Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zie dat als een zware belediging voor Saab. Het front is veel te lelijk om voor een Saab te kunnen zijn.
Behalve het front ziet de nieuwe er best goed uit. Beetje saai maar dat heeft zo zijn voordelen.
En dat alles blaast hij op tot een constructeur die in totale chaos zit, helemaal niet meer betrouwbaar is, de klant beliegt en bedriegt met marketingpraatjes en ga zo maar door.
Bepaalde niet nadergenoemde forumleden doen exact hetzelfde als het over VW gaat...
We kunnen Toyota niet veel verwijten. We vragen al jaren een 'gewone' Europese middenklasser. Die staat hier nu. Netjes, eenvoudig en simpel Europees zonder veel tierlantijntjes...
De vorige Avensis was even netjes, eenvoudig, simpel Europees zonder tierlantijnjes en oersaai als deze én hij zag er bovendien beter uit dan dit baksel.
Ik begin er aan te wennen .. vanuit sommige hoeken is hij zelfs knap en stoer. Frontaal is hij het vreemdst vind ik. Ik vind het wel zo'n typisch geval waarbij de break dynamischer overkomt dan de berline.
Alleen het interieur .. het lijkt een beperkte update van de vorige, of toch een interieur dat beter in de vorige had gepast.
De vorige deed me al sterk aan Opel denken, deze nog veel meer. Die Saab-overgang vooraan vind ik al lelijk op de Saab, hier nog meer.
Het boven-gewelf naar achteren toe is te dik, precies van een C5
Vooraan leggen ze precies een referentie naar de Prius (nog zo'n kotsbak) met die snel oplopend lijkende motorkap.
En wat met die doorgetrokken koplampen? Die zever moet stoppen. BMW 5's zijn er ook mee verlelijkt.
Die ruiten die ver naar voor zijn doorgetrokken,de korte afstand tussen te ruiten en de scherpste hoek van de koplam. Dit is toch echt geen uitstraling van een luxe-berline.Die tjoening achterlichten,bah En dan weten dat dit tot dezelfde klasse behoord als dit.....(zie foto); Dan zie je dat ze bij Toyota nog veel moeten leren. Bovendien is de voetsteun ingewerkt in de tapijt wat er echt niet goed uitziet na enkele jaren. Bij ne Rover 45/600/75/800 is dat een soort extra pedaal in sterke kunstof die niet slijt....als Toyota dan toch zo de puntjes op de i wel zetten.....
...
En dan weten dat dit tot dezelfde klasse behoord als dit.....(zie foto); Dan zie je dat ze bij Toyota nog veel moeten leren.
...
Behoorde, bedoel je? Rover is van klasse veranderd.
Qua uiterlijk vind ik hem nog niet meekunnen met de recentste middenklassers. De Mondeo, Insignia, Accord, Mazda6, .. ze zien er stuk voor stuk sportiever uit. Op dat vlak blijft deze Avensis wel een beetje hangen, maar ik denk niet dat de huidige en (dus) toekomstige Avensis-klanten hier wakker van liggen. Een degelijke en betrouwbare wagen zal het wel zijn, en dat gaat maar door een kleine minderheid betwist worden.
Die ruiten die ver naar voor zijn doorgetrokken,de korte afstand tussen te ruiten en de scherpste hoek van de koplam. Dit is toch echt geen uitstraling van een luxe-berline.Die tjoening achterlichten,bah En dan weten dat dit tot dezelfde klasse behoord als dit.....(zie foto); Dan zie je dat ze bij Toyota nog veel moeten leren. Bovendien is de voetsteun ingewerkt in de tapijt wat er echt niet goed uitziet na enkele jaren. Bij ne Rover 45/600/75/800 is dat een soort extra pedaal in sterke kunstof die niet slijt....als Toyota dan toch zo de puntjes op de i wel zetten.....
Goed dat Toyota nog altijd bestaat en Rover heu......... het zal aan het voetsteuntje liggen zeker?
Wat betreft uw aantijgingen over de betrouwbaarheid, Ik heb een van de eerste vorige Avesis gehad nooit problemen !!!
Ik kom niet meer terug op Rover want problemen meer dan u lief is plus garages met prijzen waar dat ge stijl van achterover valt.
En ontwerpen van Rover die waren de laatste jaren ook echt overtuigend.
Comment