Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de laatste Top Gear viel het mij op dat de Panamera echt groot is. Nu ja, Hammond achter het stuur geeft een vertekend beeld natuurlijk. En wat een gigantisch lekkere brul komt er van die wagen, ook al was het 'maar' de S...
Raar fenomeen, maar ik begin em stillekes aan graag te hebben. De neus vind ik vooral enorm mooi. Er zitten gewoon heel veel knappe stijlelementen in, en het geheel klopt wel, al zijn de gekozen kleur en de velgen heel belangrijk, maar bij welke auto niet...
Ik wil em toch eens in het echt zien. Officiele voorstelling in de garage is midden september, toch? Ik ga eens kijken denk ik...
net terug van vakantie in Zuiden van Frankrijk (Vidauban)
heb daar 4 Panamera's naeen gespot
testritten volgens mij
echt wel knappe verschijning!
was net te laat, want ze hebben pauze gehouden langs de baan en zag ze net vertrekken (had ook al enkele voorbijgangers horen praten over Panamera, maar had dit niet verwacht) anders had ik misschien iets betere foto's kunnen nemen en misschien nikeer kunnen binnenkijken
Toen ik vorige week aan Nürburgring was heb ik er ook eentje gezien, was jammer genoeg te laat om een foto te nemen .... zalige wagen
Ik verschoot er wel enorm van hoe groot hij eigenlijk is ... had ik niet verwacht.
Hele interieur is ook echt zeer knap.
Ik ben fan!
Knappe review GeeZer.
Verbaast me wel dat dat ding 2 ton weegt.
Toen ik vorige week aan Nürburgring was heb ik er ook eentje gezien, was jammer genoeg te laat om een foto te nemen .... zalige wagen
Ik verschoot er wel enorm van hoe groot hij eigenlijk is ... had ik niet verwacht.
Hele interieur is ook echt zeer knap.
Ik ben fan!
Knappe review GeeZer.
Verbaast me wel dat dat ding 2 ton weegt.
Luxe weegt veel he. Op zich is iets van 2 ton nog best sportief te krijgen, in dit geval zou het gewicht mij niet storen. Tis niet dat hij ook nog een meter van de grond ligt zoals bij een cayenne, dat sportief noemen vind ik er wat over.
Concurrentie:
- Mercedes CLS 63 AMG = oude ventenbak en het is ne mercedes dus sowieso NO NO voor mij
- Maseratie Quattroporte GT S = stijlvol, excentriek maar toch .... liever nen betrouwbare duitser dan nen italiaan
Panamera is gewoon echt af, luxueus, ook kofferruimte (toch niet onbelangrijk) sportief, echte porschegevoel (volgens die gast toch) en topsnelheid 310 ... wow
26 liter vind ik nu ook niet zo'n groot verbruik als ge ziet wat die gast ermee gereden heeft ...
Net gelezen online:
Walter Röhrl zou een rondje Nordschleife in 7 minuten en 56 seconden hebben afgelegd, in een Panamera Turbo… Dat schrijft sportauto-online.de. Indien het klopt dan is de Panamera sneller dan de Cadillac CTS-V, welke een een rondje Nordschleife in 7 minuten en 59,32 seconden wist te klaren.
(bron: autoblog.nl en die halen het weer van sportauto-online.de)
Concurrentie:
- Mercedes CLS 63 AMG = oude ventenbak en het is ne mercedes dus sowieso NO NO voor mij
- Maseratie Quattroporte GT S = stijlvol, excentriek maar toch .... liever nen betrouwbare duitser dan nen italiaan
zucht
1 is absoluut niet waar
2: Toon me eens een QP met problemen, en ja van de nieuwe GT S. =)
En het is trouwens MASERATI
en Maserati is tegenwoordig zeer betrouwbaar, ze geven zelfs meer garantie dan Porsche
Al gehoord, maar toch, ben meer fan van de porsche-sound ... tja verklaar mij gek
Ik vraag me trouwens af wat zo'n onderhoudje zou kosten voor zo'n Panamera
ook geen idee wat dat bij Maserati kost ?
Comment