Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 308 CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een gewone 308 is ook leverbaar met een lederen dashboard. Net als verschillende Citroën modellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Een gewone 308 is ook leverbaar met een lederen dashboard. Net als verschillende Citroën modellen.
      oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat juist de CC's dat kregen. My bad!

Comment

Comment

behoorlijk lomp vind'k..
          een VW Eos is meer mijn ding
          freude am fahren

Comment

ook gezien vandaag
            op de R8 aan kortrijk

zelfde kleur en ook franse nrplt

kon mij ni zo bekoren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              ja jij wel.

pug blijft in mijn ogen nog altijd knappe interieurs maken. de poepen en profielen zijn ook steeds knap. enkel hun muilen staan me minder aan. spijtig, want meestal is het omgekeerd. een mooie snoet en een vlugvlug getekende kont.
              Na30jaar citroen rijden heb ik momenteel 2peugeots 307 een voor de zoon en een voor mezelf twee voor de prijs van een nieuwe 308 en ze bevallen mij wel
              heb de 308 al getest in motorisatie 16HDI 90pk en 110pk en die laatste is plezant om te rijden misschien is dat de volgende maar dan wel met automaat versnelingsbak

Comment

Opnieuw tweedelig dak ------> huge ass

Een gemist kans imho

Comment

't Is lelijk.

Check die rode nu. Ik schoot spontaan in de lach.

Comment

Mooiere wagen dan de 307 CC. Open vind ik hem zeker te pruimen, en wat een mooi interieur!

Tja, het hangt ervanaf hoezeer je vastgeroest zit in ideeën over hoe een auto er "moet" uitzien of je deze wagen en bij uitbreiding alle CC's mooi kunt vinden. Voor deze mensen blijft men wagens als de Audi A4 cabrio en de BMW 1 cabrio maken.

Maar wie de markt in 't oog houdt weet dat stilletjes aan de CC's terein winnen. En vorig jaar hoorde je nog dat de echte luxemerken zich niet aan CC's gingen wagen. Ondertussen is het bewijs geleverd dat ze fout zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                      Mooiere wagen dan de 307 CC. Open vind ik hem zeker te pruimen, en wat een mooi interieur!

Tja, het hangt ervanaf hoezeer je vastgeroest zit in ideeën over hoe een auto er "moet" uitzien of je deze wagen en bij uitbreiding alle CC's mooi kunt vinden. Voor deze mensen blijft men wagens als de Audi A4 cabrio en de BMW 1 cabrio maken.

Maar wie de markt in 't oog houdt weet dat stilletjes aan de CC's terein winnen. En vorig jaar hoorde je nog dat de echte luxemerken zich niet aan CC's gingen wagen. Ondertussen is het bewijs geleverd dat ze fout zijn...
                      mja, maar een megane CC heeft een mooiere lijn als hij gesloten is, en ook heeft deze, misschien door gebrek aan mooie wielkasten, een indruk van lomp overgewicht te hebben waardoor ook nog elke velg te klein lijkt
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

De CC is een trend, en gelukkig een tijdelijke trend

We gaan zowieso terug naar het stoffen dakje, thank god!

Comment

Peugeot 308CC

Komaan, voor die ene keer dat het nog min of meer op iets trekt, is er geen thread

Comment

Comment

Comment

[I]Halverwege de maand mei wordt de nieuwe Peugeot 308 CC in de Nederlandse showrooms verwacht. Vandaag, 24 maart, maken wij alvast de prijs en het leveringsgamma bekend. De vanafprijs van de Peugeot 308 CC is EUR 31.900,-.
                                Uitrustingsniveaus:
                                Het eerste niveau, de Sport, is standaard voorzien van o.a.:
                                Elektrisch bedienbaar stalen dak, actieve rollbars, 16 inch lichtmetalen velgen, airconditioning, lederen stuurwiel, Peugeot Connect Sound MP3 (radio/CD MP3).

Het tweede niveau, de Sport Pack, voegt daar de volgende zaken aan toe:
                                ESP, 17inch lichtmetalen velgen, climate control, automatische ruitenwissers, elektrisch inklapbare buitenspiegels en cruise control

Het derde niveau, de Féline, is zeer compleet uitgerust met o.a.:
                                Peugeot Connect Nav, het nieuwe radio/kleurennavigatiesysteem met bluetooth carkit, lederen bekleding, 18inch lichtmetalen velgen, bandenspanningscontrolesysteem, parkeerhulp voor en achter, voorstoelen met het Airwave-systeem en een Windstop.
                                Prijzen
                                De Peugeot 308 CC Sport is leverbaar met de 120pk 1.6VTi motor voor EUR 31.900.
                                Het tweede niveau, de Sport Pack, heeft een meerprijs van EUR 2.390,= zodat de 120pk 1.6VTi hier EUR 34.290 kost. Met de 150pk 1.6THP met 6bak is dat EUR 36.490, of als 140pk 1.6THP met automaat EUR 38.390. De 308 CC Sport Pack is tevens leverbaar met een 112pk sterke 1.6HDiF voor EUR 38.290.

De luxe Féline is leverbaar met de 150 pk 1.6THP voor EUR 40.500, of met de 140 pk 1.6THP met automaat voor EUR 42.400. De 308 CC Féline is ook leverbaar met een 140pk sterke 2.0HDiF met 6traps automaat voor EUR 46.500.

Comment

Best knap interieur voor een Peugeot

Comment

Reeds gespot met z'n afschuwelijk lelijke broer

Comment

denk dat front weg en hier staat een 307 CC

ik vind het geheel wel geslaagd. volleder is wel knap

Comment

Lelijke modekar. Das echt een design dat iedereen binnen de kortste keren beugezien is.

Zelfde verhaal voor die megane cc, focus cc, astra cc,...

Comment

Godherejezus, wat is dit lelijk...
                                          Als ik dit vergelijk met de schitterende 306 Cabriolet, echt een massieve achteruitgang...
                                          Het enige wat op iets trekt is het interieur.

Comment

Working...
                                          X