slecht nieuws gehad..door problemen met de touchscreen navi is mijne voor juli pas voorzien..alle wagens die deze optie hebben moeten wachten..een jongen die bij ons id garage een groene focus besteld heeft een 5tal weken geleden heeft zijn wagen al binnen 4weken terwijl ik er al 21 aan het wachten ben en er nog zeker 10 zal mogen wachten;;ik heb het nog al gezegd maar ik vind het een echte schande
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOndertussen weet ge toch al hoe het komt.
Comment
-
Werner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenWerner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vp4vnlks1prz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenWerner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vp4vnlks1prz
Hij werkt bij Ford dus zou het toch dom zijn om een tweedehands te kopen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenWelke kleur zijn de bestelde RS'n hier allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik en Rs driver ne witte,Gizmo ne blauwe,moest nog een test ondergaan en is wat uitgelopen.Maar volgende week is het zeker
dan is het beloofd dat hij geleverd wordt.Dus nog efkes geduld hebben.
Comment
-
@ wernercupra:
Is je Cupra al de deur uit eigenlijk?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Dit klinkt nog beter als stock!
+ YouTube Video
+ YouTube Video
"JAM-Sport Focus RS with 3" turbo back exhaust with FIA approved sports cat, again this is the first run with the exhaust hence the smoke from the exhaust, this exhaust has kept the standard style tail pipes and is the quieter of the systems, a nice sporty tone but not intrusive
A louder unresonated system will be released at a later date for those who want a louder system."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten@ wernercupra:
Is je Cupra al de deur uit eigenlijk?
neen nog niet..het is ni echt de periode om zo een wagen te verkopen vrees ik..
Comment
-
Hehe de Rs van Jamsport is bij deze al de eerste waar n blauw wolkje uitkomt achteraan
Ik Ben zelf ook erg aan het twijfelen om zo'n Rs te kopen, maarja, zonder Fordkorting... jammer
Als er vrijwilligers zijn die zich geroepen voelen om me te helpen
Wat ik me eigenlijk afvraag, in Nederland kost deze auto 50000, neem nu dat je bvb als Belg m volgend jaar in Nederland wilt verkopen voor 40000 om maar iets te zeggen... Lukt dit dan infeite, of is zoiets onmogelijk?
Mvg, Andy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenMijne rs staat ergens in tongeren te wachten op zijn nieuw baasje . Het kriebelt hier bij mij van ongeduld wetende dat hij er is . Ik wil er zelf achter gaan , maar dat gaat niet verdoeme!!!
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenBlauwe met Sony radio, voor Deinze, klopt? Zal voor maandag of dinsdag zijn..
Mvg,.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk BerichtenHehe de Rs van Jamsport is bij deze al de eerste waar n blauw wolkje uitkomt achteraan
Ik Ben zelf ook erg aan het twijfelen om zo'n Rs te kopen, maarja, zonder Fordkorting... jammer
Als er vrijwilligers zijn die zich geroepen voelen om me te helpen
Wat ik me eigenlijk afvraag, in Nederland kost deze auto 50000, neem nu dat je bvb als Belg m volgend jaar in Nederland wilt verkopen voor 40000 om maar iets te zeggen... Lukt dit dan infeite, of is zoiets onmogelijk?
Mvg, Andydoen me denken aan de Sierra Cosworths zaliger.. die zopen olie.
Maar liever zo dan dat ze droog lopen
Comment
-
Witte RS met zwarte velgen...
Comment
Comment