Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    2de foto is de enigste foto waar ik zeg van 'ok dit valt wel mee' die shadow line doet hem goed!
    Ik weet niet hoe het komt, maar dit is de eerste keer dat ik een Panamera langs 3/4 achteraan best wel mooi vind... En dan nog ne rooie
    Zou dat nu echt aan die shadow line liggen? Dat maakt precies een heel groot verschil...

Comment

• En het interieur is nog meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Met een beetje goede wil toch eens op die duitse CC geweest...

Een Panamera Turbo naar m'n zin kost 214.641,10 €

Heeft een Panamera trouwens (nog) geen panodak?
        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        "Naar TCT z'n zin" = full option, no matter what ... min twéé opties (of drie), zodat 'ie kan zeggen dat 't niet waar is als iemand 'm verwijt van altijd alles aan te klikken.
        Speciaal voor u de snoeischaar er nekeer ingezet (vooral in het interieur)

Panamera Turbo
        137.898,00 €

Außenfarben
        schwarz
        0,00 €

Innenfarben
        Leder schwarz
        0,00 €

Exterieur
        Elektrisches Schiebe-/Hubdach aus Glas
        1.475,60 €
        Exterieurpaket schwarz Hochglanz.
        535,50 €
        Entfall Modellbezeichnung
        0,00 €
        ParkAssistent vorne und hinten inkl. Rückfahrkamera
        654,50 €
        Bi-Xenon-Hauptscheinwerfer schwarz inkl. Porsche Dynamic Light System (PDLS)
        470,05 €
        Automatische Heckklappe
        654,50 €
        Geräusch- und Wärmeschutzverglasung inkl. Privacy-Verglasung
        1.802,85 €
        SportDesign Paket. Hinweis: Frühestens verfügbar ab 10/2010.
        3.778,25 €

Motor, Getriebe und Fahrwerk
        Sportabgasanlage
        2.606,10 €
        Sport Chrono Paket Turbo
        2.023,00 €
        Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
        8.710,80 €
        Leistungsteigerung Panamera Turbo.
        16.695,70 €
        Adaptive Luftfederung incl. PASM (in Verbindung mit PDCC und PTV Plus)
        0,00 €
        Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) inkl. Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
        4.700,50 €

Räder
        20-Zoll Panamera Sport Rad lackiert
        2.677,50 €

Interieur
        Fondorientiertes Innenraum-Licht-Paket
        517,65 €
        Sitzbelüftung vorne und hinten
        2.261,00 €
        Interieur-Paket lackiert
        1.630,30 €
        PCM Paket lackiert
        1.309,00 €
        2 ausklappbare Getränkehalter über dem Handschuhfach
        0,00 €
        Fußmatten
        178,50 €
        Feuerlöscher
        148,75 €
        3-Speichen-Sportlenkrad mit Schaltpaddles
        416,50 €
        Sonnenrollo Fondseitenfenster elektrisch
        773,50 €
        Seitenairbags im Fond
        410,55 €
        4-Zonen-Klimaautomatik
        868,70 €
        Sonnenrollo für Fond hinten elektrisch
        476,00 €
        Große Mittelkonsole im Fond
        1.892,10 €
        Komfort-Memory-Paket
        0,00 €
        Feste Gepäckraumabdeckung
        154,70 €
        Komfortsitze hinten (in Verbindung mit großer Mittelkonsole) (ggf. mit Komfortkopfstützen)
        2.130,10 €

Audio und Kommunikation
        Universelle Audio-Schnittstelle
        333,20 €
        Burmester® High-End Surround Sound-System
        3.534,30 €
        TV-Tuner
        1.535,10 €
        Porsche Rear Seat Entertainment (PRSE)
        3.558,10 €

Gesamtpreis:
        206.810,90 €

Comment

• 200.000 euro voor dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            200.000 euro voor dat
            Tgoh, als ik eens naar de prijs zie van een leuk samengestelde S65, vind ik 200k voor dit nog wel kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Tgoh, als ik eens naar de prijs zie van een leuk samengestelde S65, vind ik 200k voor dit nog wel kunnen...
              Wat kost een leuke S65?
              Heeft wel een v12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                200.000 euro voor dat
                Een M3 aan opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Dat is in de regel idd zo. Maar bij sommige dealers weegt soms de druk van parallel/onafhankelijk/grijze import wel eens door.
                  Dat kan ik ook bevestigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ondertussen is de 911 meer dan zelfbedruipend, Porsche is de constructeur die (wereldwijd) aan de top staat op 't vlak van winst per voertuig. Laatste gegevens die ik daarover zag, was een slordige 35.000 EUR per auto, wat meer dan 3 keer zoveel was als al de rest.
                    Dat was als ik me niet vergis dan ook gewoon een simpele berekening waar ze de winst door het aantal verkochte autos gedeeld hadden.

