Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• slecht nieuws gehad..door problemen met de touchscreen navi is mijne voor juli pas voorzien..alle wagens die deze optie hebben moeten wachten..een jongen die bij ons id garage een groene focus besteld heeft een 5tal weken geleden heeft zijn wagen al binnen 4weken terwijl ik er al 21 aan het wachten ben en er nog zeker 10 zal mogen wachten;;ik heb het nog al gezegd maar ik vind het een echte schande

Comment

• Ondertussen weet ge toch al hoe het komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Ondertussen weet ge toch al hoe het komt.
        ik vind da een flauw excuus..heb in duitsland al weet van exemplaren die rondrijden met de touchscreen navis...

Comment

• Werner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
            Werner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vp4vnlks1prz
            ni twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
              Werner ik heb voor u de oplossing, kijk hier maar is naar...

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vp4vnlks1prz

Hij werkt bij Ford dus zou het toch dom zijn om een tweedehands te kopen hé

Comment

• Welke kleur zijn de bestelde RS'n hier allemaal?
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• jama ik heb ne nieuwe met alle opties besteld voor nog minder als wat diene op die site moet kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Welke kleur zijn de bestelde RS'n hier allemaal?
                    ik en Rs driver ne witte,Gizmo ne blauwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      ik en Rs driver ne witte,Gizmo ne blauwe
                      Er is vertraging bij de levering,moest nog een test ondergaan en is wat uitgelopen.Maar volgende week is het zeker dan is het beloofd dat hij geleverd wordt.Dus nog efkes geduld hebben.

Comment

• @ wernercupra:

Is je Cupra al de deur uit eigenlijk?
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Dit klinkt nog beter als stock!

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"JAM-Sport Focus RS with 3" turbo back exhaust with FIA approved sports cat, again this is the first run with the exhaust hence the smoke from the exhaust, this exhaust has kept the standard style tail pipes and is the quieter of the systems, a nice sporty tone but not intrusive
                          A louder unresonated system will be released at a later date for those who want a louder system."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            @ wernercupra:

Is je Cupra al de deur uit eigenlijk?

neen nog niet..het is ni echt de periode om zo een wagen te verkopen vrees ik..

Comment

• Mijne rs staat ergens in tongeren te wachten op zijn nieuw baasje . Het kriebelt hier bij mij van ongeduld wetende dat hij er is . Ik wil er zelf achter gaan , maar dat gaat niet verdoeme!!!

Comment

• Hehe de Rs van Jamsport is bij deze al de eerste waar n blauw wolkje uitkomt achteraan

Ik Ben zelf ook erg aan het twijfelen om zo'n Rs te kopen, maarja, zonder Fordkorting... jammer

Als er vrijwilligers zijn die zich geroepen voelen om me te helpen

Wat ik me eigenlijk afvraag, in Nederland kost deze auto 50000, neem nu dat je bvb als Belg m volgend jaar in Nederland wilt verkopen voor 40000 om maar iets te zeggen... Lukt dit dan infeite, of is zoiets onmogelijk?

Mvg, Andy

Comment

• nee want jij zal hem daar eerst moeten invoeren(een nederlandse wagen van maken eigenlijk) en da gaat u e pak centjes kosten,dus veel winst zal er dan niet in zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    Mijne rs staat ergens in tongeren te wachten op zijn nieuw baasje . Het kriebelt hier bij mij van ongeduld wetende dat hij er is . Ik wil er zelf achter gaan , maar dat gaat niet verdoeme!!!
                                    Blauwe met Sony radio, voor Deinze, klopt? Zal voor maandag of dinsdag zijn..

Mvg,
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                      Blauwe met Sony radio, voor Deinze, klopt? Zal voor maandag of dinsdag zijn..

Mvg,
                                      Dat klopt ,werk je daar misschien ? Alvast bedankt voor de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Daxy Bekijk Berichten
                                        Hehe de Rs van Jamsport is bij deze al de eerste waar n blauw wolkje uitkomt achteraan

Ik Ben zelf ook erg aan het twijfelen om zo'n Rs te kopen, maarja, zonder Fordkorting... jammer

Als er vrijwilligers zijn die zich geroepen voelen om me te helpen

Wat ik me eigenlijk afvraag, in Nederland kost deze auto 50000, neem nu dat je bvb als Belg m volgend jaar in Nederland wilt verkopen voor 40000 om maar iets te zeggen... Lukt dit dan infeite, of is zoiets onmogelijk?

Mvg, Andy
                                        blauwe wolkjes doen me denken aan de Sierra Cosworths zaliger.. die zopen olie.
                                        Maar liever zo dan dat ze droog lopen

Comment

• Witte RS met zwarte velgen...

Comment

Working...
                                          X