes zowel van binnen als van buiten erg knap, in het straatbeeld ook trouwens.
Het interieur met zijn vele knopjes en sportstoelen richt zich wel tot de chauffeur die alleen wilt rijden ipv vanachter in alle rust zijn krantje lezen.
Luidens Porsche is dat met opzet gedaan, als herinnering/verwijzing naar de Carrera GT.
Ik moest daar inderdaad meteen aan denken bij het zien van de inplanting van de pook. Maar ik kreeg een Panamera - Carrera GT verwantschap niet over de azerty-lippen
Als eerste luxeberline van Porsche, en geen enkel element gekopieerd van een ander merk (zoals sommige andere merken wel durven), vind ik dat ze verdomd mooi werk hebben verricht. Het ziet er heel robuust uit en zo mooi gedaan. Die zetels Die middentuneel die doorloopt tot achter...
Echt zalig knap gedaan!
Comment