Porsche haalt echter veel meer dan elk ander merk winst uit nevenactiviteiten.
                    Denk maar aan hun Porsche Design accessoires en dergelijke.

Andere merken verkopen uiteraard ook accessoires maar niet in die mate en vaak met veel kleinere winstmarges.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ondertussen is de 911 meer dan zelfbedruipend, Porsche is de constructeur die (wereldwijd) aan de top staat op 't vlak van winst per voertuig. Laatste gegevens die ik daarover zag, was een slordige 35.000 EUR per auto, wat meer dan 3 keer zoveel was als al de rest.
                      Inderdaad, meest winstgevende merk per model. Maar de 997 is juist verder kunnen ontwikkeld worden door de komst van de Cayenne, zoniet had Porsche geen geld om ontwikkelingen te doen. Als puntje bij paaltje komt, kan Porsche het risico niet nemen om alleen op de 911 te teren, wat ook het verleden heeft bewezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        2de foto is de enigste foto waar ik zeg van 'ok dit valt wel mee' die shadow line doet hem goed!
                        Damn right, van zodra die foto's beschikbaar waren ben ik gaan opsnorren of dat optioneel ook op de V8 modellen kon, maar noppes (toen). Nu wel.

Dat interieur met rood en beige vind ik, zeker in combinatie met die knappe buitenkleur, eigenlijk ook zalig. 't Is ne keer iets anders. Zal wel weer zo goed als nooit verkocht worden, vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                          Inderdaad, meest winstgevende merk per model. Maar de 997 is juist verder kunnen ontwikkeld worden door de komst van de Cayenne, zoniet had Porsche geen geld om ontwikkelingen te doen. Als puntje bij paaltje komt, kan Porsche het risico niet nemen om alleen op de 911 te teren, wat ook het verleden heeft bewezen.
                          Idd, midden de jaren '90 droogde het kaske op, en begin dit decennium was het een zegen dat de Cayenne er kwam. Ondertussen is het imago zo sterk en verkoopt Porsche zoveel 911, dat ze eigenlijk zonder de 911 zouden kunnen (al is dat misschien een constatatie die niet op voldoende lange termijn geldt).

Dus anyway, ik beaam : goed dat de Cayenne er gekomen is.

Comment

• Meer Porsche Power voor Panamera

We kunnen ons indenken dat je 500 pk toch wat magertjes vindt in je Porsche Panamera Turbo. Maar wees niet bevreesd, want Porsche heeft een oplossing voor dat probleem gevonden: een Powerkit die 40 pk extra uit de motor perst.

Door toepassing van twee nieuwe turbo’s en aanpassingen aan het motormanagement komt het totale vermogen van de Porsche Panamera Turbo met Powerkit op 540 pk, het koppel stijgt naar 750 Nm. Bestel je daarnaast ook nog het Sport Chrono pakket dan wordt het koppel tijdens de Overboost functie zelfs tijdelijk 800 Nm. De Panamera rondt het bekende sprintje 0,1 seconden sneller af en zit nu in 3,9 seconden op de 100 kilometer per uur, terwijl de topsnelheid van 303 naar 305 kilometer per uur stijgt. Het verbruik stijgt volgens Porsche echter niet. Nederlandse prijzen zijn nog niet bekend, maar in Duitsland gaat het pakket €16.695 kosten. Het pakket kan ook als retrofit worden toegepast op reeds rondrijdende Panamera’s.
                            Tegelijkertijd brengt Porsche Exclusive ook een Sport Design Package, nieuwe 20” velgen en het Porsche Vectoring Plus (PTV) systeem op de markt. Het Sport Design pakket bestaat uit een nieuwe neus en aparte sideskirts, de achterbumper met in kleur gespoten diffusor blijft gelijk. Het pakket kost in Duitsland €4.581, de 20” speciale sportvelgen worden voor €1.588 onder de Panamera geschroefd.
                            Het Porsche Torque Vectoring Plus kan gecombineerd worden met het PDCC systeem. PTV kost ongeveer €3.800 en is alleen leverbaar op de V8-modellen. Het systeem moet voor een nog dynamischer rijervaring zorgen door het binnenste achterwiel in een bocht af te remmen, waardoor de Panamera sneller indraait.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• De Panamera rondt het bekende sprintje 0,1 seconden sneller af en zit nu in 3,9 seconden op de 100 kilometer per uur, terwijl de topsnelheid van 303 naar 305 kilometer per uur stijgt. Het verbruik stijgt volgens Porsche echter niet. Nederlandse prijzen zijn nog niet bekend, maar in Duitsland gaat het pakket €16.695 kosten

Comment

• Degoutant eigenlijk.

Comment

• 16 000

Comment

• Dure 0,1s.

Comment

• wtf?? er los over
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bwa, grosso modo 10% meer betalen om 10% meer vermogen te hebben

Comment

• Geen nieuws, da's altijd zo bij Porsche...

Comment

Working...
                                          X