Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Chroom trekt inderdaad op geen zak, ze hadden er beter mistlichten ingestoken. M-pakket vind ik in z'n geheel er gewoon niet op passen, verliest veel van z'n klasse.
@G-Power: jullie hadden ervoor toch ook al een nieuwe 7 hé? Waarom opnieuw 1 gekocht? Ik dacht mij wel te herinneren dat er problemen waren met de vorige?
Chroom trekt inderdaad op geen zak, ze hadden er beter mistlichten ingestoken. M-pakket vind ik in z'n geheel er gewoon niet op passen, verliest veel van z'n klasse.
@G-Power: jullie hadden ervoor toch ook al een nieuwe 7 hé? Waarom opnieuw 1 gekocht? Ik dacht mij wel te herinneren dat er problemen waren met de vorige?
We hadden ervoor inderdaad ook al een nieuwe 7, maar daar hadden we heel wat problemen mee (trillingen in het stuur, klotsende ophanging).
Daar is dan een Expert op komen kijken, en die heeft ons gelijk gegeven.
BMW heeft dan noodgedwongen onze 7 moeten terugnemen, we hebben dan ook nog eens onze BIV terugbetaald gekregen.
Enige voorwaarde was dat wij opnieuw bij BMW moesten komen shoppen.
Vanaf modelbouwjaar 2010 heeft BMW iets veranderd in de ophanging van de 7, en dan hebben wij besloten terug een 7 te kopen.
Ditmaal wel een 740D ipv een 730D, ook hebben we het er sportpakket dan nog aan toegevoegd.
Dat die chromé lijsten op gene zak trekken vind ik overdreven. Wel vind ik ook dat BMW hier een minder geslaagd design neerzet van het M-sportpakket. Er hadden inderdaad mistlichten in de voorbumper mogen zitten ipv die chromé lijsten. De deurdorpels hadden wat breder mogen zijn, want nu zijn ze identiek aan die van de 'gewone' 7. Als ze dan ook nog eens die chromé lijsten uit die achterbumper hadden gelaten, tesamen met het ontchromen van die lijst in het kofferdeksel, dan was dit M-sportpakket 'af' geweest. Nu is het niet echt lelijk, maar ook niet mooier dan een 7 zonder dat pakket.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat die chromé lijsten op gene zak trekken vind ik overdreven. Wel vind ik ook dat BMW hier een minder geslaagd design neerzet van het M-sportpakket. Er hadden inderdaad mistlichten in de voorbumper mogen zitten ipv die chromé lijsten. De deurdorpels hadden wat breder mogen zijn, want nu zijn ze identiek aan die van de 'gewone' 7. Als ze dan ook nog eens die chromé lijsten uit die achterbumper hadden gelaten, tesamen met het ontchromen van die lijst in het kofferdeksel, dan was dit M-sportpakket 'af' geweest. Nu is het niet echt lelijk, maar ook niet mooier dan een 7 zonder dat pakket.
Idd, M-sportpakket is overbodig op deze 7 in tegenstelling tot M-pakket op 5 serie, S-line paketten bij Audi en AMG pakketten bij Mercedes.
Op de 7 volstaat een mooie velg en bied het M-pakket geen toegevoegde, sportieve, waarde (zelfs minder mooi).
Idd, M-sportpakket is overbodig op deze 7 in tegenstelling tot M-pakket op 5 serie, S-line paketten bij Audi en AMG pakketten bij Mercedes.
Op de 7 volstaat een mooie velg en bied het M-pakket geen toegevoegde, sportieve, waarde (zelfs minder mooi).
Bij deze meningen sluit ik mij volledig aan. Ik heb er zeker geen spijt van dat we geen M pakket hebben.
Bij deze meningen sluit ik mij volledig aan. Ik heb er zeker geen spijt van dat we geen M pakket hebben.
In die meningen kan ik mij ook vinden...
We hebben nu wel een M-pack, maar het geeft niet die meerwaarde aan de wagen als dat een sportpakket dat doet bij een 5, 3, 1 reeks.
Bij de 1,3,5 serie zou ik zonder twijfel het sportpakket aankruisen, terwijl de 7 dat niet nodig heeft.
In die meningen kan ik mij ook vinden...
We hebben nu wel een M-pack, maar het geeft niet die meerwaarde aan de wagen als dat een sportpakket dat doet bij een 5, 3, 1 reeks.
Bij de 1,3,5 serie zou ik zonder twijfel het sportpakket aankruisen, terwijl de 7 dat niet nodig heeft.
Waarom neem je dan een sportpack als het geen meerwaarde biedt?
Het is de vader van G-Power, die voordien ook een E60 met M-sportpakket heeft gehad, die dit M-sportpakket wel als een meerwaarde ziet voor de 7-reeks.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik vind dat chroom nergens op slaan, en het is imo alles behalve knap. Doet me een beetje denken aan die mensen die met chromé sierstrips hun koplampen en bumpers ed. vol kleven.... smaakloos.
Comment