Is echt wel knap die volt. Mooi werk van GM.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chevrolet Volt
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De marketingidioot die zo'n foto's heeft durven online laten gaan moesten ze meteen aan de deur zetten, jezus
Comment
-
Ik heb niet alles gelezen maar als de batterij op is, drijft dan de benzine motor de wielen aan of maakt de benzine motor stroom die de electromotor aandrijft?
In elk geval een geweldig principe vind ik, alleen spijtig dat 64 km nog niet echt ver is he, voor een normale daguitstap zou je toch 200km ver moeten kunnen geraken vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb niet alles gelezen maar als de batterij op is, drijft dan de benzine motor de wielen aan of maakt de benzine motor stroom die de electromotor aandrijft?
In elk geval een geweldig principe vind ik, alleen spijtig dat 64 km nog niet echt ver is he, voor een normale daguitstap zou je toch 200km ver moeten kunnen geraken vind ik.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Exclusief: meer beelden Chevrolet Volt
Chevrolet Volt debuteert in Parijs
Vorige week onthulde Chevrolet de productieversie van de Volt. Die gaat tijdens modeljaar 2010 in productie en zal het eerste jaar de VS bedienen en vanaf 2011 ook in Europa geleverd worden. De constructeur gaf eerder enkele beelden vrij en wij trakteren u nu exclusief op meer beeldmateriaal van de productieversie. Een selectie daarvan kan u (voor persoonlijk gebruik) downloaden als wallpaper.
Aan boord van de Volt passen vier inzittenden. De aandrijving van het model is geheel elektrisch. Een elektromotor van 150pk en 370Nm is voldoende voor een topsnelheid van 161km/u. De batterij kan je opladen via netstroom. Daarvoor is een aansluiting voorzien in de flank van de auto, onder het Volt-logo. Op een volle lading geraakt het model 60km ver. Als de batterijen leeg zijn zorgt een compacte benzinemotor voor de stroomvoorziening. Die kan ook lopen op Bio-Ethanol.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
First impressions: 2010 Chevy Volt
The 2010 Chevy Volt was just unveiled ten days ago at GM's 100th Anniversary celebrations in Detroit, but it's already beginning to tour the country. Its first stop after Detroit was GM's 2009 Collection event at the Texas Motor Speedway in Dallas, Texas, to which MotorAuthority was invited. While there, we were able to approach, photograph, and even sit in - but not touch - the all-new plug-in electric vehicle.
And a plug-in it is. If you look closely at the rear-end shot of the car in the gallery below, you'll see an electrical cord going into the undercarriage. The car later left the display area under its own power - but more on that later. The interior is still rough-finished, as befits a car two years out from actual production. The air vents, for example, are not really air vents - they are molded into the dash as solid material that resembles air vents. The center console has a very finished look to it, but the computer screens were all on a demo loop, and we were asked not to touch anything in the cabin.
The seating in the car consists of four bucket seats, all of which are comfortable, and which provide a surprising amount of legroom for rear-seat passengers. Tall folks won't likely have any problems sitting anywhere in the car, or at least no more problems that they'd face in a largish mid-size sedan. A large arched barrier runs down the center of the car, housing the electronics and battery pack, and dividing the interior into what feels like two distinct regions, especially in the back seat. But the overall appearance, materials and design of the interior is very much that of a modern production car, despite the rough edges owing to its pre-production nature.
The Volt display car even features a working version of the final powertrain, still under development at GM. Once the day of test drives and ride-alongs in the ZR-1 was over, the crew began packing things up to head to the next destination, and the Volt was among the first to head back to the trailer. When the time came, it was simply unplugged, started up and driven off. Upon startup, there was a brief sound from the car as it ramped up all systems, then it silently cruised out of the garages and around the paddock area to the waiting transporters.
Though it was only driven at parking-lot speeds, it was clearly capable of the feat with no difficulty, and seeing the car moving under its own power really brought it to life as something that's going to be in driveways and on the streets in short order.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Vol in beeld: Chevrolet Volt
27 januari 2009 | Tekst: Nic de Boer
Aan het einde van 2010 maakt de wereld kennis met de Chevrolet Volt: ’s werelds eerste in massa geproduceerde plug in-hybride. De Europese evenknie wordt de vandaag aangekondigde Opel Ampera. De Chevrolet Volt, staat al vol in beeld en de Ampera zal niet veel afwijken van het Amerikaanse model.
Aan het einde van 2010 staat de Chevrolet Volt klaar in Amerika. Dat wordt een plug in-hybride met lithium ion-accu’s die aan het stopcontact kan worden opgeladen. Het is de eerste plug in die in massaproductie gaat, al kondigt Toyota ook aan in 2010 met een plug in-versie van de Prius. Wellicht troeven de Japanners Chevrolet dus nog af. De Volt wordt beschouwd als de auto die General Motors moet gaan redden. Na de Volt moeten vele andere modellen van GM met zijn Voltec aandrijflijn op de markt komen.
In Europa komt de auto op de markt als Opel Ampera. Hij gebruikt het zelfde concept als de Volt en ziet er in grote lijnen het zelfde uit. Ga er vanuit dat de Ampera niet veel later dan de Volt op de markt komt. Wij zetten in op begin 2011. De Volt wordt in een fabriek in Michigan gebouwd; de Opel wordt waarschijnlijk in Europa geproduceerd.
Om het publiek op te warmen voor de Volt – en ze wellicht te overtuigen de aanschaf van een Prius uit te stellen – heeft GM al vele foto’s van de Volt vrijgegeven. Al zullen velen zich door de aanschafprijs vanaf 35.000 dollar nog wel eens achter de oren krabben. Rick Wagoner rijdt met een testauto met Volt-techniek zelfs al pontificaal door Washington D.C.. Alle geheimen over de auto die pas eind volgend jaar op de markt komt, worden dus zonder problemen op straat gegooid.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment