Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEn dat vind ik nu net zeer zielig van de ontwerpers: je moet al serieus nadenken als je een Audi ziet afkomen om te weten welk type het is.
'k Heb daar geen probleem mee, met die sterke familiebanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenZoals bij Volvo bedoel je?
'k Heb daar geen probleem mee, met die sterke familiebanden.
Een C30, S40, V50, V70, hebben alleszins een sterk verschillende achterkant.
Alleen de front van de C30, S40 en V50 zijn gelijkend.
Bij Audi zijn vóór- en achterkant van A6 en A4 gelijkend en alle andere Audi's zijn frontaal gezien zo goed als gelijk.
Comment
-
Het meest in het oog springend is de LED-verlichting aan de voorzijde. Deze dagrijverlichting bestaat aan beide kanten uit zes LED’s. Ze staan op de optielijst. Wél standaard is LED-techniek op de achterlichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichtenfacelift zoals verwacht... je hebt nu een audi in M, L en XL
Je bent de S nog vergeten, maar verder vind ik de vergelijking idd wel opgaan :
S = A3
M = A4
L = A5
XL = A6
Met de nieuwe FL's zijn de neus én achterlichten op deze modellen voor 95% identiek, en dat is naar mijn mening van het goede teveel.
Ik was, en ben in feite nog steeds, een echte Audi-fan ( we hebben trouwens sinds maart 2008 een nieuwe A3 SB-Ambition ), maar ik vind dat de eentonigheid nu wel begint te vervelen
Een echte kenner zal misschien nog direct de verschillende modellen er kunnen uithalen, maar voor Jan-met-de-pet zal het dus inderdaad Audi S,M,L of XL zijn.
Jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk BerichtenGewoon ,lelijk. De huidige versie is OK maar de nieuwe versie zou ik willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darth Vader Bekijk BerichtenS = A3
M = A4
L = A5
XL = A6
BMW : 1, 3 , 5 , 7
opel : agila ,corsa , astra , vectra
citroen C1,C2,C3,C4,C5,C6
peugeot : 107,207,307,407
mercedes A,B,C,E
ford Ka,Fiesta,Focus,mondeo
Ik ga ze niet allemaal opnoemen maar de merken waarbij er geen gelijkenis is tussen de modellen kan je op 1 hand tellensigpic
Comment
-
Die TDIe klinkt wel heel interessant: ietsje sneller dan de normale/vorige 2.0 TDI en toch nog een litertje minder verbruiken.
Niet slecht.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment