Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichten

Mooie velgen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Beste GTA,

Nee deze motor is niet de vervanger van de 3,2 maar van de 2,4 eigenlijk. de 3.0T is de vervanger van de 3.2 FSI, wij krijgen een 2,8 V6 met 190 PK

Comment

• ik wou dat ik iedereen eens kon laten rijden met deze fantastische auto... Spijtig dat de verzekering dat niet zou accepteren :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichten
          ik wou dat ik iedereen eens kon laten rijden met deze fantastische auto... Spijtig dat de verzekering dat niet zou accepteren :-)
          Mogen we dan onze schoenen aanhouden,
          of moeten we aangepaste slofjes aantrekken voor we instappen!?

Veel plezier!
          Volgen er nog "inwendige" foto's?
          _

Comment

• Ik kan me voorstellen dat het een lekkere motor is.
            Ik vind het geluid van een zware diesel (V6/ V altijd heel eerg mooi, klinkt altijd zeer krachtig.

Ik zou ook graag inwenidige foto's zien, en zeker als iemand het lichtpakket heeft met een donker interieur (leifst zwart)

Comment

• Mijn A4 is weer maar eens binnen en t'gaat weer veel geld kosten . Anyway, meer werk dan gepland dus had een vervangwagen nodig. Er waren er geen meer buiten een VW Caddy dus heeft de baas zijn A6 afgestaan aan mij :-)

Int kort, prachtige bak om mee te rijden. Over de looks zwijg ik want ik ben een S-Line fan . Maar auto rijdt zeer lekker, geluidsisolatie is heel goed waardoor je bijna niets hoort op de snelweg. GPS werkt snel, Cruise COntrol is een zegen en het interieur is fantastisch, zeker met dat helder dashboard. Enig minpuntje zijn de standaard zetels, ik ben nu wel sportzetels gewoon maar ik mis toch wat steun. Geluidsinstallatie is ook TOP, denk dat het DSP is maar ben niet op de hoogte van de A6 optielijst. Led's kan je aanzetten in de MMI hoor. (iemand beweerde hier het tegendeel) De motor is de 2.0tdi 136pk, is te weinig voor die auto op de snelweg maar dat is elk zijn eigen keuze. Als de A5 even goed rijdt ga ik de komende jaren genieten :-)

Veel foto's voor iedereen die aan het wachten is!

Comment

• .
                Dank voor de sfeerbeelden, mooi reportagewerk!
                .

Comment

• Zeker een mooie verzameling foto's. mooie auto ook wel. Echter vind ik wel dat op dit soort auto's parkeersensoren voor en achter horen, maar de meningen zullen hierover wel verschillen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                    Zeker een mooie verzameling foto's. mooie auto ook wel. Echter vind ik wel dat op dit soort auto's parkeersensoren voor en achter horen, maar de meningen zullen hierover wel verschillen denk ik.
                    Klopt. Parkeersensoren achter én voor zouden standaard mogen zijn voor wagens die met een dergelijke lengte de stad induiken...
                    _

Comment

• Inderdaad en misschien ook wel als je een dergelijk bedrag neerlegt, wel is het zo dat als je het neemt het wel erg mooi is, met die grafische weergave.

mijn ouders wilde het eerst ook niet, ze rijden al 20/25 jaar zonder noemenswaardige schade, en het is in Nederland toch 1300 aan optie, maar uiteindelijk hebben ze het opgegeven, en vinden ze ook wel dar gemak de mens dient.

Daarnaast heb ik net mn rijbewijs, dus als hij komt wil ik niet meteen schade rijden bij het inparkeren :p:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                        Daarnaast heb ik net mn rijbewijs, dus als hij komt wil ik niet meteen schade rijden bij het inparkeren :p:p
                        Tja AudiA6... hoe zal jij dan ooit leren inparkeren?

Comment

• Parkeersensoren voor en achter zijn een must met zo'n een slee!

Comment

• "Tja AudiA6... hoe zal jij dan ooit leren inparkeren?"

Haha, dat zal ik eens uileggen, als ik volgens de theorie moet parkeren dan lukt het al aardig. Mijn ouders hebben een eigen berijf, met een bedrijfspand, en als er een overleg is ofsow dan staan er al snel een stuk of 8 auto's voor de deur, die allemaal door elkaar staan, sinds een jaar of 2 verzet ik die auto's (handbak/automaat)
                            ik kan van mezelf wel zeggen, dat ik iedere auto wel aardig op zijn plek kan krijgen. Maar parkeersensoren zijn gewoon gemakkelijk!!

Ik begrijp trouwens wel je redenatie, en je hebt ook wel gelijk, ware het niet dat ik dus al een tijdje inparkeer

Comment

• Als we het parkeren maar niet verleren.
                              Sinds oktober - met inloopwagen - voor het eerste met parkeersensoren op weg.
                              Ik merk wel dat ik slordiger parkeer, terwijl dat vroeger probleemloos vuist-vuist ging.
                              Maar, parkeren zal wel zoiets als fietsen zijn, je verleert het nooit.

Comment

• nog vervelender is het bij ons : mijn wagen heeft parkeersensoren, die van mijn vrouw niet.
                                's zaterdags is zij altijd vroeg weg naar haar werk en ritst ze steeds de mijne mee omdat ze daar liever mee rijdt.
                                Je kan je voorstellen hoe vaak ik al gewacht heb op een geluid dat er maar niet komt :-)

Comment

• ja das inderdaad ook vervelend. kan ik me voorstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                    nog vervelender is het bij ons : mijn wagen heeft parkeersensoren, die van mijn vrouw niet.
                                    's zaterdags is zij altijd vroeg weg naar haar werk en ritst ze steeds de mijne mee omdat ze daar liever mee rijdt.
                                    Je kan je voorstellen hoe vaak ik al gewacht heb op een geluid dat er maar niet komt :-)
                                    Een goede chauffeur "kent" zijn auto ;-)
                                    Die tuuuuten zijn vaak erg hinderlijk maar voor sommigen een gemak natuurlijk

Over die velgen: prachtig !
                                    Bestaan die ook in 19" ?
                                    Sintruin till I die

Comment

• Over de velgen: geen idee of ze in 19" komen, maar deze waren bij de std. mogelijkheden op de S-line zonder minstens + €690 extra te moeten neertellen.

Parkeersensoren voor en achter, ik zou gek worden. Enkel achter is goed genoeg m.i..

Comment

• Verokevin en/of Lodewijk, nog geen nieuws?

Comment

• Vandaag nieuws gekregen, hij staat in Brussel, morgen vertrekken de papieren naar de leasing dus volgende week rijden we ermee...Eindelijk

Comment

Working...
                                          X