Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Duidelijk ZONDER M pakket !!! Die velgen op die van 2 pagina's terug vind ik dan wel weer echt knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      Ik vind persoonlijk die onderlip zo goedkoop ogen
      Zeg ik toch?

Comment

• Het interieur van de hybride op het salon

Comment

• Nice

Comment

• En een repost.

Maar inderdaad zalige 7-Reeks. Het is duidelijk dat die chromé flappen er te veel aan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Ja, dat dacht ik ook. Heb het hier een tijdje geleden nog gezegd. Op bmw.de op de cc wordt die weergegeven, voor de rest nog nergens gezien of bevestigd.

toch niet, ze zijn altijd in het chroom. Nu ik was er ook fel tegen gekant tot ik er eentje in het echt zag. Ik heb dan ook meteen het M pakket besteld want het maakt de wagen veel sportiever en 'jonger'. Moest ik er ooit toch plots een degout van krijgen, laat ik ze lakken in koetswerkkleur.

Comment

• Ze vallen idd meer op op foto dan in 't echt, omdat je blik op foto er echt naar getrokken wordt.

Comment

• Die dichtgewerkte stukken in de voorbumper van het M-pack, vind ik niet mooi.
                  Als dat allemaal dicht moet blijven, vind ik het fout de indruk te wekken dat die gedeeltes open zijn.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Da's inderdaad iets dat steeds vaker de kop op steekt, bij veel merken. Gapende muilen maar wel dichtgewerkte roosters. Is (als ik me niet vergis) owv de luchtweerstand (die vergroot als er meer lucht door de koelopeningen naar binnen stroomt, vandaar dus die automatisch afdichtende koelopeningen bij een aantal BMW's met Efficient Dynamics). Ik denk zo meteen ook aan de Golf V GTI, die mooi honingraatspul in z'n neus heeft zitten, maar waar het erg goed opvalt dat meer dan 2/3e daarvan gewoon dicht zit. Jammer.

Comment

• Even mijn mening over het M-sportpakket, aangezien er vele het chroom gewoon lelijk vinden...

Bij aankoop van mijn vader zijn 740D met M-sportpakket was ik in het begin ook niet gek van het sportpakket, ik zag een 7 liever zonder het M-pack, en vond onze vorige (730D, zonder M-pack) veel mooier...

Nu hebben we de wagen toch al enkele maanden in ons bezit, en ik zou hem niet meer zonder sportpakket willen zien hier! In het echt valt het chroom veel minder hard op dan op foto, en hij toont van voor toch zoveel sportiever met M-pack.

Het blijft gewoon een enorm dikke bak voor mij, of het nu mét of zonder M-pack is, zolang er maar minstens 20" velgen onder liggen
                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Een mooie 750Li X-Drive met M-sportpakket.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Het M pakket kan me niet overtuigen, de velgen vind ik heel mooi.

Comment

• 750LI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Het M pakket kan me niet overtuigen, de velgen vind ik heel mooi.
                              Het M-pakket op zich wel, maar die chromen onderdelen op de bumpers zijn enorm storend.

Comment

• Love the car, hate the chrome.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Love the car, hate the chrome.
                                  I agree

Comment

• Mooi...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Mooi...

Hohoho

Ik kan er niet aan doen maar het zilver exterieur kleur van BMW is toch super vet zunne

Dikke velgen doen er natuurlijk ook veel aan ....

Klant van ons heeft ook een nieuwe 7 in deze kleur , super mooi dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Mooi...

ik hoop zo hard dat mijn baas de A8 inruilt voor de laatste 7 serie.

Comment

Working...
                                        X